9 Nisan 2025, Çarşamba
spot_img

Eureko Sigorta CCWA’dan üç ödülle döndü 

Müşteri odaklı yaklaşımını çalışmalarına yansıtan Eureko Sigorta, 5. Customer Centricity World Series’te Avrupa düzeyinde ve küresel düzeyde “En İyi Müşteri Sadakat Programı”na sahip marka seçildi.  Şirket, ayrıca “Müşteri Odaklı Kültür” kategorisinde “Çok takdir edilen marka” unvanının da sahibi oldu.

Eureko Sigorta müşteri deneyimi yarışması Customer Centricity World Series’te (CCWA) üç ödüle birden kazandı. Bu yıl beşincisi düzenlenen, alanında öncü çok sayıda markanın yarıştığı ve dünya çapında 150’den fazla profesyonelin jüri üyesi olduğu CCWA’da Eureko Sigorta, müşteri odaklı stratejisi ve sigortacılığın ötesine geçen yaklaşımıyla, Avrupa düzeyinde ve küresel düzeyde “En İyi Müşteri Sadakat Programı”na sahip marka seçildi.  Şirket, aynı kapsamda “Müşteri Odaklı Kültür” kategorisinde “Çok takdir edilen marka” unvanının da sahibi oldu.

“Hedefimiz müşterilerimize gönül rahatlığı sunmak”

Konuyla ilgili konuşan Eureko Sigorta KOBİ Birimi Kıdemli Direktörü Serkan Öztürk, “Eureko Sigorta olarak hedefimiz, müşterilerimiz için her riski ve sigortacılık ihtiyacını düşünerek onlara gönül rahatlığı sunmak. Bu yaklaşımla 2022 yılında KOBİ müşterilerimize yönelik sunduğumuz “Avantajlar Dünyası” programımızı bu yıl bireysel müşterilerimiz için de hayata geçirerek, sigortacılığın ötesine geçen özel çözümler sağlamaya başladık. Bu programla, müşterilerimizin günlük yaşantılarını kolaylaştırırken, risk ve maliyetlerini de minimize etmeyi hedefliyoruz.  Sektöre öncülük eden bir müşteri deneyimi sunduğumuz, sigortalıların ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda en yeni teknolojileri kullandığımız programımız dolayısıyla Customer Centricity World Series gibi prestijli bir platformda ödül aldığımız için çok mutluyuz. Sigortalıların gündelik hayatlarını kolaylaştırmaya yönelik öncü ve yenilikçi çalışmalarımıza devam edeceğiz” dedi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER