23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

AVM'lerde sigorta satışı devri başladı

08102013cBireyler, artık sigorta ürünlerini alışveriş merkezlerindeki Sigorta Cini mağazalarından alabilecek. İstanbul’da Metrocity ve Marmara Forum, Ankara’da da Kent Park’da açılan mağazalarda, tüketiciler birden çok şirketin ürünlerine kolayca ulaşacak; ürün ve şirketlerle ilgili danışmanlık da alacak. ALP SÜER/ SİGORTALI

Türkiye’de sigorta ürünleri satın almak artık çok kolay. Türkiye’de hatta, dünyada bir ilki oluşturan sigorta dağıtım zinciri “Sigorta Cini” ile sigorta poliçesi satın almak isteyenler, birden çok şirketin ürünlerine kolayca ulaşabilecek, anında ürün içeriklerini karşılaştırabilecek, ürün ve şirketlerle ilgili danışmanlık alabilecek. Bunların da ötesinde tüketiciler, tüm bu hizmetleri, alışveriş merkezleri (AVM) gibi kolayca ulaşabilecekleri yerlerde bulunan, Sigorta Cini mağazalarından alabilecek. İlk olarak İstanbul’da Metrocity ve Marmara Forum, Ankara’da Kent Park’da açılan mağazalar, tüketicilerin tüm sigorta ihtiyaçlarını tek bir noktadan karşılamayı amaçlıyor. Sigorta Cini, Hollanda’lı ING Grubu’nun, Türkiye’deki yeni yatırımı Orange Sigorta Aracılık Hizmetleri’nin markası. Türkiye’de kurulan şirket de 5 milyon TL’nin üzerinde ödenmiş sermayeye sahip. Sigorta Cini, dün mağazalardan birinin de yer aldığı İstanbul Metrocity’de düzenlenen bir basın toplantısıyla kamuonuna tanıtırken, toplantıda Sigorta Cini Genel Müdürü Pieter Bas Vos tarafından ayrıntılı bilgiler verildi.

Kafa karıştırmayan sigorta

“Kafa karıştırmayan sigorta” tanımını kullanan Vos, her ailenin, sigortaya ihtiyacı olduğu düşüncesiyle yola çıktıklarını dikkat çekiyor. Bu girişim ile sigorta bilincini arttırmayı misyon edindiklerini ve sigortayı gündelik yaşamın bir parçası haline getirdiklerini ifade eden Vos, şunları söylüyor; “Biz her ailenin hayatın beklenmedik olaylarına karşı korunmaya ihtiyacı olduğuna ve hayat istenmeyen bir yön aldığında herkesin ikinci bir şansı hak ettiğine inanıyoruz. Sigorta, kaza ve kayıp anlarında yeni bir umut için çok iyi bir yol. Bu nedenle Sigorta Cini mağazalarının ilgiyle karşılanacağını düşünüyoruz. Mağazalarımız da amaca uygun ve konforlu bir şekilde tasarlandı. Müşterilerle birebir iletişim kuran danışmanlarımız iletişim becerileri ve sigorta konusunda eğitimliler. Bunun yanı sıra müşterilerimiz karmaşık poliçeler ve evraklarla uğraşmıyor. Gayet basit, anlaşılır ve kafaları karıştırmayan bir anlatım kullanıyoruz. ”

Hedef kitle çocuklu aileler

Sigorta Cini Satış ve Pazarlama Yöneticisi Erdem Aydınlı da şirket olarak hedef kitlelerinin sigortaya gerçekten ihtiyacı olan aileler olduğuna dikkat çekiyor. Aydınlı, Sigorta Cini olarak alışveriş merkezlerinde zaman geçiren, 30-50 yaş arası çocuklu aileler ile alışveriş merkezlerinde çalışanlara ulaşmayı hedeflediklerini belirtiyor. Sigorta Cini mağazalarında ilk etapta kasko ve trafikten oluşan oto sigortaları, konut, zorunlu deprem sigortası, tamamlayıcı sağlık, hayat ve emeklilik, işsizlik vb. ürünler satılacak.

İlk 3 mağaza İstanbul ve Ankara’da açıldı; diğerleri yolda

Sigorta Cini mağazaları ekim ayı itibariyle ilk olarak Ankara’da Kent Park, İstanbul’da Metrocity ve Marmara Forum’da açıldı. İlk 3 mağazanın ardından, bu ay ve gelecek ay olmak üzere 2 mağaza daha açılması planlanıyor. Sadece alış-veriş merkezleri değil, caddelerde de mağaza açacak Sigorta Cini, 5 yıl içinde Türkiye’deki tüm şehirlerde hizmet vermeyi amaçlıyor. Mağazalarda en az 3 kişi çalışıyor. Bunlardan biri mağaza yöneticisi, diğer ikisi ise sigorta danışmanı. Ancak, ihtiyaca göre çalışan sayısı 4-5 kişi de olabilecek.

Sigorta Cini 7 şirketle anlaşma yaptı

• Aksigorta

• Axa Sigorta

• ERGO

• Groupama Sigorta

• HDI Sigorta

• Mapfre Genel Sigorta

• ING Emeklilik
Sigorta Cini ile müşteriye birden fazla hizmet tek sepette

• Mağazalara kolay ulaşım

• Birden çok sigorta şirketinin ürünlerine erişme

• Sigorta konusunda danışmanlık

• Anında içerik karşılaştırması

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER