Generali Sigorta tarafından yapılan araştırmaya göre, geçtiğimiz Kurban Bayramı’nda sürücüler en çok, araç kaza ve arızaları sebebiyle çekici hizmetini kullandı.
Avrupanın önde gelen sigorta şirketlerinden Generali Sigorta, Kurban Bayramı döneminde, müşterilerinin otomobilleri için en fazla kullandığı asistans hizmetlerini araştırdı. Yapılan araştırmanın sonuçlarına göre Generali müşterisi olan sürücüler, geçtiğimiz Kurban Bayramı’nda en çok araç kaza ve arızaları sebebiyle çekici hizmetine ihtiyaç duydu. Sonuçlar bu yılın Ramazan Bayramı ile kıyaslandığında sürücülerin araçları için yine en fazla çekici hizmetini kullandığını gösteriyor.
2014 yılı bayram tatillerinde gerçekleşen kaza oranlarını ortaya koyan dikkat çeken önemli bir sonuç, Generali Sigorta müşterileri verilerine göre Kurban Bayramı’nda Ramazan Bayramı’na oranla yaklaşık %50 oranında daha az kaza gerçekleşti.
Araştırmada öne çıkan bir diğer sonuç ise araç sürücülerinin % 40’dan fazlası zorunlu trafik sigortası teminat kapsamının dışında olmasına rağmen, çilingir ve araç arıza ya da yolda kalma durumunda çekici hizmetlerine büyük ihtiyaç duyuyor.
Generali Sigorta tarafından yapılan araştırma kapsamında açıklama yapan Generali Stratejik Planlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Petar Dobric; “Generali Sigorta olarak, hayatı kolaylaştıran akılcı çözümler üretmeyi hedefliyoruz. Bu vizyonla müşterilerimize sunduğumuz zorunlu trafik sigortası ürünümüz olan Prestij Trafik Sigortası’yla kaza anında sürücülerin ihtiyaç duyacağı yol yardım hizmetlerini sağlıyoruz. Kurban Bayramı’nda yapmış olduğumuz araştırmanın sonuçlarında ve öncesinde sürücülerle gerçekleştirdiğimiz görüşmelerde araç sürücülerinin yüzde 40’dan fazlası, lastik değişimi, araç çilingir hizmeti, yakıt bitmesi ve akü bitmesi durumunda oldukça zor durumda kaldıklarını belirttiler. Generali Sigorta olarak inovasyon odaklı yaklaşımımızla acenteleri ve sigortalılarımızın yorumlarına da ses vererek aylar öncesinde Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek Prestij Trafik Sigortası ürünümüz kapsamında bu teminatların standart olarak sunulmasına karar verdik” dedi.
Generali Avrupa’da verilen en kapsamlı trafik sigortası teminatını sunuyor
Sigortacılık devi Generali, zorunlu trafik sigortası ürünü olan ‘Prestij Trafik Sigortası” kapsamında sağlanan standart teminatlara ek olarak sigortalıya sunduğu ‘prestijli’ asistans hizmeti seçeneklerini poliçe kapsamına dahil ediyor. Prestij Trafik Sigortası satın alan herkese araç çilingir, lastik değişimi, yakıt ve akü bitmesi durumunda aracın çekilmesi gibi acil yol yardım hizmetlerini ekstra bir ücret talep etmeden sunuyor. Prestij Trafik Sigortasıyla birlikte Ekstra Asistans paketinin de poliçeye dahil edilmesi durumunda ikame araç, 60 dakika garantili çekici hizmeti ile yolculuğa devam edilmesi amacıyla limit dahilinde taksi ücreti verilmektedir. Bireysel sürücülere Türkiye’de ilk kez trafik sigortası ile birlikte Lastik Koruyan ve Cam Kurtaran olarak adlandırdığı cam asistans hizmeti de sunulmaktadır. Böylece Generali’den zorunlu trafik sigortası yaptıranlar üçüncü kişilere karşı sorumluluklarının yanı sıra hem kendilerini hem de araçlarını güvence altına almış oluyor.
Generali Sigorta hayatı kolaylaştıran akılcı çözümleriyle ‘prestij’ kazandırdığı trafik sigortasını müşterilerine sunarken, sektöre de farklı bir bakış açısı kazandırmayı hedefliyor.
Generali’nin sunduğu özel hizmet kapsamında sürücüler, mevcut Zorunlu Trafik Sigortalarının vade bitimine 30 günden fazla süre kalmış olması durumunda dahi bir sonraki poliçe vade başlangıç tarihine kadar mevcut risk bilgileri (araç değişimi, araç model yılı değişimi) ve/veya mevcut hasar geçmişlerinde bir değişiklik olmaması durumunda %70’e varan indirimle fiyat sabitleme hizmetinden de faydalanabiliyor. Prestij Trafik Sigortası’na Kişisel Sigorta Danışmanları ile 7/24 Sigorta Danışmanlığı, www.generali.com.tr ve Generali acenteleri üzerinden ulaşılabilir.