25 Aralık 2024, Çarşamba
spot_img

AllianzSigorta | Çözümlenmiş Şikayetler ’5′

[vc_tta_accordion c_icon=”chevron” active_section=””][vc_tta_section title=”AllianzSigorta | Kasko Sorunum 02-11-2015″ tab_id=”1450108379616-6394491d-73db”]

Merhaba,

Tarafımıza iletilen bildirim çözümlenmiştir.

30/10/2015 tarihinde Zeki_kop@Hotmail.com  mail adresine yazılı olarak geri dönüş sağlanmıştır.

İyi çalışmalar

Müşteri Hizmetleri Departmanı

Allianz Customer Care Center

Allianz Sigorta A.Ş.

Allianz Hayat Emeklilik A.Ş.

————————————————————

Allianz Sigorta müşterisi Zeki Kop un Şikayet bildirimidir

Merhabalar

Allianz Sigorta müşterisi Zeki Kop un Şikayet bildirim detayları aşağıda sizinle paylaşılmıştır.

Konu ile ilgili incelemeleriniz sonrasında çözümlenme mesajınızı paylaşmanızı rica ederim

Saygılarımla

Sigortamedia

——————————–

Şikayet bildirimi

Adınız Soyadınız : Zeki KOP
Mail adresiniz: Zeki_kop@Hotmail.com
Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: Allianz A.Ş 0001021011048892
Tarih: 27-10-2015 Allianz A.Ş 0001021011048892
Şikayet Mesajınız: 02.03.2015 tarihinde karışmış olduğum trafik kazası neticesinde ağır hasar sonucunda aracımda oluşan Değer Kaybı için Sigorta Tahkim Komisyonu Hakemi tarafından
11.08.2015 tarih ve 2015/K.7639 sayılı kararında Değer kaybı olan 4.302,00 tl tarafıma ödenmesine hükmetmiş olmasına rağmen allianz tarafından hesabıma yatırılmamıştır.Ayrıca tam 2 aydan beride yazılı ve telefonlarıma dahi cevap verilmemiştir.Bu nasıl bir sigortacılık anlayışı nasıl bir laşka kurum olduğunu anlayamadım anlayamadım.kim bilir benim gibi kaç mağdur vardır.yazık be

Teşekkürler

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”AllianzHayatEmeklilik | Hayat Sigortası Poliçe 02-04-2015″ tab_id=”1450108379845-3d890a38-c4fe”]

—————————-
Çözümlenme Mesajı
—————————-
“SAYIN MAHMUT BURAK OĞUZ,

 

Şirketimizde kayıtlı bulunan Kredili Hayat Sigortası Poliçeleri ile ilgili yaşam kaybı tazminat talebinizin değerlendirme süreci devam etmektedir. Değerlendirmenin tamamlanması akabinde tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır.

 

Başsağlığı dileklerimizi iletir, bilgilerinize sunarız.

 

Saygılarımızla,

 

Allianz Yaşam ve Emeklilik A.Ş.”

 

 

 

 

——————————————-
AllianzHayat Emk.Sigorta müşterisi Mahmut burak oğuz un şikayet bildirimidir

 

Allianz Hayat Emk. Sigorta müşterisi  Mahmut burak oğuz un şikayet bildirimi aşağıda bilgilerinize sunulmuştur.

İncelemeleriniz sonrasında çözümlenme mesajınızı internet portalımızda yayınlanmak üzere  tarafımıza iletiminizi rica ederiz

Saygılarımızla
www.sigortasikayeti.com.tr

 

SİGORTAMEDİA

 

———————-
Şikayet bildirimi
———————

Adınız Soyadınız : Mahmut Burak Oğuz
Tarih:02-04-2015
Mail adresiniz: mburakoguz@hotmail.com

Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: HAYAT SİGORTASI poliçe no 67753582 ve 66556827

Tarih: HAYAT SİGORTASI poliçe no 67753582 ve 66556827
Şikayet Mesajınız: Babam 20.01.2015 tarihinde doğal ölüm nedeni ile vefat etti. Yapı Kredi bankası bizden kredi tutarını istiyor. Babamın hayat
sigortası firması Allianz Sigorta incelemeyi uzattığı için ben ve ailem madur oluyoruz.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”AllianzSigorta | Sigorta Poliçemde 12-03-2015″ tab_id=”1450108496168-b82b299b-7545″]

————————————-
ÇÖZÜMLENMEMESAJI
————————————

Sayın yetkili
Tarafımıza iletilen bildirim incelenerek değerlendirme sonucu 11.03.15 tarihinde müşterimizin @mynet.com uzantılı mail adresine yazılı olarak iletilmiştir.

ALLIANZ SİGORTA

——————————————–

Allianz Sigorta Müşterisi Gürsoy Demircinin şikayet bildirimidir

 

Allianz Sigorta Müşterisi Gürsoy Demircinin şikayet bildirimi aşağıda incelemeleriniz için belirtilmiştir.

Çözümlenme mesajınızın tarfımıza iletimini rica ederiz.

Sigortamedia

 

—————————————————–

ŞİKAYET BİLDİRİMİ

Adınız Soyadınız : Gürsoy Demirci

Mail adresiniz: g….@m…com
Tarih:08-03-2015
Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: Allianz Sigorta-61326209

Tarih: Allianz Sigorta-61326209
Şikayet Mesajınız: Merhaba,

Ben 03.07.2014 tarihinden itibaren işsizlik sigortası poliçesi aldım. Tabi ki gelen telefonla oldu bu. Her türlü avantajlı diyerek sorunsuz şekilde güvenceden faydalanacağımı işten çıkarıldıktan sonra hiçbir sorun olmadan hak kazanacağımı ilettiler. Ve… 10.01.2015 tarihinde işten çıkartıldım. Telefon ederek dosyayı açtırdım ve evrak listesi verdiler. Bütün evraklar temin edildikten sonra 03.03.2015 tarihinde kurul kararını bekleyin dediler. 03.03.2015 tarihine kadar bazı evraklar istendi, onlarda gönderildi. Kurulun vereceği tarihte tekrar aradım ve dedikleri siz 19.01.2015 ‘de işe girmişsiniz, bu yüzden sizin işe bağlantınız olmayan bir belge gönderin dediler. (Bu araya kadar kurul kararını verecekti ve bir evrak daha istendi.) 19.01.2015 tarihinde işe girişim yapıldı doğrudur yalnız firma kurumsal olduğundan işe başlamadan sigorta girişim yapıldı ve işe başlayacağım gün yani 19.01.2015 tarihinde ulaşım sorunu çıktı ve çalışmadan işten ayrıldım. Daha doğrusu işe giriş iptali istedim. Ne bir istifa var nede bir imzam var. Neyse fazla uzatmadan şirketten ilişiğim olmadığı yazı istedim .Alabildiğim evrak İşten ayrılış bildirgesi oldu. Meğerse iptal değil 1 gün çalıştı gösterip işten çıkarılma göstermişler. Sonuçta yine çıkarılma var. Bende bunun sorun olmayacağını düşünerek bu bildirgeyi Allianz Sigorta şirketine gönderdim. Gönderdiğim gün aradım bir gün sonra arayın dediler. Bir gün sonra aradığım da bana denilen dosyanız reddedildi. Neden diye sorduğumda dosya sürecinde işe giriş yapılırsa dosya reddedilir yazısı maddesine dayanarak dosya reddedilmiş. Dedim ki süreç bitmedi 30 gün sürecinde işsizliğim devam etmekte dedim. Bir yetkiliye sorayım dedi ve döndüğünde yetkili de reddediyor dendi. Yetkiliyle görüşeyim dedim prosedür gereği görüştüremeyiz dedi. Bu şekilde telefon görüşmesi bitti. Birincisi işsizlik sigortasını satın aldığımda bana poliçenin dosyası ve maddeleri gönderilmedi. Bu yüzden böyle bir şeyi bilmiyordum. İkincisi bana telefonda aktarılan işten çıkarılırsam hemen güvenceden yararlanacağım söylendi. Ayrıca Allianz Türkiye CEO’su Solmaz Altın “Müşteri beklentilerine karşılık vereceğiz” diyordu ve Ayhan Sicimoğlu’da İnsanların çoğunun güvensizlik nedeniyle sigorta yaptırmadığını söylemiş üstüne, “Allianz’da bu korkuyu yeniyorsunuz. Allianz’a güveniyorum ve ben burada kendimi iyi hissediyorum” dedi. Şimdi Ayhan Bey bu yazdıklarımı okusa ne der acaba?
Bu sigorta firmasının yaptığı gayet açık ödemeyi yapmamak. Böyle bir saçmalık olamaz. Bunlara ek ilave olarak şu an İşkur’ dan işsizlik sigortası maaşı alıyorum. Ayrıca Aksigortada da işizlik sigortam varde ve onlar işe giriş yapmışsınız demedi ve onlar da ödemelerini yaptılar. Sonuç olarak bu reddin iptalini ve ödeme hakkımın verilmesini aksi halde Tüketici Mahkemesine başvuracağımı bu rezilliği tüm sosyal ağlarda anlatacağımı belirtmek isterim.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”AllianzSigorta | Kasko Poliçesi 08-01-2015″ tab_id=”1450108518766-19777f22-f39d”]

—————————-
ÇÖZÜMLENME MESAJI
—————————-
“Sayın Emel Aşık,
Talebiniz ile ilgili olarak mail adresinize geri dönüş yapılmış olup, gerekli bilgi aktarılmıştır.
Saygılarımızla
Allianz Sigorta A.Ş.”

 

—————————-
Allianz Sigorta müşterisi Emel Aşık’ın Sigorta Şikayet bildirimidir
—————————-

Allianz Sigorta müşterisi Emel Aşık’ın Sigorta Şikayet bildirimi aşağıda belirtilmiştir.

İncelemeleriniz sonrasında çözümlenme mesajınızı tarafımıza bildirmenizi rica ederiz.

Saygılarımızla

Sigortamedia

 

—————————-
Şikayet bildirimi
—————————-
Adınız Soyadınız : Emel AŞIK

Tarih:07-01-2015
Mail adresiniz: e….@….com

Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: Allianz Sigorta 0001021009039242 (48GS427)

Tarih: Allianz Sigorta 0001021009039242 (48GS427)
Şikayet Mesajınız: 48 GS 427 plakalı araç ile 48 T 3405 plakalı araç 28/10/2014 tarihinde kaza yapmış olup olayla ilgili
tutanak tutulmuş olup tramer 6129240 nolu ihbar mevcuttur. Ödeme yapacak olan kusurlu şirket
aracı yaptırılmasına onay vermiş olup aradan geçen 2 aylık süre sonunda hasarın uyumsuz olduğunu bahene edip ödemeyeceğini bildirmiştir.
sigortalı olarak biz bütün sorumluluğumuzu yerine getirdiğimiz halde Şigorta Şirketleri sorumluluklarını yerine getirmemek için her türlü baheneler uydurmaktadırlar .

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Allianz Sigorta….Kasko Poliçe sorunum 31-05-2016″ tab_id=”1464684110201-e44ff406-c10c”]

——————————-
ÇÖZÜMLENME MESAJI
——————————-
Tarafımıza iletilen söz konusu şikayet, değerlendirmelerimiz sonrasında aşağıda ki gibi çözümlenmiştir;

‘’Talebiniz ile ilgili 2016 K 44163 numaralı dosya araştırmaya istinaden red edilmiş bir dosya olup,  sigortalı ve acenteye gerekli bilgiler aktarılmıştır.’’

Müşteri Hizmetleri

Allianz Sigorta A.Ş.

Allianz Hayat ve Emeklilik A.Ş.

Allianz Yaşam ve Emeklilik A.Ş.

Allianz Tower

Küçükbakkalköy Mahallesi

Kayışdağı Caddesi No: 1

34750 Ataşehir İstanbul

WebFacebookTwitterInstagramYouTube

Sayın Yetkili;

Tarafımıza iletilen şikayet ile ilgili inceleme başlatılmış olup, çözüm açıklaması sigortalımızın h_guntepe@hotmail.com ve hakanguntepe@gmail.com e-mail adreslerine iletilecektir. Bilgilerinize sunarız.

Allianz Sigorta A.Ş.

Allianz Hayat ve Emeklilik A.Ş.

Allianz Yaşam ve Emeklilik A.Ş.

www.sigortasikayeti.com.tr – “ŞİKAYET BİLDİRİM MESAJI”

Merhabalar

Allianz sigota müşterisi hakan güntepenin şikayet bildirimi aşağıda bilgilerinize sunulumuştur

İncelemeleriniz sonrasında çözümlenme mesajınızı iletmenizi rica ederiz

Sigortasikayeti.com.tr

From: Hakan guntepe [mailto:sikayetim@sigortamedia.com]
Sent: Monday, May 23, 2016 6:30 PM
To: sikayetim@sigortamedia.com
Subject: www.sigortasikayeti.com.tr – “ŞİKAYET BİLDİRİM MESAJI”

ŞİKAYET FORMU

Ad & Soyad: Hakan guntepe
Mail: hakanguntepe@gmail.com
Tarih: 2016-04-05
Sigorta Şirketi: Koc allianz
Poliçe No: 0001-0210-12388191
Şikayetin Detayı: 05.04.2016 tarihinde 34 jf1428 plakalı babama ait olan (orhan güntepe) araç ile tek taraflı (orta kaldırıma çıkarak kaza yaptım) kaza yaptım. Kaza sonucunda allianz hasar ihbar hattını aradım ve aracımı servise çekilmesini talep ettim kaza fotoğrafları ve güvenlik kamerası videoları elimde var acenteye ilettim. Kasko şirketi araştırmacı gönderdi ve kaza durumunu anlattım yaklaşık 2 ay geçmesinden sonra ödeme yapmayacaklarını ifade ettiler. Aracım teminat dışı neden kaldı bunun hakkında bilgi vermiyor. Polis raporu kazada yoktu (polise bu durumu söylediğimde bana öyle bir zorunluluğun yok ölüm ya da yaralı olmadığında gelmez, kasko şirketinin ekspertizi olmadıklarını belirtildi.) bu kadar büyük bir şirket nasıl olur da hiçbir neden belirtmeden ödeme yapılmayacağını mahkeme kanalının açık olduğunu söyleyebilir. (mahkeme işlemlerine bugün başladım) tarafıma ödeme yapılmasını talep ediyorum ve bana neden ödeme yapmadiginiza dair nedeni açıklayın lütfen…

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim bilgisi detaylarınızın doğruluğu, Poliçe ve hasar dosyanızın incelenmesi sonrasında sizin ile iletişim kurulması gereken konularda karşılaştığınız sorununuzun ilgili sigorta firması tarafından çözümlenmesi için geçecek sürece etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.
İLETİŞİM: sikayetim@sigortamedia.com

[/vc_tta_section][/vc_tta_accordion]

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER