Allianz Türkiye, ‘International CX Awards (ICXA) 2022’de VOC (Müşterinin Sesi) projesiyle birincilik ödülünü almaya hak kazandı.
Allianz Türkiye, dünyada çapında pek çok markanın müşteri deneyimi alanındaki ürün ve hizmetlerinin küresel ölçekte değerlendirilerek ödüllendirildiği 2022 Uluslararası Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde “Müşteri Deneyiminde En İyi Ölçüm” kategorisinde VOC (Müşterinin Sesi) projesiyle birincilik ödülü aldı.
Allianz’ın müşteri odaklı kültür dönüşümünün de önemli yapı taşlarından biri olan ve Allianz Türkiye tarafından müşteri memnuniyetini ölçümlemek ve sürekli iyileştirmek amacıyla geliştirilen VOC (Müşterinin Sesi) projesi ile müşterilerin hizmet sonrası memnuniyet, şikâyet ve istekleri canlı olarak ölçümlenerek yaşadığı deneyimden memnun olmayan müşterilere hızlı bir şekilde geri dönüş sağlanıyor. Global bir aksiyon olarak geliştirilen VOC (Müşterinin Sesi) projesini tüm branşlarda hayata geçiren ilk ve tek ülke olan Allianz Türkiye, proje ile sunduğu hizmet kalitesi bakımından şirketin müşteri gözünde nasıl değerlendirildiğini anlıyor ve mükemmel bir deneyim sunmak için gerekli aksiyonları hızlıca alıyor.