23 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

Anadolu Sigorta’dan hasarda bir ilk; ekspertizden 24 saat sonra teslim onayı

anadolu-sigortaOto hasar sürecinde, Anadolu Sigorta’nın anlaşmalı servislerinde onarılan araçların sigortalılara teslim edilebilmesi için gerekli olan Teslim Onayı Bilgisi, ekspertizden sonraki 24 saat içerisinde, sistem tarafından otomatik olarak gönderilmeye başlandı.

Anadolu Sigorta, müşterilerine sunduğu hizmetin kalitesini daha da artırmaya yönelik yenilikçi yatırımlarını ara vermeden sürdürmeye devam ediyor. Bu kapsamda son olarak; oto hasar sürecinde, Anadolu Sigorta’nın anlaşmalı servislerinde onarılan araçların sigortalılara teslim edilebilmesi için gerekli olan “Teslim Onayı Bilgisi”, ekspertizden sonraki 24 saat içerisinde, sistem tarafından otomatik olarak gönderilmeye başlandı.

Yeni sistemsel düzenlemeyle, anlaşmalı servislere giden ve hasar tutarı belli bir rakamı aşmayan araçlar için, mobil cihazlar kullanılarak (akıllı cep telefonu veya tablet), ekspertizden itibaren 24 saat içerisinde, araç onarımının tamamlanması beklenmeksizin teslim onayı verilebiliyor.

Fatih Goren“En geç 24 saat içinde sigortalımızla ilgili işlemleri tamamen halledebiliyoruz”

Şu anda belli lokasyonlarda uygulanan ancak kısa süre içerisinde tüm yurtta hayata geçecek olan bu uygulamanın sektörde bir ilk olup rakip uygulamalara göre farklı özellikleri bulunduğunun altını çizen Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Fatih Gören, sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Uygulama ile en geç 24 saat içinde, anlaşmalı servislerimizde, sigortalımızla ilgili işlemleri tamamen halledebiliyoruz. Böylece sigortalımız, onarımı bittiğinde, ayrıca başka bir şey beklemesine gerek olmadan hemen aracını, teslim alıyor. Elbette bu durum hem sigortalımızın memnuniyetinin artmasına hem de sürecin önemli ölçüde sadeleşmesine ve kolaylaşmasına olanak sağlıyor.”

Uygulamanın, oto hasarlarında anlaşmalı servislerde bekleyen araçların eksper inisiyatifinde hızlı teslim edilmesine yönelik önemli bir adım olduğunu ifade eden Gören, “Bu projedeki amacımız, onarım sürecini mümkün olan en kısa sürede tamamlayıp, sigortalımıza aracını en kısa sürede teslim edilmesini sağlamak. Bu amaçla belirli bir rakama kadar olan hasarlarda, eksperin inisiyatifinde, herhangi bir problem görülmüyorsa, aracın teslimine yönelik onay da verilebiliyor. Dolayısıyla sürecimizi kısaltan ve süratli bir şekilde aracın müşteriye teslimini sağlayan bir değer yaratmış oluyoruz” dedi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER