23 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

Ergo’dan iki ürün birden: Başka Kasko ve Yüzde Yüz Sağlık Sigortası

theokokkalas_y.tureErgo Türkiye, yeni iş stratejisi kapsamında 2013 yılında gerçekleştirdiği çalışmaları paylaştığı sohbet toplantısında yeni ürünleri “Ergo Başka Kasko” ve “Ergo Yüzde 100 Sağlık Sigortası”nı anlattı.

Toplantıda açılış konuşmasını gerçekleştiren Ergo Türkiye CEO’su Theo Kokkalas Türkiye’de sürdürülebilir karlı büyüyen lider bir sigorta şirketi olmayı hedeflediklerini ifade ederek “MunichRe’nin mali gücü, Ergo Sigorta Grubu’nun engin deneyimi sayesinde müşterilerimize en iyi hizmeti vermeye devam ediyoruz. Ergo Türkiye olarak önceliğimiz güvenilir ve müşteri odaklı  bir şirket olmak. Bu hedef doğrultusunda Türkiye çapındaki güçlü acente ağımızla birlikte yakın iletişim içerisinde çalışıyoruz” dedi.

Ergo Türkiye Satış ve Pazarlamadan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Yıldırım Türe ise yenilenen strateji ve yapılanma kapsamında 2013 yılında gerçekleştirilen çalışmaları paylaştı. Ergo Türkiye olarak müşteriler, acenteler, hissedarlar, çalışanlar ve Türk halkı için sürdürülebilir bir biçimde değer yaratmayı ve tüm paydaşlar nezdinde örnek şirket olmayı hedeflediklerini söyleyen Türe sözlerine “Acenteler satış stratejimizin çok önemli bir parçası.

Yönetim kadrosu olarak 2013 yılı içerisinde 753 acente ile görüştük, 94 bin 962 km yol kat ettik. Yıl sonunda bu rakamı 850’ye çıkartmayı hedefliyoruz. Bölge Müdürleri ve Acente temsilcilerimiz iş ortaklarına 2 milyon 220 bin 514 km yol kat ederek, 12 bin 100 adet ziyaret gerçekleştirdi, yıl sonu hedefimiz 15 bin ziyaret gerçekleştirmiş olmak. Diğer taraftan 2013 yılı sonunda 180 yeni iş ortağını ERGO ailesine katmış olmayı hedefliyoruz” şeklinde devam etti.

Ergo Türkiye acentelerinin sesine kulak veriyor

Acentelere daha yakın olmak hedefiyle farklı çalışmalara imza attıklarının altını çizen Türe, Vera Araştırma Şirketi iş birliğiyle geri bildirim toplamak amacıyla 400 acente ziyareti organize edildiğini ve acentelerin Ergo ile çalışma kriterlerini, ihtiyaç ve beklentilerini saptama ve aksiyon almak adına kantitatif ve kalitatif sonuçları birleştiren bir araştırma yapıldığını kaydetti.

Türkiye’de 0 km araçların sadece yüzde 18’inin kasko poliçesi var
Türkiye’de Ağustos sonu itibarıyla trafikte 17 milyon araç bulunduğuna dikkat çeken Yıldırım Türe üretilen 0 km araçların yüzde 56’sının Karayolu Motorlu Araçlar Zorunlu Mali Sorumluluk (Trafik ) Sigortası mevcut iken, yüzde 18’inin kasko poliçesi olduğu istatistiki raporlarda yer aldığını belirtti.
Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi bünyesindeki kayıtlara göre
    Ülkemizde her 33 saniyede bir kaza oluyor
    2012 yılında 950 bini aşkın kaza gerçekleşmiş olup, günlük ortalama kaza sayısı 2 bin 500 ‘ü aşmıştır.
    2012 yılında en çok kazanın gerçekleştiği il, önceki yıllarda olduğu gibi yine İstanbul oldu.
    SBM verilerine göre en çok maddi hasarlı kaza, Pazartesi günleri gerçekleşiyor.
    En çok kazanın gerçekleştiği saat dilimi ise 14:00 – 14:59 olarak göze çarpıyor.
    Kadınlar daha dikkatli… 2012 yılı içerisinde erkek ve kadın sürücüler arasında gerçekleşen kazaların yüzde 47’sinde kadınlar tam kusurlu
bulunurken iken, yüzde 49’unda ise erkekler tam kusurlu bulundu. Yüzde 4’lük kısımda ise yüzde 50-50’lik bir kusur dağılımı gerçekleşti.
“Ergo Başka Kasko” ile sektörde bir ilki gerçekleştiriyor
Ergo Türkiye olarak sektörü incelediklerini, müşteri ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda mevcut ürünü yeniden yapılandırdıklarını belirten Türe, Ergo Başka Kasko’nun özelliklerini şöyle anlattı;

•    Ergo Başka Kasko ile ölçüsel limitler dahilinde yıllık toplam KDV dahil 500 TL’ye kadar küçük hasarlarda hasar dosyası açmıyoruz.

•    Ölçüsel limit olmaksızın 2 parçaya kadar hasarsızlığınız bozulmadan hasar dosyası açılmadan  onarım sağlıyoruz.

•    Sadece bir SMS’le özel kasko teklifi hazırlamakla kalmıyor iki farklı alternatif ile hizmet veriyoruz. Mevcut müşterilerimiz tarafından gönderilen SMS’lerle teklif hazırlıyor ve internet aracılığıyla acentelerimize iletiyoruz. Mevcut müşterimiz olmayan kesime ise en uygun acentemiz aracılığıyla poliçe düzenleyip yine ilgili acentemize iletiyoruz.

“Ergo Yüzde 100 Sağlık Sigortası”
Sağlık sektörünün dinamiklerini inceleyerek üzerinde çalıştıkları bir diğer yeni ürün Ergo Yüzde 100 Sağlık Sigortası’nı Eylül ayında hizmete sunduklarını ve çok yakından takip ettiklerini belirten Türe ürünün özellikleriyle ilgili şunları söyledi:

•    Tamamlayıcı sağlık sigortası ürünü ile anlaşmalı özel sağlık kurumlarından alacağınız hizmetler için SGK’nın karşılamadığı fark ücretini özel ve genel şartlar ile belirtilen şekilde karşılıyoruz.
•    Sektörde diğer oyunculardan farkımız asistans hizmetlerimiz, sigortalılarımız Çağrı Merkezimizi arayarak sunduğumuz hizmetlerden faydalanabiliyorlar.
o    Sağlıklı beslenme hattı
o    İndirimli kuru temizleme
o    İndirimli kiralık araç
o    İndirimli deniz taksi
o    İndirimli motovale
“ERGO Başka Kasko” yeni reklam kampanyası
Yıldırım Türe toplantıda, Ergo Başka Kasko ürünü için hazırlanan yeni reklam kampanyasıyla ilgili de bilgi verdi. Ergo Türkiye’nin, müşterisinin neye, niye değer verdiğini anlayan bir sigorta şirketi olarak yollarına devam ettiklerini söyleyen Türe sözlerini, “Bireysel ihtiyaçlar çerçevesinde sunduğumuz tüm ürün ve hizmetler müşterilerimizin kişisel beklentileri ve gereksinimleri doğrultusunda şekilleniyor. Biz bu kampanyayla aynı zamanda marka değerlerimiz olan “yakınlık”,  “güven” , “şeffaflık” kavramlarına uygun samimi ve sıcak bir tonda mesaj vermeyi hedefledik” şeklinde noktaladı.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER