Sigorta bilincinin küçük yaşta yerleşmesi için Generali Sigorta’nın hazırladığı Genero, oyunsevelerin beğenisine sunuldu.
Generali Sigorta’nın gençler ve çocuklar arasında sigorta bilincini artırma hedefiyle hazırladığı, gerçek dünya ile oyun dünyası arasında bağlantı kurarak eğlencenin yanı sıra eğiten ve sigortanın önemine yönelik farkındalık yaratan oyunu Genero’yu oyunsevelerin beğenisine sunuldu.
Generali’nin “Yalın & Akıllı” sigortacılık anlayışı doğrultusunda oluşturduğu projelerinden biri olan Genero oyunu için Köşe Yazarı Derya Özel ve Generali Genel Müdürü Mine Ayhan ev sahipliğinde düzenlenen partiye Deniz Akkaya, Cansen Yeni Kut gibi sanat ve cemiyet dünyasının ünlü isimleri ile sosyal medyanın ünlü blogger anneleri çocuklarıyla birlikte katıldı.
Trafikte güvenli sürüşün önemi anlatıldı
İnsanların hayatını koruma ve kolaylaştırma vizyonu doğrultusunda geliştirdiği ürün ve hizmetlerinin yanı sıra tüketicilerin sigorta bilincini artırmak, onları kazaların önlenmesi amacıyla bilinçlendirmek üzere sosyal sorumluluk bilinci ile gerçekleştirdiği önemli projelerden bir yenisi olan Genero oyunu öncesinde çocuklar için eğlenceli aktivite ve çeşitli yarışmalar düzenlenirken, davetliler Türkiye’de ilk defa bir sigorta şirketi tarafından hayata geçirilen oyun projesi ve sigortanın önemi hakkında bilgi aldı. Genero oyununu oynayan ünlüler ve çocukları gerçek hayatta karşılaşabilecekleri olası kazalar ve bu kazaların önlenmesi adına neler yapabileceklerini, yaptıracakları sigorta ile hayatlarını nasıl kolaylaştırdıklarını öğrenirken trafikte güvenli sürüşün önemini sürpriz oyunlarla eğlenerek deneyimlediler.
Hazırlanan oyun parkurunda anneler özel gözlük kullanılarak yapılan Sarhoş Yürüyüşü oyunlarıyla puan toplarken çocukları da onlara destek olarak eğlenceli görüntüler ortaya çıkardı.
Genero, sigorta bilincinin küçük yaşta yerleşmesi için geliştirildi
Düzenlenen etkinlikte Generali Sigorta’nın insanların hayatını koruma ve kolaylaştırma vizyonu doğrultusunda teknolojiyi esasa alan yalın ve akıllı sigortacılık anlayışı ile geliştirdiği ürün ve hizmetlerinin yanı sıra tüketicilerin sigorta bilincini artırmak, onları kazaların önlenmesi amacıyla bilinçlendirmek üzere önemli projeler yaptığına dikkat çeken Generali Genel Müdürü Mine Ayhan “Türkiye’de sigortalılar öncelikli olarak trafik sigortası ve DASK gibi zorunlu ürünleri tercih ediyor. Bu durum yıllar boyu yapılan taşınır taşınmaz yatırımlarının olası kaza gibi durumlar karşısında ciddi oranda risk altında olmasına sebep oluyor. Gelişmiş ülkelerde olduğu gibi, kişilerin hem malları, hem canları, hem de sorumlulukları söz konusu olan rizikolarda sigorta şirketleriyle zorunluluk olmaksızın irtibata geçmesinin sağlanabilmesi ancak bu bilincin yerleştirilmesi ile mümkün olabilecek. Generali olarak sigorta bilincinin küçük yaşta yerleşmesi için Genero oyununu geliştirdik. Bu yolla oluşturmayı hedeflediğimiz sigorta bilincinin insanların yaşamına sağlayacağı katkıları önemsiyoruz” dedi.