BNP Paribas Cardif Emeklilik, “Müşteri Konseyi Günü” etkinliğinin üçüncüsünü 28 Eylül 2013 Cumartesi günü Four Seasons Otel’de gerçekleştirdi. Şirketin müşteriyi merkeze alan yaklaşımı kapsamında, müşteri beklenti ve isteklerini anlamak üzere düzenlenen etkinlikte bireysel emeklilik sözleşmesi sahibi katılımcıların Sistem’e ve şirkete olan bağlılığını etkileyen faktörler, Bireysel Emeklilik Sistemi (BES) deneyimleri ve şirketin iletişim stratejileri hakkındaki fikir ve görüşleri dinledi.Müşteri memnuniyetini yükseltmeyi hedefliyoruz BNP Paribas Cardif Pazarlama ve Acente Kanalı’ndan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Uğur Çağlar, müşterilerin birey olarak farklılıklarını gözeten ve çözümlerini bu doğrultuda geliştiren yeni sigortacılık anlayışının öncülerinden olmayı hedeflediklerini belirtti. Çağlar, “Müşterilerimiz, şimdiye kadar düzenlediğimiz iki konseyden kendilerini değerli hissederek ayrıldıklarını söylediler. Bu görüşmeler bir yandan müşteri memnuniyetini yükseltirken diğer taraftan daha iyi hizmetler sunabilmek yönündeki çalışmalarımıza da ışık tutuyor. Elde ettiğimiz sonuçlar bizlere doğru yolda olduğumuzu gösterdi. Bundan sonra da ürün ve hizmetlerimizi müşterilerimizin talep ve ihtiyaçları doğrultusunda şekillendirmeye devam edeceğiz” dedi.
Geribildirimler de göz önüne alınıyor
BNP Paribas Cardif Emeklilik, pazarlama faaliyetlerini gerçekleştirirken “Müşteri Konseyi Günü” etkinliklerinde aldığı geribildirimleri de göz önüne alıyor. Bu projeler arasında Devlet Katkısı ödemelerine ilişkin bilgilendirmeye yönelik çalışmalar ve özel müşteri hattı gibi uygulamalar bulunuyor. Şirket, müşterilerin fonlar hakkında daha net ve daha anlaşılır bilgi sahibi olma talepleri doğrultusunda ise video fon bülteni uygulamasını başlattı. TEB Portföy Yönetimi işbirliğiyle gerçekleştirilen uygulamada, portföy yöneticileri ekonomik gelişmeler ve sermaye piyasaları hakkında detaylı bilgiler sunarak, emeklilik fonlarının bu gelişmeler karşısındaki performanslarını da değerlendiriyor. Müşteri odaklı çalışmalarıyla dikkat çeken BNP Paribas Cardif Emeklilik, son olarak stratejik pazarlama araştırmaları şirketi Sia Insight tarafından yapılan “2012 Bireysel Emeklilik Sistemi’nde Kayıp Müşteriler Araştırması” ile 2013 Baykuş Ödülleri kapsamında da Usta Baykuş kategorisinde Bronz Ödül’e layık görüldü.