24 Aralık 2024, Salı
spot_img

Generali 7/24 Sigorta Danışmanlığı Merkezi Müdürlüğü’nde atama

IMI Conferences tarafından “En Övgüye Değer Çağrı Merkezi Uygulaması” ödülüne layık görülen Generali 7/24 Sigorta Danışmanlığı Merkezi Müdürlüğü görevine Burak Gündüz getirildi.

Burak Gündüz Generali Sigorta -  Çağrı Merkezi MüdürüGenerali Sigorta, bu yılın Şubat ayında yepyeni bir lansman ile atağa geçmesinin ardından ekibine de güçlü isimler katmaya devam ediyor. Generali, genç ve dinamik bir yapıya sahip olan 7/24 Sigorta Danışmanlığı Merkezi Müdürlüğü görevine Burak Gündüz’ü getirdi. Kariyeri boyunca iş geliştirme, pazarlama müdürlüğü,  alternatif satış kanalları müdürlüğü gibi alanlarda görev yapan Gündüz, Ekim ayında yeni görevine başladı.

Sigorta sektöründeki tecrübesi ile dikkat çeken Gündüz, 7/24 Sigorta Danışmanlığı Merkezi Müdürlüğü görevinde, “Kolay Sigortacılık” kavramını müşterilerin hayatına daha fazla sokarak, her zaman, her yerde; kolay, hızlı ve erişilebilir ürün ve hizmetler sunmak için mesai harcayacak.  Generali Sigorta’nın sürücülerin hayatını tek bir tuşla kolaylaştırmak üzere geliştirdiği benzersiz mobil uygulaması “Kolayla” 9. Türkiye Çağrı Merkezi Ödüllerinde, “En Övgüye Değer Çağrı Merkezi Uygulaması” ödülünü farklı sektörlerden aynı kategoride yarışan firmalar arasından sıyrılarak 14 Ekim Salı günü almıştı.

Burak Gündüz kimdir?

1999 yılında İstanbul Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun olan Burak Gündüz, aynı yıl profesyonel iş hayatına Sagbim Bilgisayar Hizmetleri’nde başladı. Sistem Analisti olarak edindiği tecrübeyi 2000 yılında sigorta sektörüne girerek Başak Hayat Sigorta’da ve ardından Ankara Sigorta’da sürdürdü. TEB Sigorta’da IT Müdür Yardımcılığı görevini iki yıl yapan Gündüz, TEB’de Pazarlama Müdür Yardımcılığı’na yükseldi. Kariyer basamaklarını hızla çıkan Gündüz, Generali Sigorta 7/24 Sigorta Danışmanlığı Merkezi Müdürlüğü görevine ise Ekim ayı itibarıyla resmen başladı.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER