BNP Paribas Cardif Emeklilik, müşteri odaklı hizmet anlayışının bir parçası olarak 5.’sini gerçekleştirdiği geleneksel “Müşteri Konseyi” buluşmasını 21 Şubat’ta Four Seasons Hotel İstanbul at the Bosphorus’ta düzenledi.
Bireysel Emeklilik katılımcılarıyla yeniden bir araya gelen BNP Paribas Cardif Emeklilik, Müşteri Konseyi’nde müşterilerinin deneyim, beklenti ve taleplerini dinleyerek ürün ve hizmet kalitesini arttırma yönünde iç görüler elde etmeyi hedefliyor.
BNP Paribas Cardif Pazarlama Direktörü Fisun Kaynak Seçkin konuyla ilgili açıklamasında, 2013 yılından beri belirli aralıklarla gerçekleştirilen “Müşteri Konseyi” buluşmalarında katılımcılarla birlikte yakaladıkları sinerjiden büyük memnuniyet duyduklarını belirtti. Seçkin, “Şirket olarak Türkiye’de faaliyette olduğumuz 6 yıllık süre zarfında müşterilerimizin beklentilerini anlamaya çok önem verdik. Bu doğrultuda müşteri odaklı hizmet anlayışını temel prensibimiz olarak benimseyerek, ürün ve hizmetlerimizi müşterilerimizden gelen geri bildirimlere göre şekillendirmeye gayret ediyoruz. Müşteri Konseyi etkinliklerimiz de bu anlayışımızın somut bir göstergesi niteliğinde. Burada müşterilerimizden gelen görüş ve önerileri dikkate alarak ürün ve servislerimizde katılımcılarımız için önemli olan birçok hizmete imza attık. Bundan sonra da katılımcılarımızla düzenli olarak bir araya gelmeye ve onlar gelecek hayallerini gerçekleştirirken çözüm ortakları olarak yanlarında olmaya devam edeceğiz” dedi.