BNP Paribas Cardif Türkiye, dijital pazarlama ve sosyal medya hizmetleri için C-Section ile anlaştı.
“Değişen Dünyanın Sigortası” vizyonuyla katılımcılarına fark yaratan ürün ve hizmetler sunan BNP Paribas Cardif Türkiye, dijital pazarlama ve sosyal medya hizmetleri için Türkiye’nin önde gelen dijital ajanslarından C-Section ile anlaştı.
Dijital faaliyetlerine geçtiğimiz yıl itibarıyla hız veren ve katılımcılarıyla dijital platformdaki kampanya ve tanıtım faaliyetleriyle daha çok buluşmayı hedefleyen BNP Paribas Cardif Türkiye, C-Section ile yaratıcı ve etkileyici projeler gerçekleştirmeyi hedefliyor.
2004 yılında kurulan ve 2013 yılında dünyanın en büyük reklam gruplarından WPP’ye katılan C-Section’ın müşterileri arasında Coca-Cola, Vodafone, Arçelik, Türkiye Ekonomi Bankası ve Efes Pilsen gibi markalar bulunuyor. C-Section, Türkiye’nin en çok ödül kazanan dijital ajanslarından biri olma özelliğiyle dikkat çekiyor.