Axa, Interbrand araştırmasının sonuçlarına göre 6 yıldır üst üste dünyanın 1 numaralı sigorta markası oldu.
Sigorta sektöründe Axa markasının gücü ve değeri, Intrerbrand araştırması ile bir kez daha kanıtlandı. Marka yönetimi şirketi Interbrand’in açıkladığı sonuçlara göre, Axa, dünyada 1 numaralı sigorta şirketi olurken en değerli markalar sıralamasında da 53. sırada yer aldı. Şirketin marka değeri geçen seneye göre yüzde 14 artış ile 8,120 milyar dolara yükseldi.
Axa’nın 2014 yılında yeni iş alanlarındaki gelişimi, teknolojideki yatırımları, lider teknoloji şirketleri ve önde gelen üniversiteler ile işbirlikleri ve kurumsal sosyal sorumluluk aktiviteleri, Interbrand araştırmasında markanın başarısını yansıtan konular oldu. Interbrand’e göre Axa, değişen dünyaya adapte olarak bireysel ve kurumsal müşterileriyle ilişkilerini güçlendirdi.
Axa, aynı zamanda Interbrand tarafından sigorta sektörünün en yeşil markası seçildi. Interbrand, Axa’nın çevresel riskleri daha iyi anlayarak iklim değişikliklerine karşı duyarlılığının ve karbon ayak izini azaltmak için gösterdiği gelişimin altını çizdi.
Axa Grubu’nun Operasyonlardan sorumlu Başkanı Véronique Weill yaptığı açıklamada, dünyanın en önemli markaları arasında yer almaktan ve 6’ncı kez üst üste dünyanın en iyi sigorta markası seçilmiş olmaktan büyük gurur duyduklarını belirtirken, Axa’nın dünya çapında müşterileri, iş ortakları ve çalışanları için cazibesi yüksek ve stratejik bir marka konumunda olduğunu söyledi. Weill, Axa markasının gücünün, hızlı gelişen ülke pazarlarındaki büyümeye önemli katkıda bulunduğunu ve dijitalleşme alanında da rekabet avantajı sağladığını sözlerine ekledi.