27 Aralık 2024, Cuma
spot_img

Anadolu Sigorta 90 yaşında

Türk sigortacılık sektörünün öncüsü Anadolu Sigorta, kuruluşunun 90. yıldönümünde İstanbul Raffles Hotel’de bir basın toplantısı düzenledi.

anadolu 90 yasinda 3

Anadolu Sigorta Genel Müdürü Musa Ülken, 1. Genel Müdür Yardımcısı Filiz Tiryakioğlu ve Genel Müdür Yardımcısı Fatih Gören’in hazır bulundukları toplantıda, Anadolu Sigorta adına konuşmayı Musa Ülken yaptı. Ülken: “İlk kurulduğumuz gün, 500 bin lira olan kayıtlı sermayemizi bugün, 500 milyon liraya ulaştırdık. Genel müdürlüğümüzün yanı sıra 9 bölge müdürlüğümüz ve Kuzey Kıbrıs şubemizde sektörün en deneyimli 1.050 personelini istihdam ediyoruz. Türkiye’de 5 bin noktada hizmet veriyoruz. 100. yılımızda her hanede en az bir adet Anadolu Sigorta poliçesi olmasını hedefliyoruz” dedi.

Anadolu Sigorta’nın 90. yılı dolayısıyla İstanbul Raffles Otel’de düzenlenen basın toplantısında konuşma yapan Anadolu Sigorta Genel Müdürü Musa Ülken konuşmasına, dünyada çok az sayıda şirketin tarihinin, bir ülke tarihiyle birlikte anıldığına ve Anadolu Sigorta’nın bu şirketlerden birisi olma ayrıcalığını yaşadığına vurgu yaparak başladı. Ülken, Anadolu Sigorta’nın kurulduğu ilk günden bu yana üstlendiği görevi, en iyi şekilde yerine getirdiğini ve ilk günkü coşkusunu hiçbir zaman kaybetmediğini ifade etti.

anadolu 90 yasinda 22,5 milyona yaklaşan müşteri sayısı ve 4 milyondan fazla poliçe adedinin, Anadolu Sigorta’nın Türk sigorta sektöründeki güçlü pozisyonunu gösterdiğini söyleyen Musa Ülken sözlerini şu şekilde sürdürdü; “İlk kurulduğumuz gün, 500 bin lira olan kayıtlı sermayemizi bugün, 500 milyon liraya ulaştırdık. Genel müdürlüğümüzün yanı sıra 9 bölge müdürlüğümüz ve Kuzey Kıbrıs şubemizde sektörün en deneyimli 1.050 personelini istihdam ediyoruz. 1925 yılında, sayıları 10’larla ifade edilen acentelerimizle verdiğimiz hizmeti, bugün 5 bin noktada Türkiye’nin dört bir yanına götürüyoruz. Anadolu Sigorta olarak Türkiye’de ulaşmadığımız bir noktanın kalmadığını gönül rahatlığıyla söyleyebilirim.”

Anadolu Sigorta’nın 90. kuruluş yıldönümüne özel kurumsal websitesini de yenilediğini ifade eden Musa Ülken, Anadolu Sigorta’nın dışarıya açılan vitrini olarak tanımladığı websitesinin, mobil cihazlarla uyumlu kullanıcı dostu tasarıma ve en güncel teknolojik altyapıya sahip olduğunun altını çizdi.

Anadolu Sigorta ve sektörle ilgili değerlendirmelerde de bulunan Musa Ülken sözlerini şöyle sürdürdü: “Geçen yıl sektördeki hayat dışı prim üretimi artış oranı yüzde 9 olarak gerçekleşti. Biz Anadolu Sigorta olarak 2014 yılında prim üretimimizi yüzde 9,3 artırarak, 3 milyar TL’yi aştık. Ülke ekonomisini zor günlerde ayakta tutacak en büyük destek, verdiğimiz teminatın büyüklüğüdür. Verdiğimiz teminatlar ise Gayrisafi yurtiçi hasılanın yaklaşık 4 katını oluşturdu. Hayat dışı şirketler arasındaki toplam pazar payımız yüzde 13,2 olarak gerçekleşti. 2014 yılı itibarıyla en yüksek prim üretimini, 824 milyon lirayla Kara Araçları ve 780 milyon lirayla Kara Araçları Sorumluluk branşlarında elde ettik. Bu branşı sırasıyla, 503 milyon lirayla Yangın ve Doğal Afetler, 280 milyon lirayla Hastalık/Sağlık, 239 milyon lirayla Genel Zararlar ve 105 milyon lirayla Genel Sorumluluk branşı takip ediyor.”

Cumhuriyet Türkiye’sinin ilk sigorta şirketi olarak, bugüne kadar olduğu gibi bugünden sonra da Türkiye’nin tüm değerlerinin sigorta güvencesi olma anlayışını sürdürmeye devam edeceklerini belirten Ülken, Anadolu Sigorta’nın 100. yılını yaşayacağı 2025’e kadar, Türkiye’de her hanede en az bir adet Anadolu Sigorta poliçesi olmasını hedeflediklerini söyledi.

anadolu 90 yasinda 1

90. Yıla Özel Yeni Reklam Filmi Yayında

Anadolu Sigorta 90. yılına özel yeni reklam filmini de izleyenlerin beğenisine sundu.

En büyüğünden en küçüğüne Türkiye’nin tüm değerlerinin Anadolu Sigorta güvencesi altına alındığı vurgulanan reklam filminde, küçük de olsa insanların hayatına dokunan bireysel sigortalardan, ülkeye değer katan dev projelere kadar Anadolu Sigorta ürün ve hizmetleri etkileyici bir kurguyla anlatılıyor.


Farklı tekniklerle tamamlanan ve dikkat çekici bir görsel anlatıma sahip reklam filminin çekimleri, İzmir ile İstanbul’da gerçekleştirildi. Prodüksiyonunu DEPO Film’in üstlendiği reklam filminin yönetmen koltuğunda Gönenç Uyanık yer aldı.

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER