22 Kasım 2024, Cuma
spot_img

AXA Sigorta, çalışanlarına yeni deneyimlerin kapısını aralıyor

“Sana Özel,Seninle Güzel” diyerek hayatı kolaylaştıracak birçok dijital uygulama gerçekleştiren AXA Sigorta,müşterilerinin yanı sıra  çalışanları için de çözüm ortağı oluyor. Çalışanlarına yetenekleri doğrultusunda yeni deneyimlerin kapısını aralayan AXA Sigorta, babalık izninden doğum iznine, esnek çalışmadan sağlık programlarına kadar her adımda çalışanlarının çözüm ortağı olmaya odaklandı.

Çalışanlarının yetenekleri doğrultusunda onlara yeni deneyimlerin kapılarını aralamayave gelecekte ihtiyaç duyulacak yetenekleri bugünden yetiştirmeye odaklann AXA Sigorta, insan kaynağı alanına önemli yatırımlar yapıyor. Şirket, iş süreçlerini iyileştirecek dijitalleşme yatırımlarını İK alanında da etkin bir şekilde kullanarak çalışanlarının çalışma koşulları ve motivasyonlarını üst düzeyde tutuyor.

Çalışanlarına yetenekleri doğrultusunda yeni deneyimlerin kapısını aralayan AXA Sigorta, babalık izninden doğum iznine, esnek çalışmadan sağlık programlarına kadar her adımda çalışanlarının çözüm ortağı olarak dikkat çekiyor.

Her bireyin yeteneği değerlendiriliyor

Müşterilerinin yanı sıra çalışma arkadaşlarının da çözüm ortağı olan AXA Sigorta, onlara “Sana Özel; Seninle Güzel” diyerek herkesi ayrı bir yetenek olarak değerlendiriyor.

AXA Sigorta Yetenek Yönetimi sürecini “Yeteneği Keşfetme ve Kazandırma”,İşe Başlama ve Oryantasyon”, “Yeteneği Geliştirme ve Performansı Yönetme” ve “Bağlılık ve Motivasyon” adımlarıyla birleştirerek hayata geçiriyor. Bu süreç sayesinde her bireyin gelişim süreci, istekleri, ihtiyaçları ve yetenekleri bireysel olarak değerlendiriliyor. Böylece AXA Sigorta’daki her bir yeteneğin farklı ihtiyaçlarına yönelik, kişiye özel gelişim aksiyonları planlanıyor. Bunun yanı sıra AXA’lıların yeteneklerini keşfetmeleri için farklı projelerde veya farklı pozisyonlarda da deneyim fırsatları sunarak gelişimlerine katkı sağlanıyor. Bu deneyimler kimi zaman farklı bir departmanda ya da projedeyer almak olabileceği gibi kimi zaman da yurt dışı deneyimi sunan bir çalışma modeli de olabiliyor.

Yaz aylarında herkes iki hafta dilediği yerden çalışabilecek

Yenilikçi, esnek ve sade çalışma modeli YES’i hayata geçiren AXA Sigorta, çalışanlarına hem uzaktan çalışmanın hem de ofiste birlikte üretmenin avantajlarını yaşatacak hibrit bir çalışma modeli sunuyor. Buna ek olarak tüm yenilikçi ve esnek uygulamalarını YES çatısı altında toplayan AXA Sigorta, yaz aylarında herkesin kendisinin belirleyeceği iki haftalık bir süreçte dilediği yerden çalışılmasına olanak sağlarken, 15 Kasım – 15 Ocak tarihleri arasında da uzaktan çalışma fırsatı sunuyor.

Yeni babalara 28 günlük izin var

Ayrıca AXA Sigorta’da yeni babalar 28 günlük babalık izni kullanırken yeni anneler ise doğum izni bittikten sonra bebekleri bir yaşına gelene kadar tamamen evden çalışma fırsatını değerlendirebiliyor.

 ‘Senin Saatin’de kimse seni rahatsız etmiyor

AXAlılara sunulan yan haklar “Seçim Senin” esnek yan haklar uygulamasıyla kişinin ihtiyaçlarına ve tercihlerine özel tasarlanıp esnetilebiliyor. Esnek çalışma uygulamasının yanı sıra AXAlılar, öğle aralarında acil olmadıkça birbirlerini aramayıp toplantı organize etmeyerek “Senin Saatin” adı verilen bu saat dilmini kendilerine ayırıyorlar. AXAlıların fiziksel, zihinsel ve ruhsal sağlığının iyi olmasının önemine işaret eden AXA Sigorta, grup sağlık polçelerine ek olarak hayata geçirdiği ve “Kendine İyi Bak” adını verdiği bütünsel sağlık programıyla AXAlılara hayatlarını sağlıkla yaşamaları için değer yaratıyor. AXAlılar  “Önle”, “Kullan” ve “Danış” başlıkları altında yer alan check-up’tanAXA Doktor Danışma Hattı’na kadar ihtiyacı olan her konuda birçok farklı hizmetten yararlanabiliyor.

 “Her adımda çözüm ortağıyız”

AXA Sigorta İnsan Kaynakları Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi Zeynep Ergenç,“Eğer bu yıl Türkiye’de AXA Sigorta’nın 130. yılını kutluyor ve başarı öyküsünü anlatıyorsak; bu o başarı öyküsünü yazmak için emek veren AXAlılar sayesindedir. Çünkü daha iyisini yapmak için var gücüyle çalışan AXAlılar olmadan bu mümkün olmazdı. Bunun bilinciyle AXA Sigorta olarak müşterilerimiz ve acentelerimiz için olduğu kadar çalışma arkadaşlarımız için de bir sigorta şirketinden çok daha fazlası, bir çözüm ortağı olmayı amaçlıyoruz. “Her Adımda Çözüm Ortağı Olan İşveren” vizyonunu benimseyen bir şirket olarak biz de başarımızın ardında yatan en önemli faktörün, çalışma arkadaşlarımız olduğunun ve gelecekteki başarımızın kaynağının da yine onlar olacağının bilincindeyiz. Bu nedenle AXAlıların mesleki ve kişisel gelişiminin şirketin başarısıyla doğru orantılı olduğuna inanıyor, bu doğrultuda onlara değer katan bir ortam yaratmak için çalışıyoruz.” dedi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER