TSB Yönetim Kurulu Üyesi ve BNP Paribas Cardif Türkiye Genel Müdürü Cemal Kişmir, Türkiye Sigorta Birliği’nin (TSB); “Geleceği Birlikte Şekillendiriyoruz” başlığı altında düzenlenen ‘Dağıtım Kanalları Paneli’ne katıldı.
Covid-19’la birlikte yeni bir sürecin başladığını vurgulayan ve bu durumu “Zor, oyunu bozuyor” diye özetleyen Kişmir, risk konusunda farkındalığın da arttığını söyledi.
Dijitalleşme ile birlikte sigortanın satılan değil, alınan bir ürün olduğunu ifade eden Kişmir; yeni dönemde, müşteri datasının bilgiye dönüştürülmesi; müşteri deneyiminin ve müşteri ayak izinin takip edilmesi gibi konuların önemine dikkat çekti.
Pandemi ile birlikte mekândan bağımsız çalışmaya da geçildiğini hatırlatan Kişmir; söz konusu çalışmanın çalışanlar ve şirket üzerindeki etkisini değerlendirirken; mekândan bağımsız çalışmanın mutlaka şirket kültürü ile birlikte ele alınması gerektiğini vurguladı. Sektörün gelişebilmesi için eğitimin de önemini vurgulayan Kişmir, sadece sigorta sektörü çalışanları değil; müşterilerin de eğitiminin önemine dikkat çekti.
Evet alınan birsey sigorta…ama neden vefaat durumun da yardımcı olmuyor inkar ediyorsunuz…insanları neden zor durumda bırakıyorsunuz