17 Şubat 2025, Pazartesi
spot_img

Fibasigorta, dijitalleşme ve sürdürülebilirlik ile büyüme hedeflerine ulaşıyor

Fibasigorta, 2024 yılında yüzde 131 büyüme kaydederek dijital platformlar, yenilikçi iş birlikleri ve sürdürülebilir çözümleriyle sektördeki liderliğini pekiştiriyor. Genel Müdür Erol Öztürkoğlu, şirketin müşteri odaklı yaklaşımı ve teknolojik atılımlarının başarıda önemli rol oynadığını belirtti.

Fibasigorta, büyüme yolculuğunda attığı adımlarla hız kazanarak sunduğu hızlı ve pratik sigortacılık hizmetleriyle dikkatleri üzerine çekiyor. Şirketin son bir yılda elde ettiği büyüme performansına dair bilgiler veren Fibasigorta Genel Müdürü Erol Öztürkoğlu, 2024 yılı itibarıyla prim üretiminde bir önceki yıla kıyasla yüzde 131’lik bir artış sağladıklarını vurguladı. Öztürkoğlu, bu başarıda şirketin geliştirdiği dijital platformlar, sürdürülebilirlik odaklı yaklaşım ve stratejik iş birliklerinin önemli rol oynadığını belirtti. Kasko, konut, DASK, elektronik cihaz sigortası, cep telefonu sigortası, ferdi kaza sigortası, ticari paket ve iş yeri sigortası gibi ürünlerle müşterilerine geniş bir güvence sunduklarını ifade etti.

“2024 hedeflerimize ulaştığımız verimli bir yıl oldu”

Büyüyen satış kanalları, stratejik iş birlikleri ve sundukları sigorta çözümleriyle güçlü bir ivme yakaladıklarını belirten Öztürkoğlu, şunları söyledi: “2024 yılı, hedeflerimize ulaşarak verimli bir dönem geçirdiğimiz bir yıl oldu. Sigorta hizmetine ihtiyaç duyan herkesin en kolay şekilde ulaşabileceği sigorta şirketi olmayı hedefleyerek yatırımlarımızı artırdık. Amacımız, sigortacılığı daha anlaşılır hale getirerek, yenilenen ihtiyaçlara tam anlamıyla cevap veren çözümlerle herkes için erişilebilir kılmak. Öne çıkan hizmetlerimizden biri, Gömülü Sigortacılık. Banka kanallarımızla iş birliği yaparak, sigortaya erişimi çok daha kolay hale getirdik. Bu ürünümüzü sadece cep telefonlarıyla sınırlı tutmadık; tabletlerden robot süpürgelere kadar, hayatımızı kolaylaştıran pek çok elektronik cihaz için geniş bir kapsama sunuyoruz. Yeni alınan cihazlardan, garanti kapsamında yenilenen cihazlara, hasarlı ürünlere yönelik teknik destek hizmetinden bayiler aracılığıyla verilen kredilere kadar her aşamada müşterilerimizi destekliyoruz. Tam Koruma, Ekran Kırılması ve Uzatılmış Garanti gibi üç farklı teminat sunarak, yenilenen cihazlar için sağladığımız sigorta hizmetiyle dönüşüm ekonomisini destekliyor ve sürdürülebilir iş modelleri oluşturuyoruz.”

“İş birlikleriyle iş modelleri ve ürün çeşitliliklerini zenginleştiriyoruz”

Öztürkoğlu, “Fibasigorta olarak sunduğumuz ürünleri, Fibabanka şubeleri, internet bankacılığı, çağrı merkezi ve Fibabanka’nın ödeme yöntemi olan Alışgidiş aracılığıyla müşterilerimize ulaştırıyoruz. EasyCep, Başarı Servisleri, Gürgençler ve Yenilio ile gerçekleştirdiğimiz iş birlikleri sayesinde bu alandaki varlığımızı güçlendiriyor ve müşteri ağımızı daha da genişletiyoruz” diyerek yenilikçi ürün ve hizmetlerini daha geniş bir kitleyle tanıtmak adına bankasürans alanındaki yeni satış kanalları olan BurganBank ve dijital odaklı aracı şirketlerle yaptıkları iş birlikleriyle iş modellerini ve ürün çeşitliliklerini zenginleştirdiklerini vurguladı.

“Asistan Robot FiGuru ile süreçleri daha kolay”

Fibasigorta’nın kullanıcı dostu online şubesi, mobil uygulaması ve web sitesi sayesinde müşterilerinin tüm sigorta işlemlerini dijital kanallar üzerinden hızlı ve pratik bir şekilde gerçekleştirebildiğine dikkat çeken Öztürkoğlu, “Müşterilerimize, kendi dijital kanallarımızda bir yapay zeka uygulaması sunuyoruz. Sigorta hizmeti satın alma, hasar ihbarı yapma ve bu sürecin takibini kolayca dijital kanallardan yapabilen müşterilerimiz, yapay zeka destekli asistan robotumuz FiGuru ile tüm sorularına yanıt alabiliyor ve hasar taleplerini takip edebiliyorlar” şeklinde konuştu.

“Sürdürülebilir Gelecek Ferdi Kaza Sigortası Türkiye’de bir ilk”

Sürdürülebilir bir gelecek için şirketlerin üzerine düşen sorumluluğun farkında olduklarını belirten Öztürkoğlu, şunları söyledi: “Poliçe sahiplerinin bir yıl boyunca oluşturdukları karbon emisyonunu dengeleyen Sürdürülebilir Gelecek Ferdi Kaza Sigortası ürünümüz, Türkiye’de bir ilk. Dünya Bankası’nın verilerine göre ülkemizde kişi başına düşen yıllık karbon salımı 4,9 ton civarında. Uluslararası denetleme kuruluşları, her bir ton emisyonu engellemek için 1 tonluk sertifika üretme hakkı veriyor. Biz de her poliçeye eklediğimiz ‘Gönüllü Karbon Sertifikası’ ile 5 tonluk karbon emisyonunun, karbon nötr projelerle dengelenmesi hedefiyle Hatay’daki Gold Standard sertifikalı Ziyaret RES rüzgâr enerjisi santralini destekliyoruz. Dünyamızın sürdürülebilirliği konusunda sorumluluk duyan herkesi de bu poliçemizi değerlendirmeye davet ediyoruz.”

“Sektörü güçlendirmeye ve sigorta bilincini artırmaya devam edeceğiz” 

Müşterilerine sundukları uçtan uca dijital sigortacılık deneyimiyle sigorta sektörüne farklı bir bakış açısı kazandırdıklarını vurgulayan Öztürkoğlu, şöyle devam etti: “2024 yılı, bizim için ödüllerle taçlanan ve yıl boyunca gerçekleştirdiğimiz çalışmaların meyvelerini aldığımız bir yıl oldu. Gömülü Sigortacılık alanındaki projelerimizle, Mastercard PSM Awards’ta ‘En İnovatif Ürün, Hizmet, Proje’ kategorisinde Bronz Ödül kazandık. Ayrıca, Insurtech Ödülleri’nde ‘En Insurtech Sigorta Şirketi’ ödülünü ve CX Awards’ta ‘En İyi Dijital Müşteri Deneyimi’ kategorisinde Sigortacılık Özel Ödülü’nü aldık. Geliştirdiğimiz her üründe müşteri deneyimini en büyük önceliklerimizden biri olarak görüyoruz. Bu doğrultuda, Smart-i Awards’da ‘Yenilikçi Müşteri Deneyimi ve Etkileşimi’ kategorisinde mobil uygulamamızla Bronz Smart-i ödülüne layık görüldük. Sektördeki dijital dönüşümün öncülerinden biri olma hedefiyle gerçekleştirdiğimiz çalışmalarla, Genel Müdür Yardımcımız Buket Erşan’ın Fast Company’nin ‘En Başarılı Dijital 50 CMO’ listesinde, Gömülü Sigortacılık ile dijitalleşme ve teknolojiyi stratejilerine en iyi şekilde entegre ederek fark yaratan pazarlama ve satış liderleri arasında yer aldığını gururla belirtiyorum. Geride bıraktığımız dönemde nice başarıya imza attık ve bu başarıların üzerine koyarak çok daha büyük işler başaracağımız yeni bir yıla başladık. Müşteri ihtiyaçlarını ön planda tutarak, sektörü güçlendirmeye ve sigorta bilincini artırmaya devam edeceğiz.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER