Dijital yatırımlarını hızlandıran Doğa Sigorta, web sitesi ve mobil uygulaması ile müşterilerine kolaylık sağlarken akıllı sigorta çözümleriyle de hizmetlerini geliştiriyor.
2023 yılında gelişen teknoloji ve değişen müşteri ihtiyaçlarını dijitale öncelik vererek kurgulamaya odaklanan Doğa Sigorta, web sitesi ve mobil uygulaması ile akıllı sigorta çözümleri sunarken yeni işbirlikleri ile de hizmetlerini genişletiyor.
Güçlü altyapı ve 3D Secure uygulaması ile güvenilir ve kullanıcı dostu web sitesi ve mobil uygulamasında kasko, konut, tamamlayıcı sağlık, trafik, DASK ve seyahat sağlık sigortası ürünlerinde müşterilere ve acentelere kolay ve hızlı bir satın alma deneyimi sağlayan Doğa Sigorta, Online işlemler kapsamında poliçe görüntüleme, hasar takibi, hasar evrak yükleme gibi hızlı işlemleri kullanıcıları ile buluşturuyor.
Kullanıcılar, Doğa Sigorta Mobil Uygulaması ile teklif alıp satın alma işlemlerini tek tuşla gerçekleştirip poliçe detaylarını ve teminat bilgilerini görüntüleyebilirken anlaşmalı kurumlara da hızla ulaşabiliyorlar. Kullanıcılar hem iOS hem de Android cihazlarından uygulamayı kolaylıkla ve ücretsiz olarak indirebiliyorlar.
En hızlı hizmet veren şirketlerden olmayı planlıyoruz
Dijitalleşmeye çok önem verdiklerini söyleyen Doğa Sigorta Yönetim Kurulu Başkanı Nihat Kırmızı, “İş dünyasının geleceğini artık teknoloji rüzgârı şekillendiriyor. Dijital dönüşüm ve yatırımlar ile güçlenen şirketler geleceğin altyapısını bugünden hazırlıyor. Doğa Sigorta olarak dijital yatırımlarımızı her geçen gün arttırıyor, insan gücünün otomasyon ile buluştuğu teknolojilere hızla adapte olarak çalışmalarımıza entegre ediyoruz. Yapay zekâ destekli teknolojiler ile dijital altyapımızı geliştirerek, faydalandığımız mevcut robot ve analitik tarzı teknolojik uygulamaları gelişen teknoloji ve değişen ihtiyaçlara göre daha yaygın kullanarak web sitemiz ve mobil uygulamamız aracılığıyla sigortalılarına en hızlı hizmeti veren şirketlerden olmayı planlıyoruz.” dedi.
Son yıllarda öne çıkan diyalog bazlı yapay zekâ kavramı ve mesajlaşma platformlarının kullanıcılara sağladığı güven doğrultusunda 2022 yılında chatbot uygulamasını hayata geçirdiklerini aktaran Kırmızı, “Doğasist adını verdiğimiz chatbot uygulamamız aracılığı ile Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ürünümüzde poliçe teklifi vererek başlattığımız süreç, müşteri deneyimimizi güven ilkesi ile şekillendirmemize yönelik önemli bir adım oldu. Talep ve ihtiyaçlara göre bu ortamda hızla geliştirmelere devam edeceğiz. Ayrıca 2023 yılını dijital pazarlama stratejilerimize kuvvet vereceğimiz, eni iş ortaklıkları ve ses getirecek projeler ile yaygın kitlelere de ulaşarak, sigortalılara yeni fayda ve ayrıcalıklar sağlamaya odaklandığımız bir yıl olarak plandık.” açıklamalarında bulundu.
Genç nesiller için hedefler yaratmak istiyoruz
Kırmızı, Topkapı Üniversitesi Mütevelli Heyet Başkanı olarak genç nesillerin dünyadaki gelişmelere eşlik edebilmesi ve dünya çapında işlere imza atabilmesi için üniversitede de dijitalleşme çok önem verdiklerini belirterek “Pandemi sürecinde online eğitime kesintisiz ve sorunsuz olarak hızla geçebilen ilk üniversitelerden biri olduk. 2023 yılında dijitalleşme üzerine planlanan zirve ve seminerlerle eğitimi destekleyerek öğrencilere daha geniş ufuklar açmayı ve hedefler yaratmayı planlıyoruz.” dedi.