BNP Paribas Cardif Emeklilik, bireysel emeklilik katılımcılarıyla müşteri odaklı hizmet anlayışının bir parçası olarak gerçekleştirdiği “Müşteri Konseyi” buluşmasında bir araya geldi.
BNP Paribas Cardif Emeklilik, müşteri odaklı hizmet anlayışının bir parçası olarak beşincisini gerçekleştirdiği geleneksel “Müşteri Konseyi” buluşmasını 21 Şubat’ta düzenledi.
Bireysel emeklilik katılımcılarıyla yeniden bir araya gelen BNP Paribas Cardif Emeklilik, Müşteri Konseyi’nde müşterilerinin deneyim, beklenti ve taleplerini dinleyerek ürün ve hizmet kalitesini arttırma yönünde iç görüler elde etmeyi hedefliyor.
BNP Paribas Cardif Pazarlama Direktörü Fisun Kaynak Seçkin konuyla ilgili açıklamasında, 2013 yılından beri belirli aralıklarla gerçekleştirilen “Müşteri Konseyi” buluşmalarında katılımcılarla birlikte yakaladıkları sinerjiden büyük memnuniyet duyduklarını belirtti. Şirket olarak Türkiye’de faaliyette oldukları 6 yıllık süre zarfında müşterilerini beklentilerini anlamaya çok önem verdiklerini belirten Seçkin, “Bu doğrultuda müşteri odaklı hizmet anlayışını temel prensibimiz olarak benimseyerek, ürün ve hizmetlerimizi müşterilerimizden gelen geri bildirimlere göre şekillendirmeye gayret ediyoruz. Müşteri Konseyi etkinliklerimiz de bu anlayışımızın somut bir göstergesi niteliğinde” dedi.