22 Aralık 2024, Pazar
spot_img

AvivaSA ‘2021 Vizyonunu’ televizyondan anlattı

AvivaSA, satış kadroları, genel müdürlük çalışanları, acenteler ve Akbank ekiplerinden oluşan yaklaşık 2 bin kişiyi ekranları başında bir araya getirerek 2021 Vizyonu Toplantısı’nı gerçekleştirdi.

Sabancı Holding iştiraki AvivaSA, 2021 Vizyon Toplantısı’nı bu yıl dijital olarak gerçekleştirdi. Tüm satış ve genel müdürlük kadrolarının; acentelerinin ve iş ortaklarının bir araya geldiği toplantı; her yıl olduğu gibi bu yıl da sürprizlere ve yeniliklere ev sahipliği yaptı. AvivaSA Vizyon Toplantısı’nı, bu yıl dijital ortama ayak uydurarak Vizyon TV adını verdiği yaklaşık 2 bin kişinin katıldığı canlı bir etkinliğe dönüştürdü. Açılış konuşmasını Sabancı Holding Sigorta Grup Başkanı ve AvivaSA Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Dinçer’in yaptığı toplantıda, AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca da şirketin 2020 sonuçlarını değerlendirdi.

“2020 yılında da istikrarlı büyümemizi sürdürdük”

Toplantının açılış konuşmasını yapan AvivaSA Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Dinçer; “AvivaSA olarak 2020 gibi zorlayıcı ve belirsiz koşullarla dolu bir şekilde geçen yılda; finansal gücümüzü koruyarak istikrarlı büyümemizi sürdürmeyi başardık. Geride bıraktığımız yılda olduğu gibi bu yıl da hem müşterilerimizin finansal geleceği; ve güvenliği için hem de sektörümüzün büyümesi için hız kesmeden çalışmaya devam edeceğiz. Bu vesileyle zorlu bir yılın ardından özveriyle çalışan çalışma arkadaşlarımıza; sizlere, en içten teşekkürlerimi sunarak ulaştığımız başarılar için her birinizi tebrik ediyorum” dedi.

“2021 yılına güvenle bakıyoruz”

AvivaSA’nın CEO’su Fırat Kuruca da şirketin 2020 yılından güçlü bir şekilde çıktığına değinerek şu açıklamalarda bulundu: “Yeni normal düzeni oluşturmaya çalıştığımız 2020 gibi sıra dışı bir yılda bile büyüme rakamlarımızla ve gerçekleştirdiğimiz projelerle dikkatleri üzerimize çekmeyi başardık. Çalışanlarımız ve acentelerimiz için pandemi döneminde iç iletişim ve motivasyon çalışmalarını hayata geçirdik. 2020 çalışan memnuniyeti anketinde çalışan bağlılık oranının yüzde 91 gibi rekor bir seviyeye ulaşmış olması da kurduğumuz bağın ne kadar kuvvetli olduğunun göstergesi.”

Kuruca “Pandemi döneminde pek çok eğitim, etkinlik ve faaliyetlerimizi çevrimiçi ortama taşıyarak hem çalışanlarımızın hem de müşterilerimizin güvenliğini önceliğimize aldık. Toplumsal konularda da elimizi taşın altına koymaktan çekinmeyen bir şirket olarak yaşlanma ve yaş ayrımcılığı konularında ortaya çıkan problemlere odaklanarak; ‘Her Yaşta’ kurumsal sosyal sorumluluk projemizi ‘Yaşı Yok’ söylemlerine ağırlık vererek geliştirdik. Oluşturduğumuz farkındalık kampanyalarıyla yaş ayrımcılığıyla ilgili tabuları yıkmayı hedefledik. 2021 yılında da bu alanda yaptığımız çalışmaların daha görünür olması için çalışmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

Toplantıda televizyon kanalı konsepti uygulandı

Pandeminin başlangıcından beri herkes evlerde normalde olduğundan çok daha fazla vakit geçirmeye başladı. Evden çalışma, okulların çevrimiçi eğitime dönmesi, kısıtlamalar derken neredeyse herkes bu dönemde ekranları başındaydı. Tam da bu sebeple AvivaSA, bu yılki vizyon toplantısı konseptini bir televizyon kanalı olarak konumlandırdı. Vizyon TV adı verilen bu kanal aracılığıyla çalışanlar; bir arada olamasalar da gerçekleştirilen başarıların kutlamalarını ve birlikte olmanın coşkusunu dijital bir yolla hissetti. “Senin Vizyon’un” sloganıyla çalışanların kendilerini başrolde görebildikleri Vizyon TV yayınıyla AvivaSA; 2020 yılına dair başarıların kutlarken birlikte olmanın coşkusunu çalışanlarına dijital bir deneyimle hissettirdi.  Toplantı akışında içerikler, Ana Haber Bülteni, Hava Durumu; Spor Haberleri, Oscar Ödül Töreni gibi bir TV kanalı konseptinde ekrana geldi.

AvivaSA’nın, 2021 Vizyon Toplantısı’nın konseptiyle ilgili de değerlendirmelerde bulunan AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca; “Bu sene pandemi sebebiyle birbirimizden uzak kaldık. Ancak her bir çalışanımız evlerinde üzerlerine düşen sorumlulukların; çok daha fazlasını yerine getirerek hem kendi vizyonlarına hem de şirketin vizyonuna değer kattılar. Etkinlik boyunca içeriklerimizde kültürel önceliklerimizden olan ‘Öngörü’ temasını da işledik. Bu sebeple ‘Senin Vizyon’un’ sloganını kullanarak çalışanlarımıza başarı hikayemizin başrolleri olduklarını hatırlatırken; ve öngörü önceliğimizin önemini vurgulamak istedik” açıklamasını yaptı.

Sürpriz içerikler ve etkinlikler

Satış kanallarına özel yönetici sunumları, üst yönetim ekibinin yer aldığı talk show; ve ödül törenlerinin de yer aldığı oldukça verimli geçen toplantı; içerisinde sosyal medyanın da dâhil olduğu pek çok eğlenceli içeriğe; ve yarışmaya da ev sahipliği yaptı. Toplantıda, önceki yıllarda olduğu gibi bu yıl da ödül almaya hak kazanan direkt satış; banka sigortacılığı, kurumsal projeler, tele satış ve tutundurma ekipleri ile acenteler duyuruldu. Gecenin sonunda da İskender Paydaş ve Orkestrası’nın konseri canlı olarak etkinlik katılımcılarıyla buluştu.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER