16 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

BNP Paribas Cardif Türkiye, sosyal medyada C-Section ile fark yaratacak

BNP Paribas Cardif Türkiye, dijital pazarlama ve sosyal medya hizmetleri için C-Section ile anlaştı.

BNPPC LOGO“Değişen Dünyanın Sigortası” vizyonuyla katılımcılarına fark yaratan ürün ve hizmetler sunan BNP Paribas Cardif Türkiye, dijital pazarlama ve sosyal medya hizmetleri için Türkiye’nin önde gelen dijital ajanslarından C-Section ile anlaştı.

Dijital faaliyetlerine geçtiğimiz yıl itibarıyla hız veren ve katılımcılarıyla dijital platformdaki kampanya ve tanıtım faaliyetleriyle daha çok buluşmayı hedefleyen BNP Paribas Cardif Türkiye, C-Section ile yaratıcı ve etkileyici projeler gerçekleştirmeyi hedefliyor.

2004 yılında kurulan ve 2013 yılında dünyanın en büyük reklam gruplarından WPP’ye katılan C-Section’ın müşterileri arasında Coca-Cola, Vodafone, Arçelik, Türkiye Ekonomi Bankası ve Efes Pilsen gibi markalar bulunuyor. C-Section, Türkiye’nin en çok ödül kazanan dijital ajanslarından biri olma özelliğiyle dikkat çekiyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER