BNP Paribas Cardif, 50’nci kuruluş yıldönümünü Paris’te gerçekleştirilen kapsamlı bir organizasyonla kutladı. BNP Paribas Grubu’nun adıyla anılan Roland Garros Tenis Turnuvası sponsorluğunun 50’nci yılının eş zamanlı olarak kutlandığı organizasyon kapsamında, “Tasarım Kaynaklı Sürdürülebilir Büyüme” temalı bir sempozyuma da imza atıldı.
BNP Paribas Cardif, 50’nci kuruluş yıldönümünü 30 Mayıs – 3 Haziran günleri arasında Paris’te gerçekleştirilen kapsamlı bir organizasyonla kutladı. BNP Paribas Grubu’nun adıyla anılan Roland Garros Tenis Turnuvası (Fransa Açık Tenis Turnuvası) sponsorluğunun da 50’nci yılının eş zamanlı olarak kutlandığı organizasyon kapsamında, Roland Garros 50. Yıl Kutlama Galası ve “Tasarım Kaynaklı Sürdürülebilir Büyüme” (Sustaining Growth by Design) temalı bir sempozyuma da imza atıldı. İki gün süreyle gerçekleştirilen ve uzman isimlerin konuşmalarının yanı sıra BNP Paribas Grubu’nun sürdürülebilirlik konusundaki deneyimleriyle zenginleştirilen sempozyum büyük ilgi gördü.
Global başarı hikayesine ortak oluyoruz
50’nci yıl organizasyonları hakkında açıklamalarda bulunan BNP Paribas Cardif Türkiye Genel Müdürü Cemal Kişmir, “Globaldeki örnek sigorta çözümleri ile sigorta sektörünün yenilikçi ve değer yaratan sigortacısı BNP Paribas Cardif, değişen dünyanın sigorta ihtiyaçlarına cevap verebilmek amacıyla 50 yıl önce kuruldu. Biz de markamızın 50’nci yaş gününü kutluyoruz. Dünya çapında benzersiz iş ortaklıkları modeli ile hem globalde hem de yerelde önemli başarılara ve her yıl sürdürülebilir büyümeye imza atan Cardif’i, Türkiye’de temsil etmenin gururunu yaşıyoruz. BNP Paribas Cardif Türkiye olarak iş ortaklarımızın ve müşterilerimizin ihtiyaçlarına yönelik fark yaratan çözümler geliştirme konusundaki uzmanlığımızla global bir başarı hikâyesine ortak oluyoruz” dedi.
Kişmir, geçtiğimiz ay iş ortaklarımızla birlikte, BNP Paribas Cardif global tarafından Paris’te düzenlenen ve geleceğin tasarımı konusunda ilham verici etkinliklere, konuşmalara sahne olan ‘Tasarım Kaynaklı Sürdürülebilir Büyüme’ temalı iş ortaklıkları sempozyumuna katıldıklarına dikkat çekerek şunu söyledi: “Yapay zekâ ve artırılmış gerçeklikle ilgili farklı ve etkileşimi yüksek deneyim alanlarının yer aldığı iki günlük sempozyumda, konuşmacılar da sunumları ile izleyenlerin zihninde iz bırakmayı ve bizleri başka sorularla geleceğin dünyasına götürmeyi başardı. Sempozyumun ilk akşamı BNP Paribas markası ile anılan Roland Garros Tenis Turnuvası’nın sponsorluğunun ve Cardif’in kuruluşunun 50’nci yılını kutlamak üzere, iş ortaklarımızın da katılımıyla, 50’nci Yıl Gala Gecesi’nde yerimizi aldık. Değişen dünyaya adapte olma vizyonu ile hareket ettiğini her fırsatta dile getiren Grubumuz, bu söylemini kanıtlayan özel bir organizasyona imza atmış oldu. İş ortaklarımız ve bizler de buna bir kez daha tanık olmanın gurunu yaşadık” diye konuştu.