17 Kasım 2024, Pazar
spot_img

AXA Sigorta AXAFit’in yeni yüzünü kliple tanıttı

AXA Sigorta, sigortacılık işlemlerinin yanı sıra iyi yaşam önerilerine de odaklanan mobil uygulaması AXAFit’i yeniledi. AXAFit, yenilenen yüzü, sağlık ve spor alanındaki eklenen birçok yeni özelliği ve kullanıcıların attıkları her adımda; ne kadar karbon tasarrufu sağladıkları bilgisi ile hareket etmek ve sağlıklı kalmak isteyen herkesin vazgeçilmezi olacak.

AXA Sigorta, müşterilerinin yanı sıra sağlıklı bir yaşam sürmek isteyen herkesin hizmetine sunduğu AXAFit mobil uygulamasını yeniledi. ‘İyi Yaşam Uygulaması’ olmak üzere yeniden tasarlanan AXAFit ile kullanıcılar daha sağlıklı bir yaşam sürmek için günlük plan oluşturarak atılacak adım sayısı; tüketilecek su miktarı ve hedeflerine uygun kişiselleştirilmiş egzersiz programı gibi özellikler ile; günlük hedefler belirleyebiliyor ve hedeflerine ulaşmak için istedikleri sıklıkta hatırlatma mesajları alabiliyor.

Kullanıcılar aynı zamanda her ay belirlenecek bir konu ile sağlıklı yaşam konularında bilgilendirici videolara erişebiliyor. AXAFit bunlara ek olarak AXA Sigorta’nın herkesi daha hareketli bir yaşam tarzı benimseyerek karbon emisyonunu azaltmaya çağıran; ‘Dünya için Hareket Et’ projesi kapsamında atılan her adıma karşılık ne kadar karbon tasarrufu yapıldığı bilgisini de kullanıcılarına sunuyor.

Yenilenen yüzü ve geliştirilen birçok özelliği ön plana çıkartarak hazırlanan AXAFit için bir de jingle ve klip hazırlandı. Film ‘AXAFit ile İyi Hissetmek Elinde!’ mottosuyla dijital mecralarda jingle ise radyolarda tüketici ile buluşuyor.

Bir sigortacılık uygulamasından daha fazlası

AXAFit ile AXA Sigortalılar, poliçelerini, kasko hasar durumlarını ve bireysel emeklilik sözleşmeleri ile ilgili detayları görüntüleyebiliyor; anlaşmalı kurumların listesine ulaşıp, faturalarını uygulama üzerinden gönderebiliyor, nöbetçi eczane bilgilerine erişebiliyor; tek tıkla ambulans çağırabiliyor ve hızlıca AXA Sigorta müşteri hizmetlerine ulaşabiliyorlar. Ayrıca AXA Doktor Danışma Hattı ile tüm branşlarda alanında uzman doktorlara yazılı, sözlü ve görüntülü olmak üzere üç farklı şekilde 7/24 ulaşarak tavsiye ve görüş alabiliyor. Tüm bu hizmetlere ek olarak, AXAFit ile çekici çağırma ya da servis arama da uygulama üzerinden kolayca yapılabiliyor.

Günlük hayatının bir parçası

AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan; “2018 yılında uygulamaya başladığımız Sigorta 4.0 stratejimiz kapsamında; teknolojiden faydalanabildiğimiz noktalarda müşterilerimizin hayatını kolaylaştıracak çözümler üretmeye odaklandık. Sigortacılığı insanların hayatında yalnızca hasar anında zararı ödemenin ötesinde; müşterilerimizin hayatının her alanında değer yaratan bir çözüm ortağı olmak olarak görüyoruz. Bu vizyonumuza ulaşma yolunda bir sigortacılık uygulamasından çok daha fazlasını sunan AXAFit’in; fark yaratan bir çalışma olduğuna inanıyoruz. İnsanların daha iyi bir yaşam sürmek için bu uygulamayı günlük hayatının bir parçası haline getirmesi en büyük isteğimiz” dedi.

250 binden fazla kullanıcı

İşcan, “AXAFit’i sağlık durumlarına dair metrikleri takip edebilecekleri ve karbon ayak izlerini ölçerek günlük hareket miktarlarının; dünya için ne kadar fayda sağladığını görebilecekleri için bir araç olarak benimsemelerini hedefliyoruz. 250 bini aşkın kullanıcısı olan mobil uygulamamızı çeşitli marka iş birlikleri, sağlıklı yaşam indirimi, nabız, kan oksijeni, solunum ölçümleri; ilaç takvimi oluşturma, sağlık poliçelerini ödeme takibi ve BES sözleşmelerine ek olarak katkı payı ödeme ve dekont takibi yapmak gibi güncel trendler ışığında geliştirmeye devam edeceğiz” diye konuştu.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER