Generali Sigorta, 150 yıldır hizmet verdiği Türkiye’de, sigortacılık tarihini değiştiren bir adım atarak, modern dağıtım kanalları üzerinden kolay sigortacılığı başlattı. Türkiye’deki 2014 stratejisini yenilenme ve değişim üzerine kuran Generali, sigorta poliçelerinin, özel olarak tasarlanmış generali.com.tr ve “7/24 Sigorta Danışmanlığı” üzerinden internet veya telefonla satın alınmasını dakikalar içerisinde mümkün kılıyor. Avrupa’nın en büyük 3 sigorta şirketinden birisi olan Generali, Türkiye’de 3 yıl içerisinde 200 bin poliçe satmayı hedefliyor. Generali Sigorta, geniş kapsamlı Prestij Trafik Sigortası’na ek olarak, Türkiye’de bir başka ilke imza atarak, farklı fiyat seçeneklerine sahip; Mini Kasko, Mini Kasko Ekstra ve Prestij Kasko Ekstra paketlerini de görücüye çıkardı.
Dünyanın önde gelen sigorta şirketlerinden Generali, sigortacılıkta yepyeni bir dönemi başlattı. Dönüşüm stratejisini yeni döneme özel reklam filmi ile destekleyen Sigorta devi “Sigortanın Kolay Hali” temalı reklam filmini ve yeni ürünlerini Çırağan Sarayı’nda gerçekleştirdiği basın toplantısında görücüye çıkardı. Reklam yüzleri Alper Kul ve Aylin Kontente ile birlikte basının karşısına çıkan Generali Sigorta Genel Müdürü Mine Ayhan, Stratejik Planlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Petar Dobric Generali Sigorta’nın dönüşümünü paylaştı.
Daha önce benzer projeleri Almanya, Fransa, Macaristan ve Slovakya’da gerçekleştiren Generali büyük başarıya ulaşmıştı.
Generali Sigorta’nın vizyonunu anlatan Genel Müdür Mine Ay han, ‘’Türkiye 76 milyona yaklaşan nüfusu ve 29 yaş ortalamasıyla online kanallar açısından hızla artan bir potansiyele sahip. Türkiye Sigorta Sektörü 2023 vizyonuna göre Türkiye’de özellikle hayat dışı branş 4 kat büyüyerek 63 milyar TL’ye ulaşacaktır. Generali Sigorta olarak hedefimiz 3 yıl içerisinde poliçe sayısını 200 bin’e çıkarmak. Aynı zamanda, sigortalılarımızın tümü ile uzun ve güven dolu bir ilişki kurmak, onlara her yıl beklentilerinin ötesine geçen hizmet kalitesi sunmak istiyoruz. Amacımız yalnızca poliçe satmak değil, doğru poliçeyle müşterinin gerçek ihtiyacını karşılamak” dedi.
Generali Sigorta Strateji ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Petar Dobric ise; ‘’Biz inovatif bir sigorta şirketi olarak, müşterilerimizi hedeflerimizin merkezine koyduk. Her zaman kolay, hızlı ve uygun hizmetler üretme gayretinde olduk. Türkiye teknolojik gelişmelere hızla adapte olabilen bir ülke. Cep telefonu kullanım oranı %100, akıllı telefon kullanım oranı %56 olarak önemli bir oran olarak dikkat çekici. Facebook profil sayısındaysa Türkiye dünya sıralamasında 6. sırada yer alıyor. Bu sebepten dolayı, Generali olarak “Kişisel Sigorta Danışmanı” hizmetimiz ve generali.com.tr ile bu iki dünyayı birleştirdik ve her zaman müşterilerimiz tarafından ulaşılabilinen bir şirket olmayı hedefledik” şeklinde konuştu.
Türkiye’deki 2014 yılı yatırım stratejisini değişim ve yenilik üzerine kuran Generali Sigorta, hayatı kolaylaştıran çözümleriyle bu stratejileri destekliyor. İnternet üzerinden poliçe satışını mümkün kılan Generali Sigorta aynı zamanda modern dağıtım kanalı olan “7/24 Sigorta Danışmalığı (0850 555 55 55)” hizmeti ile sigortayı ‘en kolay hali’yle sunuyor.
Generali Sigorta, telefonla ulaşarak Kişisel Sigorta Danışmanları aracılığıyla veya generali.com.tr üzerinden 1 dakikada teklif veriyor ve 3 dakika içerisinde poliçe sunuyor. Söz konusu hizmetler için generali.com.tr veya telefonla 7/24 Sigorta Danışmanlığı (0850 555 55 55) kullanılabiliyor. Müşteri poliçeyi satın aldıktan sonra ödemesini kolayca banka havalesi veya kredi kartıyla gerçekleştirebiliyor. Sigortalı aldığı çıktı ile birlikte poliçeyi kolayca kullanmaya başlayabiliyor.
Generali’de dileyenler yeni sistemin yanısıra acente kanalıyla sigorta almaya da devam edebilecek. Geleneksel yöntemi tercih eden müşterileri için de ayrıcalıklı hizmet vermeyi hedefleyen Generali Sigorta “Yeni Jenerasyon Acente” sistemini hayata geçirdi. Yeniden yapılanma çerçevesinde acentelerine 100bin TL değerinde teknolojik yatırım yapan Generali’nin oluşturduğu sigortaacentem.info dijital platformuyla, tüm acentelerinin bilgilerine portal üzerinden kolayca ulaşılabiliyor. Aynı zamanda sağlanan facebook hayran profili ve Google yatırımıyla da Generali, acentelerinin iş yapış şekillerine önemli bir getiri sağlamayı amaçlıyor. Generali aynı zamanda geçtiğimiz günlerde Türkiye genelindeki 300 acentesine tablet yatırımı yaparak iş akışlarının daha verimli olmasına katkıda bulundu.
Generali’de yenilikler bununla sınırlı değil. Sigorta devi aynı zamanda 7/24 Sigorta Danışmanı servisiyle müşterilerini kişiye özel sigortacılık kavramıyla tanıştırıyor. Generali Sigorta’nın tüm müşterilerine özel olarak atadığı ‘Kişisel Sigorta Danışmanı’, sigortayla ilgili her konuda 7/24 kesintisiz hizmet sağlıyor. Müşteri ilk aradığı anda üstün CRM sistemleri sayesinde kayıt anında oluşturuluyor ve aynı sigorta danışmanının sürekli aynı kişiye uzun süreli hizmet vermesi sağlanıyor. Böylece müşterinin ilk aradığı andan itibaren her aradığında aynı Kişisel Sigorta Danışmanı’nı karşısında buluyor.
Sigorta Devi Generali, hayatı kolaylaştıran çözümler sunduğu yeni sigorta ürünleriyle de zorunlu trafik sigortası kavramına yepyeni bir bakış açısı getiriyor ve herkese yenilikçi stratejisinden yararlanma şansı tanıyor.
PAZARDA GENERALI’DEN YENI ÜRÜNLER
Piyasadaki benzer trafik sigortası ürünlerine göre yüzde 70’e varan bir fiyat avantajı sağlayan Prestij Trafik ile trafik sigortası satın alanlar, araç çilingir, lastik değişimi, yakıt ve akü yardımı gibi yol yardım hizmetlerine ekstra bir ücret ödemeden sahip oluyor. Ekstra asistans paketini tercih edenler ikame araç, çekici ve cam asistans hizmetleriyle birlikte sürücü ferdi kaza ve ihtiyari mali mesuliyet teminatlarından da yararlanabiliyor. Böylece Generali’den zorunlu trafik sigortası yaptıranlar hem kendi araçlarını hemde karşı tarafı güvence altına almış oluyor.
Generali Sigorta, kasko poliçelerinde de yeni bir kapı açıyor. Mini Kasko, Mini Kasko Ekstra ve Prestij Kasko Ekstra paketlerini de görücüye çıkaran Generali bu sayede her keseye uygun farklı teminat seçeneklerini dahil ettiği kasko alternatiflerini de araç sahipleri ve sürücülerin beğenisine sunuyor. Mini Kasko düşük fiyat kategorisinde olup 2 bin TL’ye kadar olan hasarların karşılanmasına olanak sağlarken Mini kasko ekstra da bu oran tercihe bağlı olarak 50 bin TL’ye kadar çıkıyor. Mini kasko, Mini Kasko Ekstra ve Prestij Kasko Ekstra seçenekleri kişisel eşyaların çalınması, piyasaya değer kaybı, yanlış benzin doldurma, evde bakım, fiziksel terapi, konuşma terapisi gibi çok farklı teminat seçeneklerinin dahil edilmesiyle poliçelerin kapsamları genişletilerek hayatı kolaylaştıran sigorta çözümlerine dönüştürülebiliyor.