19 Mart 2025, Çarşamba
spot_img

AXA Türkiye geleceği cesaretle şekillendiriyor 

AXA Türkiye, 2025 hedeflerine yönelik yol haritasını Orta Anadolu Bölgesi’ndeki acenteleriyle paylaştı. Şirket, dijital dönüşüm ve yapay zeka odaklı stratejilerle sürdürülebilir büyüme vizyonunu güçlendirmeyi hedefliyor. 2030’a kadar yeşil sigortacılıkta lider olmayı planlayan AXA Türkiye, geleceğe cesaretle bakmak isteyen müşterilerine kişiselleştirilmiş çözümler sunmayı amaçlıyor.

AXA Türkiye, 5 Şubat tarihinde Orta Anadolu Bölgesi’ndeki acenteleriyle bir araya gelerek “2025 Acente Buluşmaları” toplantılarına start verdi. 7 Şubat’ta Ege Bölgesi’ndeki iş ortaklarıyla buluşacak olan AXA Türkiye, bu etkinliklerle sürdürülebilir gelişim ve büyüme vizyonunu paylaşmayı hedefliyor. “2025 Acente Buluşmaları” programı çerçevesinde, 2025 yılı yolculuğu ve 2026 hedeflerinin yanı sıra 2030 vizyonu da katılımcılarla paylaşılarak AXA Türkiye’nin gelecek perspektifi daha geniş bir çerçevede aktarılacak. Bu toplantılar, şirketin acenteleriyle güçlü bir iş birliği ağı kurma ve geleceğe yönelik hedeflerini birlikte inşa etme noktasında kritik bir adım niteliği taşıyor.

Geleceğin temellerini bugünden atmaya başlayan ve 2025 yılını bir hazırlık süreci olarak gören şirket, çoklu krizlerin etkilerini analiz ederek beş farklı jenerasyonun bir arada yaşayacağı gelecekteki ihtiyaçları önceden belirlemeye odaklanıyor. Acenteleriyle gerçekleştirdiği bu buluşmada, müşteri beklentilerine uygun kişiselleştirilmiş ürünlerle, hem acentelerinin hem de müşterilerinin geleceğe daha güvenle bakmalarını sağlayacak önemli bir adım atıldığını vurguladı.

“Sürdürülebilir gelişim ve büyüme odağımız ile gelecek yolundayız”

AXA Türkiye CEO’su Yavuz Ölken, AXA Türkiye’nin, sigortacılığın geleneksel bakış açısını değiştirerek müşterilerine geleceği cesaretle kucaklama fırsatı sunduğuna dikkat çeken iş ortakları ile bir araya geldiği buluşmada, müşterilerinin ve acentenin önünde açılan yeni yollarda cesurca yürümelerine olanak sağlayacaklarının altını çizerek “Süreklilik, sadece geçmişin tekrarı değil, geleceğe açılan bir yoldur. AXA Türkiye olarak; sürdürülebilir gelişim ve büyüme odağımız ile gelecek yolundayız. Attığımız her yeni adım hem geçmişimizin bir yansıması hem de geleceğimizin bir garantisi. Bu ritimle büyümeye, güçlenmeye ve güven vermeye devam ediyoruz, edeceğiz!  Ancak bu büyüme, müşteri başına düşen poliçe adedini artırmaktan geçtiği kadar, yeni müşteri kazanımını da gerektiriyor. Teknolojinin sunduğu fırsatlardan faydalanarak hedefimiz, Z kuşağı başta olmak üzere yeni jenerasyonlara ulaşmak ve müşteri sayımızı artırmak. ChatGPT gibi yapay zeka tabanlı araçlarla, müşterilerimizin ihtiyaçlarını daha iyi anlayarak onlara kişiselleştirilmiş ürün ve hizmetler sunacağız. Gelecek, teknolojiyi ve inovasyonu yakalayabilenlerin ve geleneksel sigortacılığa ek olarak artan ihtiyaçlara özel tematik sigorta ürünleri sunanların olacak; biz de bu değişimi ve fırsatları bugünden yöneteceğiz. Belirsizlikler çağında tüketicinin ve acentenin yanında yer alarak, onların hayatının ve potansiyelinin kilidini açan bir Axa Türkiye olacağız” dedi.

Teknolojik altyapıdaki iyileştirmeler ve dijital dönüşüm ile müşteri memnuniyetine yaptığı yatırımlar hakkında da konuşan Ölken, iş ortaklarına “Gelecek Neden Bir Risk Olsun ki?” diye seslendi. Ölken, sözlerini şirketin geleceğe hazır olduğunun altını çizerek “Tam da Sigortacı Olma Zamanı!” diyerek noktaladı.

2026 hedefi 2 milyar Euro’nun üzerinde prim üretimi

2026 hedeflerine doğru kararlılıkla ilerleyen şirket, 2026 yılı itibarıyla yüzde 10 pazar payı elde etmeyi, toplam prim üretimini 2 milyar Euro’nun üzerine çıkarmayı ve yeşil prim kategorisinde 85 milyon Euro’ya ulaşmayı hedefliyor. Bu büyüme stratejisi kapsamında yapay zeka teknolojilerinin etkin bir şekilde kullanılması önemli bir öncelik taşıyor. AXA Türkiye, dijital çözümlerle acentelerinin iş süreçlerini iyileştirmeyi, müşteri deneyimini geliştirmeyi ve operasyonel verimliliği artırmayı amaçlıyor. Yapay zeka, özellikle satış, yenileme ve çapraz satış gibi alanlarda proaktif destek sağlayarak daha kişiselleştirilmiş ürün ve hizmetlerin sunulmasını mümkün kılacak. Şirket, 2026 yılına kadar yapay zeka tabanlı teknolojilerle müşteri portföy analizleri ve hasar tespiti süreçlerinde yüzde 20 oranında verimlilik artışı sağlamayı hedefliyor.

“YAVER” acentelere tanıtıldı

AXA Türkiye, geçtiğimiz yıl Haziran ayında dijital dönüşüm ve müşteri memnuniyeti alanındaki liderliğini bir adım daha ileriye taşıyacağını duyurmuştu. Şirket, sigortacılık iş, süreç ve deneyimini sürekli öğrenen AXAGPT’yi, çalışanlarının kullanımına sunmaya hazırlanıyordu. AXA Türkiye, iş ortaklarıyla düzenlediği bir toplantıda, kurum içi “YAVER” olarak adlandırdıkları AXAGPT’nin demo sürümünü Orta Anadolu Bölgesi’ndeki acenteleriyle ilk kez paylaştı. Bu yapay zeka teknolojisi sayesinde, iş süreçlerinde veriye dayalı bilgilere daha hızlı ve etkin bir şekilde ulaşılacak ve hem çalışanların hem de acentelerin deneyimleri önemli ölçüde geliştirilecek.

2030 vizyonunda sigortanın yeni duygusu “canlılık”

2030 vizyonunda sigortanın yeni duygusunu “canlılık” olarak tanımlayan AXA Türkiye, müşteriler, acenteler ve çalışanlar arasındaki iş birliğiyle geleceğe cesaretle ilerlemenin mümkün olduğuna vurgu yaptı. Şirketin vizyonu, sigortacılık sektöründeki geleneksel anlayışların ötesine geçerek, hayatın ve potansiyelin kilidini açan yenilikçi çözümler sunmayı hedefliyor. Yeşil sigortacılıkta liderlik hedefiyle hareket eden AXA Türkiye, sürdürülebilirlik adına cesur adımlar atarken belirsizliklerin hâkim olduğu günümüzde, riskleri fırsata dönüştüren yatırımlar ile sektöre öncülük ediyor.

Toplantıda, Veri ve Veri Teknolojileri Uzmanı ve Yazar Akan Abdula da katılımcılarla geleceğin risklerini geniş bir perspektiften ele alarak bu risklerin ve mega trendlerin tüketicilere nasıl yansıyacağına dair önemli bilgiler paylaştı. 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER