22 Kasım 2024, Cuma
spot_img

Dijital akım hem şirketleri hem de tüketiciyi etkisi altına aldı 

Sigorta sektörünün dijital yatırımlara odaklandığını, tüketicini de dijitale ilgisinin arttığına dikkat çeken ÖzserNeo Yönetim Kurulu Üyesi Oğuzhan Üze, “Kişiler dijital alanda aldıkları hizmetleri geliştirmek istiyor. Bu noktada binlerce insan, dijipol.com üzerinden bilgileniyor ve hizmet alıyor. Hatta satın alma oranları da her geçen gün artıyor. Sektöre yeni oyuncular girdikçe buradaki pazar payı da büyümeye devam edecektir” dedi.

Sigorta sektörü, dijitalleşmeyi giderek daha fazla benimsiyor. Şirketler dijital sigortacılık enstrümanlarına yatırımı artırırken tüketicilerin de bu alanda dijitale ilgisi artıyor ve hizmetlerden beklentileri değişiyor. ÖzserNeo Yönetim Kurulu Üyesi Oğuzhan Üze, sektördeki dijitalleşme dalgasını ve Dijipol’un bu alandaki katkılarını anlattı. Sektördeki dönüşümün hızla ilerlediğini ve Dijipol olarak bu alanda öncü hizmetler sağladıklarının vurgusunu yapan Oğuzhan Üze, “Pazar dönüşüyor. Kişiler dijital alanda aldıkları hizmetleri geliştirmek istiyor. Bu noktada binlerce insan, dijipol.com üzerinden bilgileniyor ve hizmet alıyor. Hatta satın alma oranları da her geçen gün artıyor. Sektöre yeni oyuncular girdikçe buradaki pazar payı da büyümeye devam edecektir” dedi.

Karşılaştırma ve anında satın alma imkanı sunuyoruz

Dijipol’ün, ihtiyacına göre sigorta yaptırmak isteyenlere, farklı sigorta branşlarında, karşılaştırmalı online çözümler sunan bir platform olduğunu belirten Üze, şöyle devam etti: “Zorunlu trafik sigortasından kaskoya, zorunlu deprem sigortasından tamamlayıcı sağlık ve konut sigortasına kadar çeşitli sigorta şirketlerinde birçok sigorta alternatifi bulunuyor. 190’nın üzerinde şubesi bulunan ÖzserNeo Sigorta ve Reasürans Brokerliği’nin markası olan dijipol.com, 35’ten fazla sigorta şirketinden 10 farklı bireysel sigorta branşında online olarak teklif alıp karşılaştırma ve anında satın alma işlemini gerçekleştirme olanağı sağlıyor.” 

Hibrit sigortacılıkta Türkiye’de bir ilkiz

“Pandeminin ilk zamanlarında başladığımız ve iki yıllık titiz bir çalışma sonunda sektörle buluşturduğumuz dijipol.com markası, Türkiye’de bir ilk olma özelliği taşıyor” diyen Üze şu açıklamayı yaptı: “Dijipol.com markası artık hem dijitalden hem şubelerinden hem de çağrı merkezlerinden satış yapan ve ulaşılması çok kolay olan bir platform haline geldi. Poliçe dijitalden alınmış olsa bile hasar anında hemen bir müşteri temsilcisine ulaşıp  hizmet almak büyük kolaylık sağlıyor. Kurumsal işlerde, sağlık sigortalarında ve özellikli işlerde konuya tam hakim teknik uzmanlardan hizmet almak mümkün. Ülkemizde yeni hayata geçen bu sistem dünyada birçok ülkede Hibrit Sigortacılık adıyla uygulanmakta. ÖzserNeo olarak, bu sisteme daha önceden yatırım yaptığımız için altyapımızla fark ve katma değer yaratıyoruz. Diğer yandan hayat durmuyor, teknoloji sürekli ilerliyor, insan alışkanlıkları ve yaşam şekli değişiyor. Gelecekte sigorta sektörüyle ilgili olabilecek değişimleri ön görerek sektörün karşılaşabileceği durumlara yönelik çalışmalar ve yatırımlar yapıyoruz. Örneğin Dijipol yatırımını 7-8 sene önceden beri planlıyorduk.  Süreç pandemi ile hızlandı. Bu anlamda Dijipol, rekabetin yaratılması, tek platformdan bütün ihtiyaçların karşılanabilmesi ve kıyaslanabilmesi anlamında sektöre önemli bir destek sağlıyor.” 

Sigorta app’i olan ilk ve tek markayız

Üze, sektördeki sigorta app’i yapan ilk ve tek marka olduklarının da altını çizdi. Kendi yazılım şirketleri olmasının bu işi geliştirmede büyük katkısı olduğunu da vurgulayan Üze, ayrıca şunları kaydetti: “Dijipol, kendi yazılım şirketimiz olan Megacode ekosisteminin bir ürünü. Sigorta app’leri, müşterilere daha hızlı ve kolay erişim sağlayarak sigorta işlemlerini basitleştiriyor ve hızlandırıyor. Aynı zamanda sigorta şirketlerinin daha verimli ve etkili bir şekilde iş yapmasına yardımcı oluyor. 35’ten fazla sigorta şirketinden anında sigorta teklifi alabileceğiniz, aldığınız teklifleri dilerseniz sigorta uzmanlarımız ile değerlendirebileceğiniz, hızlı teknolojik alt yapısı ile çok sevilen dijipol.com tüm bu özellikleriyle sektörde bir ilk.  Markamızın iletişim faaliyetlerini ara vermeksizin sürdürmekle birlikte hizmetlerimizi de her geçen gün geliştirerek müşterilerimize kusursuz bir sigortacılık deneyimi sunmaya devam edeceğiz.”

Operasyon ve müşteri hizmetleri birimlerimizi Mardin’de yapılandırıyoruz

Bölgesel gelişmişlik farklılıklarının azaltılmasına yönelik uygulanan yatırım teşvik sistemi kapsamında tüm operasyon ve müşteri hizmetleri birimlerini Mardin’de yapılandırmak üzere harekete geçtiklerini de vurgulayan Üze,  “Devam eden hazırlık sürecimizi 2024 sonuna kadar tamamlamayı planlıyoruz.  Bu çerçevede gerek istihdam sağlayarak gerekse yaptığımız diğer yatırımlarla bölgenin ekonomik büyümesine ve gelişimine katkı sağlamayı amaçlıyoruz” dedi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER