Anadolu Hayat Emeklilik, Marketing Türkiye ve Akademetre Research and Strategic Planning iş birliğiyle düzenlenen 2024 ALFA Awards’ta, “Bireysel Emeklilik” kategorisinde bir kez daha birincilik ödülü aldı. Şirket, müşteri memnuniyetine dayalı performansı sayesinde “Müşterilerine En İyi Deneyimi Sunan Marka” unvanını bu yıl da koruyarak bu alandaki başarısını pekiştirdi.
Bu yıl 10’uncusu düzenlenen ALFA Awards’ta “Customer Brand” sıfatıyla “Bireysel Emeklilik” kategorisinde liderliğe ulaşan Anadolu Hayat Emeklilik, müşteri odaklı yaklaşımlarıyla sektördeki öncülüğünü sürdürüyor.
Anadolu Hayat Emeklilik Genel Müdürü Serkan Uğraş Kaygalak, ödüle dair yaptığı açıklamada şunları kaydetti: “Bu prestijli ödülü daha önce beş kez kazanmış bir marka olarak, aynı başarıya tekrar ulaşmanın gururunu yaşıyoruz. Farklı platformlardan müşterilerimizle temas kurmamızı sağlayan geniş temas ağımız, dijital dönüşüm projelerimiz ve robot fon danışmanımız FonMatik ROBO ile hizmetlerimizi daha da ileriye taşıdık. Yenilikçi vizyonumuzla bireysel emeklilik alanında müşterilerimize kolay ve pratik çözümler sunuyoruz. Bu ödül, müşteri memnuniyetine olan bağlılığımızın bir göstergesidir. Gelecek dönemde, dijital çözümlerimizi geliştirmeye ve müşterilerimize en iyi deneyimi sağlamaya devam edeceğiz.”