23 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

Ergo Türkiye Anadolu’daki acenteleriyle buluşuyor

 Ergo Türkiye, 2015 yılı ‘acenteler buluşmalarına’ Kayseri, Ankara ve İzmir ziyaretleriyle başladı.

CEO Theo Kokkalas_İcra Kurulu Üyesi Yıldırım TüreTürkiye’de sürdürülebilir karlı büyüyen lider sigorta şirketi olma hedefiyle çalışmalarını sürdüren Ergo Türkiye, her yıl gerçekleştirdiği ‘acente buluşmalarına’ 2015 yılında Kayseri,  Ankara ve İzmir’deki ziyaretlerle başladı.

Ergo Türkiye CEO’su Theo Kokkalas ve Ergo Türkiye İcra Kurulu Üyesi Yıldırım Türe’nin katılımıyla gerçekleştirilen acente buluşmalarında 2014 yılı değerlendirmesi yapılırken 2015 yılı hedef ve beklentileri paylaşıldı.

Konuşmasında Ergo Türkiye’nin yeniden yapılanma kapsamında stratejisini “müşteri ve satış ortaklarına uygun fiyatla en iyi hizmeti sunmak”, “teknik açıdan üstün bilgi birikimine sahip olmak” ve “operasyonel mükemmellik” olmak üzere üç ana temele dayandırdığına değinen Ergo Türkiye CEO’su Theo Kokkalas, “Türkiye’de öncelikli hedefimiz dengeli bir portföy yapısıyla, sürdürülebilir karlı büyüyen lider bir sigorta şirketi olmak. Geçtiğimiz yılı değerlendirecek olursak, gururla söyleyebilirim ki sizlerin de desteğini her zaman yanımızda hissederek faaliyetlerimizdeki başarı işaretlerini geçtiğimiz  yılsonu itibarıyla gördük.

2014 yılı bizim için büyümeye devam ettiğimiz, gelişmiş fiyatlama yöntemleri kullanarak karlılığımızı artırdığımız verimli bir sene oldu. İş ortaklarımızla olan ilişkilerimizi tekrar inşa ettik. Finansal sağlamlığın en temel göstergelerinden biri olan mali rezervlerimizi güçlendirdik ve hem Türk sigorta sektöründe en yüksek rezerv/prim oranına ulaştık, hem de ERGO Insurance Grubu’nun yüksek beklentilerini karşılayacak seviyeye geldik. 2015 yılı boyunca da karlılığımızı koruyarak büyümeye devam etmeyi hedefliyoruz” dedi.

“Acentelerimizle yakın ilişkimizi güçlendireceğiz”

Toplantıda acentelerle olan ilişkilere verdikleri önemin altını çizen Ergo Türkiye İcra Kurulu Üyesi Yıldırım Türe, “Satış ve pazarlama faaliyetlerimiz tüm hızıyla devam ediyor. Türkiye’nin en müşteri ve acente odaklı şirketi olmak istiyoruz, bu anlamda her fırsatta acentelerimize yakın durmaya çaba gösteriyoruz. 2014 yılı boyunca üst yönetim ve bölge ekipleri olarak acentelerimize toplam 20 bin ziyaret gerçekleştirdik. 2015 yılında da ziyaretlerimizi artırarak sürdürmeyi ve acentelerimizle kurduğumuz yakın ilişkiyi güçlendirmeyi hedefliyoruz. Bu hedef doğrultusunda CEO’muz Theo Kokkalas önderliğinde, yoğun ve rekabetçi iş temposuna rağmen ilk olarak Ankara, İzmir ve Kayseri’deki acentelerimizi ziyaret etmeye başladık. Yıl boyunca da sizleri dinlemeye ve yanınızda yer alarak satış ağımızı güçlendirmeye devam edeceğiz” dedi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER