Asya, Avrupa ve Kurumsal Bölge Acenteleriyle ‘İstanbul Acenteler Toplantısı’nda bir araya gelen Ergo Türkiye, teknolojiye yaptığı yatırımları açıklayarak, acentelerin hayatını kolaylaştıracak yeni uygulamalardan bahsetti.
ŞERİFE TÜRK
Ergo Türkiye, Asya, Avrupa ve Kurumsal Bölge Acenteleriyle bir araya geldiği toplantıda, acenteler ve müşteriler olmak üzere tüm paydaşlara sunulan hizmetin kalitesini artırmak için teknolojiye yaptığı yatırımları açıkladı. Ergo Türkiye ‘İstanbul Acenteler Toplantısı’nda Asya, Avrupa ve Kurumsal Bölge Acenteleriyle dün bir araya geldi. Toplantıya Ergo Türkiye İcra Kurulu Başkanı ve CEO’su Theo Kokkalas, İcra Kurulu Üyeleri Yıldırım Türe, Mert Ekitmen, Christos Pappas ve Ergo Türkiye Satış Direktörü Murat Beköz katıldı.
Kokkalas: “Acentelerimize sunduğumuz hizmeti artırmaya çalışıyoruz”
Ergo Türkiye CEO’su Theo Kokkalas sürdürülebilir karlı büyüyen öncü bir sigorta şirketi olmak için uyguladıkları stratejileri, 2014 finansal yıl değerlendirmesi, Acente ve Müşteri Odaklılık stratejisiyle en iyi hizmeti sunmak adına yapılan teknolojik yatırımları acentelerle paylaştı. Kokkalas, sözlerine “2014’ün, sürdürülebilir karlı büyüme stratejimize paralel, bizim için çok başarılı bir yıl olduğunu söyleyebilirim. Seneyi hem karlılık hem de büyüme anlamında hedeflerimizin üzerinde başarılı bir şekilde kapattık. 2015 yılı boyunca da karlılığımızı koruyarak büyümeye ve siz değerli iş ortaklarımıza sunduğumuz hizmet seviyemizi daha da artırmak için yoğun çaba göstermeye devam etmeyi hedefliyoruz” diyerek başladı.
Teknolojik alanda yapılan yatırımlar
Uzun vadede Türkiye’nin lider şirketlerinden biri olmak istediklerini belirten Kokkalas, belirledikleri üç strateji paralelinde teknolojik alanda yaptıkları yatırımları acenteleriyle paylaştı. Kokkalas, “Ergo Türkiye olarak sizlerle daha önce de paylaştığımız üzere stratejimizi ‘müşteri ve satış ortaklarına uygun fiyatla en iyi hizmeti sunmak’, ‘teknik açıdan üstün bilgi birikimine sahip olmak’ ve ‘operasyonel mükemmellik’ olmak üzere üç ana temele dayandırıyoruz” şeklinde konuştu.
“Yaşadığımız yüzyılda teknolojinin hayatımıza getirdiği farkları biliyoruz ve Ergo olarak bu alanda hızla yatırım yapmaya ve kendimizi geliştirmeye özen gösteriyoruz” diyen Kokkalas, sözlerine şöyle devam etti: “Dijitalleşme ve teknoloji hayatın her alanını olduğu gibi sigorta sektörünü de yoğun bir şekilde etkiliyor ve ileride daha da güçlü bir şekilde etkilemeye devam edecek. Biz Ergo Grubu olarak teknolojinin ve dijitalleşmenin öneminin farkındayız. Acente odaklı ve daima acenteleriyle büyümeyi hedefleyen bir şirket olarak dijitalleşmeyi dağıtım kanallarımız için asla bir tehdit olarak görmüyoruz. Tam tersine onlara sunduğumuz hizmetin kalitesini artırmak ve süreçlerimizi daha verimli hale getirebilmek için teknolojinin imkânlarından sonuna kadar yararlanmak istiyoruz. Biz, acentelerimize daima yakın olacak, onları bu sürece hazırlamak ve teknolojinin tüm imkânlarından azami ölçüde yararlanmalarını sağlamak için elimizden gelen her şeyi yapmaya devam edeceğiz.”
Türe: “Odağımızda iş ortaklarımız var”
Etkinlikte acentelere seslenen Ergo Türkiye Satış ve Pazarlamadan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Yıldırım Türe ise Ergo olarak, Türkiye’nin müşteri ve acente odaklı en beğenilen şirketi olmak istediklerini açıkladı. Acenteleriyle yakın ve bir arada olabilecekleri her fırsatı değerlendirdiklerini ifade eden Türe, “Önceliğimiz ve odağımızda iş ortaklarımız bulunuyor. 2014’ün bizim için oldukça verimli sonuçlar elde ettiğimiz bir yıl olduğunu söyleyebilirim. Üst yönetim ve bölge satış ekipleri olarak, iş ortaklarımıza 20 binden fazla ziyaret gerçekleştirdik. Ayrıca onların ihtiyaçlarını ve önceliklerini tespit ederek pazardaki farklı uygulamaları belirlemek için Hizmet Kalitesi Araştırması yaptırdık. Bölge Müdürlerimiz de düzenli olarak acentelerimizle bir araya gelerek belirli konular hakkında Odak Grup toplantıları gerçekleştirdi. Tüm acentelerimizi davet ederek Bölgesel Acenteler Toplantılarımızı gerçekleştirdik ve tabi Geleneksel Yıllık Acente Toplantımızda da iş ortaklarımızla yine bir aradaydık. 2015 yılında da toplantılarımızı yapmaya, acentelerimizin görüşlerini almaya, yanlarında yer alarak satış ağımızı güçlendirmeye devam edeceğiz. Acentelerimizle yaptığımız işbirlikleri ve yarattığımız sinerjiden son derece memnunuz” dedi.
Acentelerin hayatını kolaylaştıracak uygulamalar
Ergo Türkiye yöneticilerinin konuşmalarının ardından, acentelerin hayatını kolaylaştıracak InSyst ve iMonitor uygulamaları ile ilgili detaylı bilgilendirme yapıldı.
Ergo Türkiye Bilgi Sistemleri Müdürü Damla Esin, iMonitor’ün Ergo sistemiyle direkt olarak bağlantılı çalışan, acentelerin prim üretim, hedef gerçekleştirme, yenilemesi gelen poliçe adetleri, hasar prim oranı gibi üretim ve karlılık kalemlerini doğrudan ilgilendiren bilgilerine anlık olarak ulaşmasını sağlayan bir raporlama aracı olduğunu söyledi. Acentelere uygulamalı olarak anlatılan sistemin tabletler ve web üzerinden çalıştığını söyleyen Esin, “iMonitor, Ergo sisteminde kesilen her poliçenin anlık olarak kendi sistemine aktararak, acentenin üretimini, hedef gerçekleşmesini takip edebilmesini sağlıyor” dedi. Esin, uygulamayı tüm Ergo acentelerinin 30 Mart Pazartesi günü kullanmaya başlayacağının da bilgisini verdi.
Ergo Türkiye Bilgi Teknolojileri Operasyonları Direktörü Bülent Dağ ise acenteleri “Ergo InSyst” hakkında bilgilendirdi. Ergo InSyst’in kullanıcılara daha hızlı ve kesintisiz hizmet sunulacağını belirten Dağ, acentelerin BT alanındaki ihtiyaçlarını temel alarak kurgulanan yeni sistemde; kolay ara yüzler, sadeleştirilmiş iş süreçleri olduğunu söyledi. Yenilenen BT sistemi ile birlikte mobil teknolojilere daha kolay uyum sağlanabileceğini ifade eden Dağ, bu yeni platformun yeni özelikler, stabilite, hız ve esneklik ile son teknolojiyi sunacağını kaydetti. Dağ, “Ergo, bu yatırımla içinde bulunulan teknoloji çağında her zaman acentelerinin yanında olduğunu gösteriyor” dedi.
Toplantıların sonunda gerçekleşen Kıdem Teşvik Ödül Töreni’nin ardından acenteler, düzenlenen kokteyl ile keyifli vakit geçirdiler.