23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Fiat Connect artık Allianz müşterilerinin de hizmetinde 

Fiat Connect Akıllı Kasko Uygulaması, Allianz Türkiye iş birliği ile yaygınlaşmaya devam ediyor.

Allianz Türkiye ve FIAT iş birliği ile kasko poliçelerinde “Akıllı Fiyatlandırma” uygulaması yaygınlaşıyor.

Türkiye’deki FIAT kullanıcılarına sunulan ve “Akıllı Fiyatlandırma” uygulamasının yaygınlaşmasına katkıda bulunan bağlanabilirlik teknolojisi “Fiat Connect”in katma değerli hizmetlerinden artık Allianz Türkiye müşterileri de yararlanacak. 

Fiat Connect’in sigortacılık sektöründeki iş birliklerini yaygınlaştırmak üzere Allianz Türkiye ile gerçekleştirdiği yeni iş birliği kapsamında, Allianz’lı müşteriler kişiye özel kasko poliçesi yaptırma imkanına sahip olacak. 

Connect Kasko’nun veriden değer yaratan “Akıllı Fiyatlandırma” uygulaması sayesinde FIAT markalı otomobil ve ticari araç sahipleri, sürüş performanslarına göre kasko primi üzerinden fiyat avantajına sahip olurken, kullanmadığı günler için de indirim kazanacak.

Sürüş skoru ile avantaj

Türkiye’de bir ilk olan ve yalnızca FIAT tarafından sunulan “Akıllı Fiyatlandırma” uygulaması ile Egea, Doblo ve Fiorino araç sahipleri, “Fiat Connect Kasko” ile araçtan temin edilen verilere göre kişiye özel olarak poliçe yaptırabiliyor. Fiat Connect akıllı kasko uygulaması, poliçe fiyatını kullanım süresi ve sürüş puanı olmak üzere iki temel veri üzerinden belirliyor. 

Connect kullanıcıları, Allianz’daki ilk poliçelerini yüzde 10 indirim ile yaptırabilirken poliçe yenileme döneminde araç kullanım verileri analiz edilerek hız, hızlanma, yavaşlama ve vites geçişi kategorilerinde hesaplanan sürüş puanı ile yüzde 10’a varan indirimden de faydalanabiliyorlar. 

500 TL’ye varan indirim avantalı

Bu sayede sürüş performansı iyi olan sürücüler kasko primi üzerinden fiyat avantajına sahip oluyor. Aynı zamanda aracın kullanılmadığı günler için 500 TL’ye varan indirim avantajından da yararlanabiliyorlar. 

Connect Kasko, bugünkü değer ile kullanıcılarının ilk poliçelerinde toplam 10 milyon lira tutarında indirim sağlayarak da öne çıkıyor.  

Kolaylık, güven ve akıllı sahiplik

Bugüne kadar 60 binden fazla kullanıcıya ulaşan Fiat Connect, müşterilerinin mobilite deneyimlerinde kolaylık, güven ve akıllı sahiplik yaratıyor. Müşteri deneyimini sürekli olarak yukarıya taşıyan uygulama, kullanıcılarına uzaktan kapı açma kapama, bagaj açma, kaza riski yüksek nokta bildirimi, çekilme uyarısı, hız ve mesafe limiti, araç arıza araması, araçtan inmeden akaryakıt ödeme özelliği, yakıt, lastik basıncı ve akü durum bilgisi gibi fonksiyonları da sunuyor. Kullanıcılarına akaryakıt istasyonlarında temassız ve araçtan inmeden ödeme kolaylığı sağlayan Connect, aynı zamanda İstanbul, İzmir ve Ankara’daki bazı otopark lokasyonlarına olan uzaklık ve fiyat tarifesi bilgilerini de sunuyor. 

Kritik arıza söz konusu olduğunda, Fiat Müşteri İlgi Merkezi sürücüyü seyahatin tamamlanmasına paralel arayarak aracı ile ilgili yapması gerekenleri telefonda aktarırken gerekli durumlarda acil yol yardım ve çekici desteği sağlayan uygulamada, olası bir kaza durumunda alınan çarpışma verisiyle Müşteri İlgi Merkezine anında uyarı iletiyor ve kullanıcı aranıyor. Kullanıcıya ulaşılamaması durumunda otomatik olarak aracın bulunduğu konuma ambulans gönderimi sağlanıyor. 

Akıllı saatlerde de kullanılabiliyor

İki yıldır kullanıcılarına eğlence ve ekonomik fırsatlar sunan Connect, farklı oyunlaştırma kurgusu ile haftalık 9.000 kullanıcı ile etkileşim yaratıyor. Kullanıcılar her hafta akaryakıt, teknolojik ürünler ve Fiat Yetkili Servislerinden faydalar kazanıyor. 

Kısa süre önce akıllı saatler üzerinden de kullanılmaya başlayan Fiat Connect, önümüzdeki dönemde de yeniliklerle kullanıcılarının hayatlarını kolaylaştırmaya devam edecek.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER