15 Kasım 2024, Cuma
spot_img

Generali Grup CEO’su Mario Greco İstanbul’da

ASSICURAZIONI GENERALIGenerali Grup CEO’su Mario Greco, İstanbul’a ilk ziyaretini gerçekleştirdi. Greco’nun ziyaretinin ardında, Generali’ye çeşitli dağıtım kanallarından ulaşabilmelerini sağlayan ve Generali Türkiye Genel Müdürü Mine Ayhan yönetiminde gerçekleştirilen “Çoklu Erişim Projesi”nin, Generali Grubu’nda uygulanan en inovatif proje olması yatıyor.

Sigortacılık hizmetini geleneksel yöntemlerin yanı sıra dijital dünyanın modern kanallarıyla da sunmayı amaç edinen Generali Sigorta, Generali Grubu’nun uluslararası deneyim ve bilgi birikimini Türkiye’ye taşıyarak Generali Türkiye Genel Müdürü Mine Ayhan yönetiminde “Çoklu Erişim Projesi”ni başlattı. Generali Grubu’nun lideri olduğu ve İtalya, Almanya, Fransa, Macaristan ve Slovakya’da uzun yıllardır yürütülen projelerin bir benzeri olan “Çoklu Erişim Projesi” gözle görülür bir başarı kaydetti. Bu başarı Hollanda, Belçika ve Tayland’da faaliyet gösteren Grup şirketlerinden gelen ekipler tarafından inceleme konusu oldu.

Geçtiğimiz günlerde İstanbul’a ilk ziyaretini gerçekleştiren Generali Grup CEO’su Mario Greco, Generali Sigorta’dan beklentilerinin yüksek olduğunu ve Türkiye pazarına büyük önem verdiklerini belirtti. Greco, “Generali’yi daha disiplinli ve karlı bir hale getirerek global anlamda büyük bir Grup haline getirdik. Şimdi ise daha yenilikçi ve hızlı olmaya odaklanmış durumdayız. İnovasyona daha global ve sistematik bir şekilde yaklaşmamız gerekiyor” dedi. Greco, sigortacılık alanında güvenilir olmanın yanında hızlı ve kolay ulaşılabilirliliğin önemine de işaret etti.

“Çoklu Erişim Projesi” ile Türkiye’de yeni nesil acenteler

2014 yılında başlayan Çoklu Erişim Projesi sürecinde büyük çaplı IT yatırımları yapan Generali Sigorta, markasını generali.com.tr web sitesi ile her an her yerden 7/24 ulaşılabilen ve her bir müşteriye kişiye özel hizmet veren Kişisel Sigorta Danışmanları aracılığı ile online sigortacılık alanının sektöre yön vereni olarak konumlandırdı. Sunduğu teknolojik altyapı desteği ve “Acente Modernizasyon Projesi” ile “Yeni Jenerasyon Acente” kavramını yaratan Generali, portföylerini ve üretimlerini artırmak amacıyla acentelere içinde sigortaacentem.info isimli internet sitesi bulunan dijital platform ve facebook hayran profili desteği sundu; google reklam yatırımında bulundu. “Generali’nin geleceği, acentelerinin geleceği” inancıyla Ocak ayında Türkiye genelinde 300 acentesine eğitim dokümanları ve önemli ürün ile kampanyaları içeren tablet bilgisayarları ücretsiz olarak dağıtan Generali Sigorta, bu sayede acentelerine 7/24 hızlı iletişim imkanı sağladı.

Türkiye ziyaretinde Generali Sigorta’nın ana dağıtım kanalı olan acentelerine de mesaj veren Grup CEO’su Greco, acentelerin bugün olduğu gibi gelecekte de önemli iş ortakları olmaya devam edecekleri vurgusunu yaptı. Greco, “İş ortaklarımız olan acentelerin değişime ayak uydurması ve teknoloji ile modern dünyayı yakalaması onları geleceğe taşıyacaktır. Generali’nin değerli iş ortakları için başlattığı Acente Modernizasyon Projesi, Türkiye’de bir ilk olması ve sektöre yön vermesi nedeni ile büyük önem taşımaktadır” dedi.

2017’de acente sayısını üç katına çıkaracak

Türkiye’de uzun yıllar sonra ilk defa her mecrada yoğun olarak başlattığı ürün ve hizmet iletişimi sonrasında marka bilinirliliğini artıran ve Türkiye’nin ileri gelen sigorta şirketleri arasında beşinci sıraya yükselen Generali Sigorta’nın bu atağı acenteleri memnun etti. Bu memnuniyet acente sayısının iki kat artarak 700’e yükselmesini sağladı. “Yeni Jenerasyon Acente”lerine yönelik çalışmalarını istikrarlı olarak devam ettirmeyi planlayan Generali Sigorta, 2017 yılında acente sayısını üç katına çıkarmayı hedefliyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER