5 Aralık 2025, Cuma
spot_img

“Hem sektöre hem de ekonomiye katkı sağlıyoruz”

Müşteri odaklı yaklaşımı, geniş hizmet ağı ve yenilikçi çözümleriyle öne çıkan Auto King Oto Servis, 14. Sigorta Haftası kapsamında gerçekleştireceği etkinlik sponsorluklarıyla da sektöre katkı sunmaya devam ediyor.

Auto King Oto Servis, 29 Eylül – 5 Ekim tarihleri arasında düzenlenecek 14. Sigorta Haftası’nda, sponsorluklarıyla sektöre katkılarını bir kez daha ortaya koyacak.

1 Ekim’de İstanbul Mustafa Kemal Kültür Merkezi’nde düzenlenecek “Yüksek Topuklar: Sigorta Sektöründe Kadın Zirvesi”nin sponsorları arasında yer alan şirket, 1–3 Ekim tarihleri arasında Wow Hotel’de gerçekleşecek IV. Sigorta Fuarı ve Kongresi’nde de sektöre yönelik yenilikçi çözümlerini paylaşacak. 5 Ekim’de Ümraniye Millet Bahçesi’nde organize edilecek Sigorta Sektör Ligi Elite Match ve Sektör Karması karşılaşmalarında ise ana sponsor olarak sahada olacak.

“Hem sektöre hem de ekonomiye fayda sağlıyoruz”

Auto King Oto Servis Genel Müdürü Serkan Süer, sigorta sektörünün gelişimine yenilikçi ve teknoloji odaklı hizmet altyapılarıyla katkı sunmaktan memnuniyet duyduklarını dile getirerek “sahibinden.com’un yüzde 100 iştiraki olarak güçlü sermaye yapımız, güvenilirliğimiz ve geniş hizmet ağımızla sektörün en şeffaf ve müşteri odaklı markaları arasında yer alıyoruz. Türkiye genelindeki 44 yetkili servisimiz ve uzman ekibimizle hizmet kalitemizi sürekli artırıyoruz. Mini onarım, mobil parça onarımı ile elektrikli ve hibrit araçlara özel çözümlerimiz sayesinde, bugün sigorta sektörünün yüzde 95’i ile iş birliği yapıyoruz. Böylece hem sektörün gelişimine katkıda bulunuyor hem de döngüsel ekonomiye pozitif etkiler sağlıyoruz” dedi.

Yeni nesil çözümler

Operasyonlarını dijitalleşme odağıyla geliştiren Auto King, merkezi yönetim programı AKIS üzerinden tüm hasar süreçlerini dijital ortamda takip edilebilir hale getirdi. Bu uygulama, müşterilerin bekleme sürelerini kısaltırken sigorta şirketlerine de yüksek operasyonel verimlilik sağlıyor. Yakın zamanda devreye alınacak yapay zekâ destekli ekspertiz çözümleriyle ise hasar tespit süreçlerinin hızlanması, sigortalılar ve iş ortakları için daha şeffaf ve yalın bir deneyim sunulması hedefleniyor.

Mini onarımda müşteri memnuniyeti yüzde 87

Şirketin dünyada ilk kez hayata geçirdiği mini onarım hizmeti, sigortalıların hasarsızlık indiriminden yararlanmaya devam etmesine imkân tanıyor. Aynı zamanda araçların değerini koruyarak ithal ikamesine ve döngüsel ekonomiye katkı sunuyor. Bu hizmette müşteri memnuniyet oranı bugün yüzde 87’ye ulaşmış durumda.

Auto King, güçlü iş birlikleri, dijitalleşmeye yaptığı yatırımlar ve sürdürülebilir onarım çözümleriyle sigorta sektörünün geleceğine katkı sağlamaya devam ederken 14. Sigorta Haftası’nda da sektöre desteğini sürdürecek.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER