BNP Paribas Cardif Türkiye, iş ortaklarının ihtiyaçlarına uygun dijital kanal yatırımlarını sürdürüyor.“Cihaz Koruma Sigortası” çözümünden faydalananlar, artık herhangi bir hasar durumunda BNP Paribas Cardif Türkiye Müşteri İlişkileri Merkezi’ne ulaşma ihtiyacı duymadan, kurumsal web sitesi üzerinden 7-24 anlık olarak gerçekleştirebilecek.
BNP Paribas Cardif Türkiye, iş ortaklarının ihtiyaçlarına uygun dijital kanal yatırımlarını sürdürüyor. Hasar anında 7-24 ulaşılabilirlik hedefiyle hareket eden firma, son olarak iş ortağı MediaMarkt’la gerçekleştirdiği iş birliği kapsamında, müşterilerinin hasar başvurusu ve süreç takibini kolaylaştıran önemli bir dijital geliştirmeyi devreye aldı.
Türkiye genelindeki MediaMarkt mağazalarından elektronik cihaz satın alırken, teminatları BNP Paribas Cardif Türkiye tarafından sunulan “Cihaz Koruma Sigortası” çözümünden faydalananlar, artık herhangi bir hasar durumunda BNP Paribas Cardif Türkiye Müşteri İlişkileri Merkezi’ne ulaşma ihtiyacı duymadan, cihazlarıyla ilgili tüm başvurularını ve cihazlarının hasar durum takiplerini BNP Paribas Cardif Türkiye’nin kurumsal web sitesi üzerinden 7-24 anlık olarak gerçekleştirebilecekler.
“Hızla değişen koşullara adapte oluyoruz”
Değişen dünyanın hızla değişen koşullarına adapte olarak, iş ortakları ile olan süreçlerini dijitale taşıdıklarını belirten BNP Paribas Cardif Türkiye İş Ortaklıkları Genel Müdür Yardımcısı Uğur Kırçal, son olarak gerçekleştirdikleri dijital geliştirme ile MediaMarkt kanalındaki müşterileri için fark yaratan bir dijital deneyim yolculuğu tasarladıklarını vurguladı.
“Cihaz Koruma Sigortası”nın avantajları:
Hayatımızı kolaylaştıran elektronik cihazlar, beklenmedik durumlardan ötürü arızalanabiliyor veya hasar görebiliyor. BNP Paribas Cardif Türkiye’nin anlaşmalı olduğu iş ortaklarından elektronik cihaz satın alanlar, “Cihaz Koruma Sigortası”nın avantajlarından faydalanabiliyor. “Cihaz Koruma Sigortası”, poliçe süresince geçerli olacak şekilde kazaen kırılma, hırsızlık ve sıvı teması gibi risklere karşı elektronik cihazlarınızı güvence altına alıyor. “Cihaz Koruma Sigortası” sahibi müşteriler, poliçe süresi boyunca teminatlar kapsamında oluşabilecek bir hasar durumunda BNP Paribas Cardif Türkiye’nin Müşteri İletişim Merkezi’ne telefonla ulaşarak veya kurumsal web sitesi üzerinden hasar kaydı oluşturarak, hasarlı cihazlarını gerekli evraklarla birlikte satın aldıkları mağazaya güvenle teslim ediyor. Sigortalı cihaz, en kısa zamanda uzman teknik ekip tarafından inceleniyor ve anlaşmalı servisler tarafından ücretsiz olarak onarılarak poliçe sahibine ulaştırılıyor. Teminatlar kapsamında onarımın mümkün olmadığı durumlarda ise, poliçede yer alan muafiyet oranları çerçevesinde hasarın tazmini gerçekleşiyor. Beyaz Eşya, TV gibi taşınamaz cihazlarda ise evde ücretsiz servis hizmeti sağlanıyor.
7/24 hasar kaydı açabilme özelliği
Bu dijital geliştirme ile BNP Paribas Cardif Türkiye’nin MediaMarkt kanalındaki müşterileri için fark yaratan bir dijital deneyim yolculuğu tasarlandı. MediaMarkt kanalıyla elektronik cihaz satın alırken Cihaz Koruma Sigortası çözümümüzden faydalanan BNP Paribas Cardif Türkiye müşterileri, 4449876 numaralı Müşteri İlişkileri Merkezi’ne alternatif olarak, firmanın https://www.bnpparibascardif.com.tr/ adresli kurumsal web sitesi üzerinden 7-24 hasar kaydı açabilecekler. Yeni yapının devreye alınmasıyla BNP Paribas Cardif Türkiye müşterileri, hasar kaydı sonrasında cihazlarının hasar durum takiplerini ve son durumunu da Müşteri İlişkileri Merkezini aramaya gerek kalmadan, kurumsal web sitesi üzerinden anlık olarak görüntüleyebilecekler.