Ergo’nun her yıl geleneksel hale getirdiği bölgesel acente toplantıları, bu yıl da 7 şehirde düzenlendi. Toplantılarda Ergo Türkiye’nin hedef ve stratejileri, finansal sonuçları, dağıtım kanallarına yönelik yeni uygulama planları ile gelişmeler paylaşıldı.
Ergo’nun her yıl geleneksel hale getirdiği bölgesel acente toplantıları, bu yıl da 7 şehirde acentelerin yoğun katılımıyla düzenlendi. İzmit’te başlayan; sırasıyla Bursa, Kayseri, Adana, Antalya, İzmir ve Ankara’da devam eden toplantılarda Ergo Türkiye’nin hedef ve stratejileri, finansal sonuçları, dağıtım kanallarına yönelik yeni uygulama planları ile gelişmeler paylaşıldı.
Toplantıda söz alan Ergo Türkiye İcra Kurulu Üyesi Yıldırım Türe, Ergo Türkiye olarak belirledikleri ana hedeflerinin başında ‘sürdürülebilir kârlı büyüme’ geldiğini söyledi. Hedefledikleri noktaya ulaşmak için üç temel stratejik önceliklerinin olduğunu ifade eden Türe, “Bu üç önceliğimizi müşteri ve acente odaklılık, operasyonel mükemmellik ve rekabetçilik olarak belirledik ve bu alanlar da kendimizi geliştirmeye odaklı bir yapı içerisinde çalışıyoruz ”dedi.
Ergo sektörden hızlı büyüdü
2013’te sigorta sektöründe 20.8 milyar TL olan prim üretiminin, 2014’te 22.7 milyar TL’ye yükseldiğini sektörün ise yüzde 9 büyüdüğünü belirten Türe, Ergo’nun ise yüzde 19.3 ile sektör ortalamasının 10 puan üzerinde büyüdüğünü söyledi. Sektörde dağıtım kanallarının üretimden aldığı paya bakıldığında acente ve broker kanal üretiminin yüzde 80 paya sahip olduğunu söyleyen Türe, Ergo olarak üretimlerinin yüzde 96’sını acente ve brokerler ile gerçekleştirdiklerini vurguladı.
Toplantıda söz alan Ergo Türkiye Satış Direktörü Murat Beköz de, bölgelerin 2014 yılı bölgesel üretim performansı hakkında acenteleri bilgilendirdi. Şirketin yeni ürün planlamaları ve kampanyalarını acentelere yönelik kampanya ve uygulamalarını katılımcılarla paylaşan Beköz, 2015 yılı Ergo Türkiye olarak dağıtım kanallarından beklentilerini de acentelerle paylaştı.
Acentelere yeni fırsatlar sunulacak
Yeni ürünleri 155 hakkında da katılımcılaı bilgilendiren ve üretime dayalı komisyon ödül uygulamasını da açıklayan Beköz, acentelere yıl boyunca yeni fırsatlar sunmaya devam edeceklerini söyledi. 2015 yılında, acente ağını genişletirken, seçici ve verimli acentelikler tesis etmeyi ve bu alanda da büyüme gerçekleştirmeyi hedeflediklerini belirten Beköz, acenteler yönelik şunleri söyledi: “Sizlere verdiğimiz hizmet seviyesini her geçen gün artırmak için Teknik Operasyon Merkezi’ndeki hizmet modelimiz değiştirdik. Teknik ve yetkinlikler anlamında da çalışanlarımızı ve iş ortaklarımızı daha da ileriye taşımak için kurduğumuz Ergo Akademi’de eğitimlerimizi sizlerin beklenti ve ihtiyaçları bazında yeniden yapılandırdık.” Toplantıların sonunda, Kıdem Teşvik Ödül Töreni yapıldı. Ergo’yla iş birliklerinin 5 ve katları yıldönümünü kutlayan acentelere ödülleri verildi.
Acente Skor Puan Sistemi başlıyor
Ergo Türkiye İcra Kurulu Üyesi Yıldırım Türe, Ergo acentelerine yönelik olarak geliştirdikleri stratejiler konusunda şu bilgileri verdi: “Acentelerimizin büyüme ve gelişmelerine yön verebilmek, ortak hedefler üzerinde ilerlemesini sağlamak, performanslarını izlemek ve başarısını geliştirmesine öncülük etmek için ‘Acente Skor Puan Sistemi’ uygulamasını geliştirdik ve yakında acentelere duyuracağız. 2014 yılında acentelerimizin ihtiyaçlarını ve önceliklerini tespit etmek, pazardaki farklı uygulamaları belirlemek için kapsamlı bir Hizmet Kalitesi Araştırması gerçekleştirdik, Türkiye’nin çeşitli bölgelerinden acentelerimizin görüşlerine başvurduk. Gelişim alanlarımızı tespit ettik ve hızlı kazanımlarımızı devreye aldık, orta ve uzun dönemli kazanımlarımız için ise proje ekiplerimiz yoğun bir şekilde çalışıyorlar. En iyi uygulamaları acenteleri ile tanıştıran öncü bir şirket olmayı hedefliyoruz.”