26 Aralık 2024, Perşembe
spot_img

Dijital BES dönemi başladı 

BNP Paribas Cardif Emeklilik’te artık, Cardif Bireysel E-Şube, web sitesi veya direkt CepteCardif uygulaması üzerinden kolaylıkla BES hesabı açmak ve birikim yapmaya başlamak mümkün.

BNP Paribas Cardif Emeklilik, dijital BES dönemini başlattı. Sosyal Güvenlik Sistemi’nin tamamlayıcısı özelliğinde olan BES, sahip olduğu teşvikler, profesyonel fon yönetimi hizmeti, şeffaflık ve devlet güvencesi gibi önemli avantajlarla diğer birikim araçlarından ayrılıyor. cazibesini giderek arttıran Gönüllü BES’e olan katılım sayısı hızla yükseliyor. Gerek birikim yapmayı gerekse emeklilik hedefleyenler artık BNP Paribas Cardif Emeklilik’in dijital yeniliği ile birkaç tıkla BES hesabı açabiliyor.

BNP Paribas Cardif Emeklilik müşterileri, https://www.bnpparibascardif.com.tr/ kurumsal web sitesi üzerinden “Bireysel Giriş”e tıklayarak veya CepteCardif mobil uygulamasını indirerek giriş yaptıktan sonra, ekrandaki “Online Satın Al” butonuna tıklayarak Bireysel Emeklilik Sistemi’ne dahil oluyorlar. BES hesabı açtıktan sonra ise diledikleri bankanın kredi kartı ile aylık minimum 600 TL katkı payı ödeyerek birikim yapmaya başlıyorlar. Böylece bir yandan yüzde 30 devlet katkısından yararlanan BNP Paribas Cardif Emeklilik müşterileri, diğer yandan da BNP Paribas Cardif Emeklilik’in kazandıran emeklilik yatırım fonları ile birikimlerine, sigortayı daha ulaşılabilir kılma misyonumuza uygun şekilde, değer katıyorlar.

BES fon yönetimini, Portföy Yönetimi sektörünün tecrübeli ve yenilikçi şirketi olan TEB Portföy Yönetimi A.Ş. aracılığıyla müşterilerine sunduklarını ve BNP Paribas Cardif Emeklilik BES fonları ile yatırımcılarının yüzünü güldürdüklerini belirten BNP Paribas Cardif Türkiye Banka Sigortacılığı ve Acente Sigortacılığı Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Sertsöz; BNP Paribas Cardif Emeklilik müşterilerinin, şirketin kazandıran fonları sayesinde, BES’deki birikimlerini yüksek oranda değer kazanan bir yatırım aracına dönüştürdüklerine dikkat çekti.

Dijital BES projesinin ülkemizde gelişen sigorta bilinci, değişen eğilimler ve farklılaşan ihtiyaçlar bakımından önemli bir adım olduğunu belirten Gökhan Sertsöz, “Bu proje; yıllardır üzerinde durduğumuz müşteri odaklı yaklaşım, dijitalleşme, erişilebilir olma ve yalın süreç geliştirme konularının önemini bir kez daha ortaya koymaktadır” diye konuştu.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER