Projelerine 2013 yılında başlayan ve ‘Genersis’ adı verilen son teknoloji sigortacılık sistemini acentelerinin hizmetine sunan Generali, 400 acentesine websitesi; potansiyel müşteri yaratmalarına olanak tanımak için Google desteği ve Facebook hayran profili sağladı.
2014 stratejisi doğrultusunda acentelerinin modernizasyon ve alt yapı çalışmalarına hız veren Generali, sağladığı farklı olanaklarla en önemli iş ortaklarının daha da verimli çalışmasını amaçlıyor. Varolan projeleri ve ana satış kanalı olan acenteleri için tüm gelecek planlarını, Türkiye’nin 7 bölgesini tek tek yöneticileriyle gezerek anlatan Generali, yatırım ve projelerine hız kesmeden tüm gücüyle devam edecek. Bu kapsamda en önemli adım olarak ‘Zorunlu Trafik Sigortası’nda yepyeni bir fiyat tarifesi sunan ve bu şekilde acentelerinin satışına önemli destek sağlayan Generali, üç farklı grupta topladığı kasko ürünüyle ayrıcalık yaratıyor.
Acentelerinin daha da gelişmesi için desteğini sürdüren Generali aynı zamanda Generali Akademi ile Türkiye’de tüm bölgelere ulaşarak eğitimlerini sürdürüyor. Gerçekleşen tüm yatırımları değerlendiren Generali, aynı zamanda acentelerine yönelik sürpriz yatırımlarına farklı alanlarda devam edecek. İnovasyon ve teknolojiyi odağında barındıran Generali, acentelerinin yeniden yapılanması için geçtiğimiz günlerde ‘Yeni Jenerasyon Acente’ temasıyla 5 fazlı yatırımlarına başlamıştı.
2017 hedefi; acente sayısını üç katına çıkarmak
Generali, gelecek üç sene içerisinde varolan acente sayısını üç katına çıkarmayı planlıyor ve Türkiye’de yer alan tüm acentelerin de yararlanabileceği hizmetler sunuyor.
2013 Kasım ayında hayata geçirilen atılım, ilk aşamada üstün teknoloji sigortacılık sistemi yatırımıyla başlamıştı. 2014 Ocak ayında gerçekleşen ikinci aşamada Türkiye’de yer alan tüm acentelerine yönelik bir Roadshow düzenlendi. Söz konusu yatırımlarına ara vermeden devam eden Generali, ‘Yeni Jenerasyon Acente’ temalı buluşmalar organize ederek acentelerinin iş yapış şekillerini geliştirmek üzere 400’ü aşkın acentesine ücretsiz websitesi sağladı. Tüm bunlara ek olarak 50 bin TL değerinde Google yatırımı yapan Generali, böylece acentelerinin gelecekte daha da geniş kitlelere ulaşmasını, aynı zamanda temel iş ortaklarının hayatını kolaylaştırmayı hedefliyor.
Yatırımlarının üçüncü fazında, Türkiye çapındaki tüm acentelerine 300 adet tablet sağlayan Generali, ayrıca ‘Acente Destek Hattı’ kurarak haftanın altı günü acentelerine destek olacak şekilde hizmet verilmesini sağladı. Acenteleriyle yakın ilişkilerine devam eden Generali, aynı zamanda Şubat ayında Türkiye’de bir ilke imza atarak, acentelerin kendilerine tahsis edilen tabletler üzerinden bağlanarak katıldıkları tablet Roadshow gerçekleştirdi. Generali 2014 yılının ikinci yarısında gerçekleşecek dördüncü aşamada ise yeni inovatif ürünlerin yanı sıra sağlayacağı portal ile acentelerini; müşterilerini CRM destekli teknolojiler ile daha da verimli yönetmeleri için destekleyecek. Generali, 2015 yılında başlayacak bir sonraki adımda ise tam kapsamlı CRM çözümleriyle acentelerine yatırım yapmaya devam edecek.