ERGO Türkiye, Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin düzenlediği Baykuş Ödülleri Meraklı Baykuş kategorisinde “Gümüş Baykuş”, Reklamcılar Derneği tarafından düzenlenen 26.Kristal Elma Yaratıcılık Festivali En İyi Açıkhava Uygulaması kategorisinde “Gümüş Elma”, ödüllerinin sahibi oldu.
ERGO Türkiye Baykuş Ödülleri Meraklı Baykuş kategorisinde ‘Acente Verimlilik Araştırması’yla “Gümüş Baykuş” ödülünün sahibi oldu
ERGO Türkiye, VERA iş birliğiyle acentelere daha yakın olmak, geri bildirim toplamak, ERGO ile çalışma kriterlerini, ihtiyaçlarını ve daha iyi koşullarda nasıl çalışılabileceğini istatistiksel anlamda ortaya koymak için Acente Verimlilik Araştırması gerçekleştirdi. Bu çalışma ile ERGO Türkiye, Türkiye Araştırmacılar Derneği tarafından araştırma sektöründeki başarılı pazarlama ve sosyal araştırmaları ödüllendirmek için düzenlenen “Baykuş Ödülleri”nde Meraklı Baykuş kategorisinde “Gümüş Baykuş” kazanarak kendi kategorisinde en başarılı marka oldu.
ERGO Türkiye En İyi Açıkhava Uygulaması kategorisinde “Gümüş Elma” kazandı
ERGO Türkiye, Turkcell iş birliğiyle, Akıllı Kadınlar Kulübü üyelerine özel Ev Sigortası ve Ev Destek Hizmetleri Kampanyasını hayata geçirdi. Kampanyanın tanıtımı için kadınların gündelik hayatlarında önem verdikleri ve zarar görmesini istemedikleri şeyleri korumak için kullanılan “paketlemek” yönteminden yola çıkıldı. İstanbul Beşiktaş’ta müstakil bir ev, tamamen hava kabarcıklı ambalajla sarılarak “Evinizi korumanın daha akıllıca bir yolu var” mesajını içeren dev bir sticker ile ve 1 ay boyunca teşhirde kaldı. Kampanya 26.Kristal Elma Yaratıcılık Festivali’nde “Gümüş Elma” ödülüne layık görüldü.