2 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

Doğa Sigorta, kurumsal itibarını koruyan 20 şirketten biri seçildi

2022 Aralık ayında Business Life dergisinin “Sektöründeki Gündemi En Hızlı Takip Eden ve İletişimine Uyarlayan Yenilikçi ve Atik Markalar” araştırmasında yer alan Doğa Sigorta, 2023 Ocak kurumsal itibar özel araştırması kapsamında kurumsal itibarını koruyan ve iletişimi güçlü 20 şirket arasında yer aldı.

Doğa Sigorta, Business Life dergisinin 2023 Ocak kurumsal itibar özel araştırması kapsamında ‘Lider ve CEO İletişimini En İyi Yapan 20 Şirket’, ‘Basın Dostu ve İletişimde Şeffaf 20 Şirket’ ve ‘Kurumsal İtibarını Koruyan 20 Şirket’ içinde yer aldı. İtibar yönetimi, medya, iletişim, marka, sürdürülebilirlik ve sosyal sorumluluk alanlarındaki yetkinliklerin dikkate alınarak belirlendiği geleneksel araştırmada, Doğa Sigorta Kurumsal İletişim Müdürü Seda Güler, bu yıl da “En Yetkin 50 Kurumsal İletişim Lideri Listesi”ndeki yerini korudu.

Türkiye’nin alanında uzman ekonomi gazetecileri ve temsilcilerinin ile danışma ve yayın kurulunun katkılarıyla her yıl yayınlanan Kurumsal İtibar Özel Araştırması listeleri bu yıl Salim Kadıbeşegil, Vahap Munyar, Hakan Güldağ, Dr. Fatoş Karahasan, Jale Özgentürk Altunay, Güven Borça, Deniz Sipahi, Zeliha Saraç ve Doğa Özkan’ın aralarında bulunduğu jüri komitesi görüş ve değerlendirmeleri ile hazırlandı.

Çalışmalarımız marka değerine katkı sunuyor

5 yıldır listede yerini koruyan Doğa Sigorta Kurumsal İletişim Müdürü Seda Güler, Doğa Sigorta’nın aktif ve yenilikçi iletişim çalışmalarının marka değerine katkılarını görmekten mutluluk duyduklarını dile getirerek “İletişim süreçlerimize ve projelerimize her zaman destek veren, başta Yönetim Kurulu Başkanımız Nihat Kırmızı ve Genel Müdürümüz Coşkun Gölpınar olmak üzere tüm Doğa Sigorta yöneticilerimize teşekkür eder, 2023 yılında da heyecan verici ve değer yaratan projelerimiz ile çalışmalarımıza aralıksız devam edeceğimizi belirtmek isterim. Değerli jüri komitesine, kurumumuzun iletişim faaliyetlerini ve beni bu yıl da listeye layık gördükleri için teşekkür ederim. Biz iletişimcileri her zaman destekleyen, yaratıcı dosya konuları ve etkili projeleri ile bizlere de ilham veren Business Life dergisi ekibine yürekten sevgilerimi iletiyorum.” dedi.

Etkili iletişim marka yönetimine değer katıyor

Güler, etkili ve doğru iletişim dilinin marka ve itibar yönetiminde yarattığı değerin önemini hatırlatarak “Gündeme hızla uyum sağlayabilen, dinamik ve aktif bir marka olarak 2023 yılında da hem müşterilerimiz hem de acentelerimizle olan güçlü iletişimimizile marka algımızı daha da kuvvetlendireceğiz. Dijital dünyaya yaptığımız yatırım ve yenilikler ile 2023 yılında online pazarlama iletişimimizi ayrıca arttırmayı hedefliyoruz. Sektördeki ve ülkedeki gündemi en hızlı takip eden ve iletişimine uyarlayan dinamik ve yenilikçi markalardan olmaya devam ederken grup iştiraklerimiz ile ortak projelere de ağırlık vereceğiz.” diye konuştu.

Medya Uygulama Merkezi’ndeki çalışmalarımız devam ediyor

Grup bünyesinde bulunan İstanbul Topkapı Üniversitesi ile Doğa Sigorta sponsorluğunda birçok proje geliştirdiklerini aktaran Güler, “Basın ile çok kıymetli iletişimimizin son mahsulü de grup üniversitemiz İstanbul Topkapı Üniversitesi’nde, sponsorluğumuz ile hayata geçen Medya Uygulama Merkezimiz. Ekonomi Gazetecileri ve Yeni Arayışlar Girişimi Platformu Derneği ile geçen yıl pilot çalışması gerçekleşen projemiz aracılığıyla, değerli basın mensupları ve iş insanları öğrencilerimiz ile workshop ve atölyelerde bir araya gelmekte. Bu yıl, bu çatı altında atölye çalışmalarının yanı sıra zirve ve seminerler de düzenleyeceğiz.” açıklamalarında bulundu.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER