BNP Paribas Cardif, “Cihaz Koruma Sigortası” ile sertifikalı olarak yenilenmiş elektronik cihazları belli risklere karşı koruma altına alarak, Anneler Günü’nde annelerine telefon alacakları destekliyor.
Hayatımızın vazgeçilmez araçları haline dönüşen akıllı telefonlar, Anneler Günü’nde annelerinin yüzünü güldürmek isteyenlerin ilk seçenekleri arasında yer alıyor. Ancak elektronik cihaz piyasasındaki artan fiyatlar, bütçeleri zorluyor. Hediye almak isteyenlere, fiyat avantajı, daha uzun taksit imkânı ve ödeme kolaylığı da sunan sertifikalı yenilenmiş cep telefonları, en sık rastlanan risklere karşı BNP Paribas Cardif, sunduğu “Cihaz Koruma Sigortası” ile cep telefonlarını kazaen kırılmaya, sıvı teması hasarına ve hırsızlığa karşı koruma altına alarak da güvence altına alıyor.
Neden Cihaz Koruma Sigortası yaptırmalı
Günlük hayatın koşturmacası içinde ortaya çıkabilecek pek çok farklı tehlike elektronik cihazlarımızı kullanılamaz hale getirebiliyor. BNP Paribas Cardif “Cihaz Koruma Sigortası”, sertifikalı olarak yenilenmiş cep telefonlarını 1 yıl süre ile geçerli olacak şekilde, kazaen kırılma, hırsızlık, sıvı temasına karşı güvence altına alıyor.
Cihaz Koruma Sigortası’ndan kimler, nasıl faydalanabilir?
BNP Paribas Cardif’in anlaşmalı olduğu iş ortakları kanalıyla sıfır elektronik cihaz veya sertifikalı olarak yenilenmiş cep telefonu satın alanlar, “Cihaz Koruma Sigortası”nın avantajlarından faydalanabiliyor. Yenilenmiş elektronik ürünler, fabrika ayarlarına döndürülmüş ve belirli standartlara göre kalite kontrolünden geçirilmiş 1 yıl garantili cihazları ifade ederken, ikinci el ürünler, önceki kullanıcılardan doğrudan satın alınan ve herhangi bir resmi yenileme işleminden geçmemiş cihazlar anlamına geliyor. Bu nedenle kullanım esnasında herhangi bir kötü sürprizle karşılaşmamak için sertifikalı olarak yenilenmiş cihazları tercih etmek ve sigorta seçeneklerinden faydalanmak gerekiyor.
Hasar oluşması durumunda ne yapılmalı?
Poliçe sahipleri, teminatlar kapsamında oluşabilecek bir hasar durumunda BNP Paribas Cardif’in Müşteri İletişim Merkezi’ne telefonla ulaşarak hasar kaydı oluşturabiliyor ve gerekli evraklarla birlikte hasarlı cihazlarını, kendilerine en yakın mağazaya giderek güvenle teslim edebiliyor.
Sigortalı cihaz, en kısa zamanda uzman teknik ekip tarafından inceleniyor ve zararın temini gerçekleştiriliyor.