Allianz Pazarlama ve Dijital Direktörü Onur Kırcı; dijital dönüşüm sonucunda acentelerin operasyonel yüklerinin azalırken satış için ayırdıkları zamanın yüzde 8 arttığını söyledi.
Kırcı, Allianz Türkiye’nin dijital dönüşüm partneri I-AM ile yürüttüğü dijital dönüşüm sürecinde; iptal edilen poliçe sayısında yaşanan düşüş sayesinde genel verimlilik yüzde 17 arttığını vurguladı. Bunun da toplam brüt primlerde yıllık 15.5 milyon TL’lik bir artışa denk geldiğine dikkat çeken Kırcı; “Dijital dönüşüm sürecinden sonra acentelerin iş yükünün en az yüzde 10 azaldı. Her sene acentelerimize uyguladığımız memnuniyet anketinin sonuçları; yeni acente portalımız DigitALL’un çalışan motivasyonunu yükselten en önemli unsur olduğunu gösteriyor” dedi.
Toplamda 250 binin üzerinde aktif kullanıcısı bulunan müşteri portalı ‘Allianz’ım’ için kullanıcı puanlaması 4.5’e yükseldi. Dijital dönüşüm sonuçlarının son derece verimli olduğunu belirten Allianz Marka ve Kampanya Grup Direktörü Mehmet Nakkaşoğlu ise; “Allianz’ım’da, hem indirme hem de yeni kayıt olma sayılarımızda artış oldu. Şu anda yaklaşık olarak 760 bin indirme ve 324 bin yeni kullanıcı sayımız var. Aynı zamanda müşterilerimiz uygulamayı çok daha verimli kullandığı için bu da bizde ciddi maliyet düşüşlerine sebep oldu” diye konuştu.
Körfez’in en iyi dijital dönüşümü
Allianz Türkiye ve dijital dönüşüm partneri I-AM, dijital dönüşüm sürecinde hayata geçirdikleri uygulamalarla Gulf Customer Experience Awards’ta; ‘En İyi Dijital Dönüşüm’ ödülünü aldı. Körfez bölgesinin önde gelen global markalarıyla yarışan Allianz & I-AM; dijital dönüşüm kategorisinde birinciliğe layık görüldü.
Kaynak: digitalage