Yeni nesil emeklilik şirketi anlayışıyla fark yaratan ürün ve hizmetler sunan BNP Paribas Cardif Emeklilik, bu kez de sosyal medyada sıra dışı bir uygulama başlattı. BNP Paribas Cardif Türkiye’nin Facebook sayfasından yayınlanan ve sektörde bir ilki temsil eden “Senin Filmin, Senin Geleceğin” adlı interaktif uygulama kişileri çocukluk hayallerinden alıp gelecekte düşledikleri hayatlarına doğru kısa bir yolculuğa çıkarıyor. Kişiye özel filmlerin oluşturulduğu uygulama ile BES katılımcılarına çocukluk hayallerine planlı ve disiplinli bir birikimle ulaşabilecekleri mesajı veriliyor.
Uygulamaya ilişkin açıklama yapan BNP Paribas Cardif Emeklilik Pazarlama ve Dijital Kanal’dan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Uğur Çağlar, “Değişen Dünyanın Sigortası” vizyonuyla katılımcılarına farklı hizmetler sunmaya devam ettiklerini belirtti. Şirket olarak insanları BES hakkında bilinçlendirmek için de çalışmalar yaptıklarını ve bu konuyu kendilerine misyon edindiklerini söyleyen Çağlar, “Senin Filmin, Senin Geleceğin uygulaması da bu misyonumuzun bir parçası olarak ortaya çıktı. Öncelikle bireylerde yatırım ve BES hakkında bilinç arttırmayı hedefledik. Ayrıca BNP Paribas Cardif Türkiye olarak katılımcılarımızın gelecek planlarını yaparken daima onların yanında olduğumuzu ve emeklilik hayallerini gerçekleştirmede kendilerine tam destek olacağımızı bu eğlenceli uygulama ile de bir kere daha ifade etme fırsatı bulduğumuzu düşünüyoruz.” dedi.
“Senin Filmin, Senin Geleceğin” uygulaması ile kendi filmini izlemek isteyen kullanıcıların 14 Şubat-5 Mart 2014 tarihleri arasında BNP Paribas Cardif Türkiye’nin Facebook sayfası olan facebook/BNPPCardifTurkiye adresine girerek sayfayı beğenmeleri yeterli oluyor. “Küçükken Ne Olmak İsterdin” ve “Gelecek Hayalin” sekmelerindeki seçeneklerden istediklerini seçerek filmlerini oluşturan kullanıcılar, isterlerse kendi kısa filmlerini ve filmlerin afişini Facebook sayfalarında yayınlayabiliyor.