AvivaSA, kurumsal web sitesi www.avivasa.com.tr’yi, yenilenen marka konumlandırması doğrultusunda yeniden yapılandırdı. Site, yalın içerikleri, sade tasarımı ve kullanıcı dostu deneyimiyle dikkat çekiyor.
AvivaSA, “Yarın Şimdiden Güzel” söylemli yeni marka konumlandırması, güncel tasarım trendleri ve değişen kullanıcı alışkanlıkları doğrultusunda, kurumsal internet sitesi www.avivasa.com.tr‘yi yeniledi. Site hızı, kullanıcı deneyimi odaklı yalın içeriği ve sade tasarımı ile dikkat çekiyor.
Özel içerikler yer alıyor
Sitede, “Yatırım Pusulası” ve “Tasarruf Ölçer” gibi BES katılımcılarının birikimlerini yönetmelerine yardımcı olan uygulamalar bulunuyor. Ayrıca, “BES ve Hayat Sözlüğü”, “Sıkça Sorulan Sorular” ile Otomatik Katılım hakkında işverenlere ve çalışanlara özel hazırlanmış içerikler yer alıyor. Kullanıcılar Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortasıyla ilgili ihtiyaç duydukları tüm bilgilere kolay ve hızlı bir şekilde erişebiliyor. Mobil uyumlu (responsive) tasarımı sayesinde avivasa.com.tr, tüm tarayıcılardan ve mobil cihazlardan rahatlıkla görüntülenebiliyor.
Geri dönüşler dikkate alınacak
AvivaSA tarafından yapılan açıklamada, son iki yıldır izlenen etkileşim ve dönüşüm odaklı dijital iletişim stratejisi doğrultusunda,avivasa.com.tr’nin deneyimini tasarlarken, bu mecradan elde edilen dönüşümün optimize edilmesinin hedeflendiği belirtildi. 2019 yılı boyunca gerçekleştirilecek kullanıcı testleri ile site deneyiminin düzenli olarak geliştirilmesinin hedeflendiği vurgulandı.