18 Aralık 2024, Çarşamba
spot_img

Allianz Türkiye’ye ödül yağmuru 

Gelecek nesiller için değer yaratmaya odaklanan Allianz Türkiye’nin çalışmaları ödüllendirilmeye devam ediyor. Şirket, “Bir Kız Gelecek” programıyla ‘UNDP Özel Ödülü’, paralimpik milli yüzücü ve dünya yüzme şampiyonu Sümeyye Boyacı, Olimpiyat ve dünya şampiyonu milli okçu Mete Gazoz, dünya ve Avrupa şampiyonu milli tekvandocu Merve Dinçel ile yürüttüğü ana sponsorluk çalışmasıyla Altın Pusula, reklam çalışmalarıyla da Brandverse Awards’da dört ödül almaya hak kazandı.

Allianz Türkiye, gerçekleştirdiği projelerle bu hafta 6 ödüle birden layık görüldü. Allianz Türkiye’nin yaşam ve eğitim hakkı risk altındaki kız çocuklarının yaşam boyu destekçisi olma hedefiyle, Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar (Koruncuk) Vakfı ile hayata geçirdiği “Bir Kız Gelecek” kurumsal sosyal sorumluluk programı, bu yıl 22’ncisi gerçekleşen Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’nde, UNDP Özel Ödülü kazandı. Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP) Seçici Kurulu tarafından, tüm kategorilere yapılan başvurular arasından ekonomik, sosyal, kültürel, toplumsal ve çevresel sürdürülebilirlik kriterlerini en iyi ele alan projeye verilen özel ödül, “Bir Kız Gelecek” programının oldu.

Sürdürülebilir kalkınma amaçlarından “nitelikli eğitim”, “toplumsal cinsiyet eşitliği”, “insana yakışır iş ve ekonomik büyüme” için değer yaratmayı hedefleyen program, yaşam ve eğitim hakkı risk altındaki kız çocuklarının haklarının bilincinde, sağlıklı, güçlü, özgüvenli, üreten, değer yaratan sorumlu bireyler olarak toplumda yer almalarına destek oluyor. Program kapsamında yeni bir yurt inşa edilmesi; üniversite bursu, gelişim, mentörlük ve istihdam gibi imkânların yanı sıra sosyo-ekonomik açıdan önleyici, koruyucu ve iyileştirici çözümler de sunuluyor. Aynı zamanda Allianz Grubu’nun da desteğiyle, 6 Şubat depremlerinden etkilenen yirmi beş kız çocuğunun dört yıl boyunca Koruncuk Vakfı bünyesine katılmasına imkan tanındı.

Spora destek ödülle taçlandı

Allianz Türkiye, Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’nde bir ödülün daha sahibi oldu. Şirket, paralimpik milli yüzücü ve dünya yüzme şampiyonu Sümeyye Boyacı, Olimpiyat ve dünya şampiyonu milli okçu Mete Gazoz, dünya ve Avrupa şampiyonu milli tekvandocu Merve Dinçel ile yürüttüğü ana sponsorluk çalışmasıyla, “Sponsorluk İletişimi-Spor” kategorisinde Altın Pusula’ya layık görüldü.  

Reklam çalışmalarına 4 ödül birden

Marketing Türkiye ve BoomSonar tarafından reklam ve pazarlama iletişimi alanındaki başarılı çalışmaları ödüllendirmek amacıyla düzenlenen Brandverse Awards’dan da ödüllerle dönen Allianz Türkiye, “Bir Kız Gelecek” programı, “Film Ana Bölümü Finans” ve “Craft Ana Bölümü Reklam Müziği/Orijinal” kategorilerinde iki Gümüş ödül alırken “Gözün Sevdiklerinden Başka Bir Şey Görmüyorsa” adlı reklam kampanyasıyla da “Film Ana Bölümü Finans” kategorisinde Gümüş ödülün sahibi oldu. Allianz Türkiye’nin ana sponsoru olarak desteklediği paralimpik milli yüzücü ve dünya yüzme şampiyonu Sümeyye Boyacı’nın hayatını anlatan “Kulvar” belgeseli ise “Film Ana Bölümü Uzun Format” kategorisinde Bronz ödül kazandı. 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER