23 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

AvivaSA, BES’in önemini zombi ve vampir ile anlatıyor

AvivaSA, sosyal medyada başlattığı yeni kampanyasıyla bireysel emeklilik ve hayat sigortasının önemini zombi Fuat Bey ve vampir Duran Kula ile anlatıyor.

AvivaSA zombie

2014’te yenilenen web sitesiyle Altın Örümcek ödülü kazanan ve alanında bir ilk olan Tasarruf Ölçer mobil uygulaması Apple Store’da yayınlanan AvivaSA, 2015’te de dijital iletişim çalışmalarına hızla devam ediyor.

Bireysel emeklilik ve hayat sigortası sektörünün öncü şirketlerinden AvivaSA, yılın ilk günlerinde, ürünlerini eğlenceli bir şekilde anlatan yeni bir sosyal medya kampanyası başlattı. Günümüzün sinema ve dizi filmlerinde popülerliğini koruyan zombi ve vampir karakterleri, yeni kampanyasında AvivaSA’dan da başrolü kaptı.

AvivaSA’nın dijital ajansı Karbonat tarafından hazırlanan kampanya kapsamında, zamanında hayat sigortası yaptırmadığı için yaşama zombi olarak devam etmek zorunda kalan Fuat Bey ve bireysel emeklilik sigortası yaptırmadığı için çok pişman olan 560 yaşındaki vampir Duran Kula’nın hikayesini anlatıyor.

“Hayaller hiç yaşlanmasam… hayatlar AvivaSA!” sloganıyla yola çıkan AvivaSA’nın yeni sosyal medya kampanyasına www.vampirolmakistemiyorum.com ya da www.zombiolmakistemiyorum.com adreslerinden ulaşılıyor.
KÜNYE

Ajans: Karbonat
Yaratıcı Yönetmen: Cenk Gümüşcüoğlu
Reklam Yazarı: Varol Döken
Proje Yönetimi: Naz Kurtuluş
Prodüksiyon: BasitAnlat

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER