Doğa Sigorta, acentelerinin nakit akışını güçlendirmek ve kazancını artırmak adına ‘Acente Güçlendirme Paketi’ni devreye soktu. Konuyla ilgili konuşan Doğa Sigorta Genel Müdürü Coşkun Gölpınar; pandemi sürecinde paket dahilindeki 10 adet güçlendirme çalışması ile süreci güvenle atlatacaklarını söyledi.
Asya’dan sonra Avrupa’da yayılmaya devam eden Koronavirüs (8COVID-19) salgını, Türkiye’de de etkisini gösteriyor. COVID-19 teşhisi koyulan vaka sayısı her geçen gün artsa da önlemlerin önceden alındığı Türkiye’de salgın süreci kontrollü bir şekilde idare ediliyor.
Bu sıkıntılı günlerde insanların sağlığına kavuşması için mücadele veren tüm sağlık çalışanları başta olmak üzere; toplum hayatının sekteye uğramadan devamı için gerekli koşulları sağlayan tüm görevlilere teşekkür ederek sözlerine başlayan Doğa Sigorta Genel Müdürü Coşkun Gölpınar; bu dönemde yetkililerin uyarılarının dikkate alınması gerektiğini söyledi. Bu süreçte evde kalmanın en büyük öncelik olduğunu dile getiren Gölpınar; dışarı çıkmak zorunluluğu olduğunda sosyal mesafeyi korumanın ve hijyen kurallarına uymanın büyük önem arz ettiğini söyledi.
‘Dijitalin önemi anlaşıldı’
Doğa Sigorta olarak salgınla ilk mücadelelerinin bir kriz masası ekibi kurarak başladığını belirten Gölpınar; sağlığın her konudan önce geldiğini de söyledi. “Durum henüz çok yeniyken personelimizin yüzde 30’unu evden çalışır bir şekilde konumlandırdık. Bu arkadaşlarımızı da kronik rahatsızlığı bulunanlar; küçük çocuğu olanlar, bakmakla yükümlü olduğu büyükleri bulunan ve toplu taşıma araçlarını kullananlardan tespit ederek, evden çalışır konuma getirdik” diyen Gölpınar; ülkemizde salgının etkilerinin artma eğilimine gitmesi ile birlikte şirket çalışanlarının tamamının evden çalışması durumunu teknik ve yönetimsel olarak değerlendirip; 20 Mart 2020 sabahı itibarıyla şirket olarak evden çalışma sistemine geçiş sağladıklarını söyledi.
Dijitalleşmenin önemini bu süreçte daha iyi anlaşıldığını ifade eden Gölpınar, “Tüm ofis ekibimiz sağladığımız gerekli teknik donanım ve sistemle; dijitalleşmeye uzun zamandır verdiğimiz önemin de bir sonucu olarak evlerinde en ufak bir aksama yaşamadan görevlerini aynı şekilde devam ettiriyorlar. Uzun zaman önce başlattığımız dijitalleşme ve teknoloji üzerine çalışmalar, böyle zor günlerde meyvesini verdi ve çalışma süreçlerimiz tüm departmanlarımızda kesintisiz, verimlilikle sürüyor. Sağlık sigortalarımızda da hizmetlerimiz aksamadan devam ediyor” dedi.
Sağlık çalışanlarına yüzde 15 indirim
Tüm dünyada ve ülkemizde pandemi nedeniyle zorlu günler yaşanırken Doğa Sigorta bu süreçte acentelerin nakit akışını ve kazancını da ön planda tutuyor. Acenteler için etkili adımlar attıklarını ifade eden Gölpınar; “Acente Güçlendirme Paketi’ ile 3 ana başlık altında 10 adet güçlendirme çalışmasını acentelerimiz için devreye aldık. Bunlar ana hatları ile; Üretim Destek, Maddi Destek ve Moral Destek olarak sıralanıyor” ifadelerini kullandı. Bu zor süreçte acenteler için devreye aldıkları paketleri “Farklı kasları güçlendirecek değişiklikler” olarak tanımlayan Gölpınar, paketlerin içeriklerini de açıkladı.
Ürün Destek
İlk olarak “Ürün Destek” paketini açıklayan Gölpınar, paket içeriğini ise şöyle sıraladı:
“Ürün Destek paketimizle birlikte; acentelerimize özel oto branşlarında genişletmeler ve destek veriyoruz, ‘Ek Gelir İyi Gelir’ modelimizin kriter sayısını düşürüp hedef gerçekleştirmeleri yüzde 90’a çektik böylece kazanmak artık çok daha kolay olacak. ‘Sağ Kol Kasko’ kampanyamızdaki büyüme kriterini kaldırdık. Böylece acente çalışanlarının ödül kazanma şansı daha da yükselecek. Kaskoda +2 ve trafik branşında +1 olarak taksit sayısını artırdık; böylelikle müşterilerimize de yanında olduğumuzu söylemek isteriz.
“Ayrıca araç içi Ozon Sterilasyon/Antibakteriyel dezenfeksiyon hizmeti de kasko poliçelerimizle 1 Nisan itibari ile ücretsiz olarak hizmete sunulmaya başladı.
Doğa Sigorta’dan herhangi bir poliçesi bulunan (TSS, Konut, vs.) tüm müşterilerimize de ‘Araç İçi Ozon Sterilizasyon’ ve ‘Araç İçi Antibakteriyel Dezenfeksiyon’ hizmetleri yüzde 50 indirimli olarak verilecektir.”
“Sağlık çalışanlarına kasko ve konut branşlarında yüzde 15 indirim yaptık. Hepsine bu dönemde gösterdikleri fedakâr hizmetleri için minnettarız.’’
7/24 uzaktan tıbbi danışmanlık desteği
Gölpınar, ‘Maddi Destek’ paketinin içeriğini ise şöyle anlattı: “Acentelerimizin hak ettiği fakat mevcut şartlar nedeniyle kullanamadığı yurt içi ve yurt dışı tatillerinin maliyetlerini ek komisyon olarak acentelerimize geri ödüyoruz. Protokollü acentelerimizin hedeflerini yüzde 90’a düşürdük. Konut poliçeleri için ise ek komisyon vermeye başladık.”
Moral Destek
Doğa Sigorta olarak hazırladıkları son paketin ise “Moral Destek” olduğunu söyleyen Gölpınar; paketin getirilerini şöyle anlattı: “MEDLINE tıbbi danışmanlık hizmeti ile tüm acentelerimize ve ailelerine 7/24 uzaktan tıbbi danışmanlık desteği veriyoruz. Umarız ki ihtiyaçları kalmaz. Ancak bu zorlu günlerde #Evdekal kuralını bozmadan her türlü tıbbi desteği telefondan alacaklar. Her gün tüm üst yönetim ekibimizin yaptığı aramalar ile acentelerimizin yanında olduğumuzu yeniden hatırlatıyoruz. Yaklaşık bir haftadır acente temsilcilerimiz ve bölge müdürlerimizle birlikte üst yönetim ekibimiz de acentelerimizle sürekli irtibatta.”
Gölpınar, “Her daim olduğu gibi acentelerimizin kesintisiz yanındayız. Bu zor günleri birlik ruhumuzla kenetlenerek, verimli çalışma planlarımız ile aşacağımıza inanıyor, tüm ülkemiz ve dünyanın sağlık dolu günlere kavuşmasını diliyoruz” diyerek, sözlerini noktaladı.
Doğa Sigorta’nın acenteliğini yapan Bülent Bektaş Şaban Öztürk Sigorta; Acente Güçlendirme Paketi’nden memnun olduklarını açıkladı.