22 Kasım 2024, Cuma
spot_img

AvivaSA her koşulda acentelerinin yanında

Küresel olarak hassas bir süreçten geçilen pandemi döneminde AvivaSA; çalışanları ve sigortalılarının olduğu kadar, acentelerinin de yanında yer aldı. AvivaSA, acentelerinin bu dönemde düşen gelirlerini korumayı hedeflerken, teknik ekipmandan eğitime; piyasalara ilişkin bilgi paylaşımından sağlıklarına yönelik alacakları tedbirlere; motivasyon çalışmalarına kadar iş ve özel hayatlarına yönelik bir çok alanda destek oldu.

AvivaSA, tüm Türkiye’ye yayılmış geniş ve seçkin bir ağa sahip olan acentelerini pandemi döneminde de yalnız bırakmadı. Acentelerinin sağlıklı şekilde çalışmalarına devam edebilmeleri için motivasyon programlarını devreye sokmanın yanı sıra; online bilgilendirme toplantı ve eğitimleri düzenleyerek, ekipman desteğinde bulundu.

“Evdeyiz ama yanındayız” sloganıyla yola çıkan AvivaSA, pandemi döneminin ilk günlerinden itibaren acenteleri ile kol kola yürüdü. AvivaSA Direkt Satış, Acenteler ve Kurumsal Projeler Genel Müdür Yardımcısı Fisun Koç konuyla ilgili; “Acentelerimiz, ekipleri ile birlikte, AvivaSA ailesinin en değerli üyeleri. Tüm acente ve acente çalışanlarımızın sağlığı ve konforu bizim için hiçbir koşulda ödün verilemeyecek en önemli unsurlar. Bu amaçla gerek maddi, gerekse de manevi anlamda kendilerine destek olabilmek adına elimizden geleni yapıyoruz” dedi.

Birinci önceliğimiz acentelerimizin sağlığı

Fisun Koç; “Pandemi süreci başlar başlamaz vakit kaybetmeden acentelerimizin evlerine sağlık kiti ulaştırdık. Birinci önceliğimizi acentelerimizin sağlığı olarak belirledik, evde kalmalarını teşvik ettik ve üretimlerin düştüğü bu dönemde nakit akışlarının aksamaması için gelir koruma paketlerini devreye aldık. Müşterilerine kesintisiz hizmet verebilmeleri için online satışı da destekleyen tablet cihazları evlerine gönderdik. Bir hayat sigortası ürünümüz için uzaktan satışa başladık. Emeklilik ürünlerimiz için de çok yakında devreye almak üzere çalışıyoruz” dedi.

Koç, “Bu döneme özel değişen müşteri ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak için; analitik yetkinliklerimizi de kullanarak ve fon yöneticilerimizle acentelerimizi buluşturarak tam destek sağladık. Bayram döneminde, aktif acentelerimize ve ekiplerine CarrefourSA Hediye Çeki gönderdik. Yine, sürecin ilk günlerinden itibaren, ‘Hafta Sonu Evdeyiz’, ‘Ruhumuz Doysun’, ‘Evde Ailecek Oynanacak Oyunlar’ ve ‘Sağlıklı Beslenme’ gibi eğitici, öğretici duyuruları acentelerimizin bilgisine sunduk. Böylelikle evde ailecek geçirecekleri zamanı daha kaliteli ve konforlu hale getirmeyi amaçladık” şeklinde konuştu.

Bu süreçte, acentelerinin fiziksel sağlığı kadar, ruhsal sağlığını da düşünüp ilgilenen AvivaSA, iş hayatından özel hayata kadar hizmet veren Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetini kullanıma açtı.

AvivaSA online kanallarla acenteleri ile buluştu

Acenteleri ile online ortamdaki temasını artırarak devam ettiren AvivaSA, AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca ve Direkt Satış, Acenteler ve Kurumsal Projeler Genel Müdür Yardımcısı Fisun Koç’un katılımıyla ‘Acente İletişim Toplantısı’ düzenleyerek; gerek bu özel dönem, gerekse de rutin iş akışı ile ilgili acentelerden gelen soruları cevapladı.

AvivaSA Yatırımcı İlişkileri-Fon Yönetimi Bölüm Yöneticisi Tuğrul Gemici yönetiminde düzenlenen toplantılarda fon ve nakit yönetimi üzerine güncel bilgiler paylaşılırken; Eğitimci ve Danışman Dr. Hakan Özerol’un ‘Finans ve Piyasalar’ başlıklı online toplantısında güncel ekonomik gelişmeler değerlendirildi; AvivaSA acentelerinin finans piyasalar ve güncel ekonomik trendler ile ilgili bilgiler güncellendi. AvivaSA, bundan sonraki süreçte de acenteleriyle birlikte geleceğe yönelik planlamalarını yaparak adım atmaya devam edecek.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER