Allianz Türkiye, dijitalleşen sağlık hizmetlerine bir yenisini ekleyerek müşterilerinin sağlık yolculuğunda güvenilir bir çözüm ortağı olmayı sürdürüyor. Allianz’ım uygulamasına eklenen yapay zekâ tabanlı Semptom Kontrol Aracı sayesinde kullanıcılar, yaşadıkları belirtileri birkaç adımda sorgulayarak doğru bilgiye ve yönlendirmelere kolayca ulaşabiliyor.
Allianz Türkiye özel sağlık sigortasındaki konumunu dijital hizmetlerle güçlendiriyor. 2,2 milyonun üzerinde sağlık müşterisine hizmet veren şirket, sağlık profesyonelleriyle birlikte geliştirdiği ve uluslararası sertifikalarla güvence altına aldığı yapay zekâ destekli Semptom Kontrol Aracı’nı müşterilerinin kullanımına sundu.
Bu yenilik, internet aramalarında karşılaşılan bilgi kirliliğine karşı doğru ve güvenilir bilgilere ulaşmayı kolaylaştırmayı hedefliyor. Kullanıcılar, cep telefonları aracılığıyla hissettikleri semptomları girerek olası nedenler hakkında anında bilgi alabiliyor ve yönlendirmeler doğrultusunda hareket edebiliyor.
Anında bilgi, kolay randevu imkânı
Semptom Kontrol Aracı yalnızca bilgi sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda müşterileri ilgili uzmanlık alanlarına da yönlendiriyor. Allianz’ım uygulamasında yer alan Dijital Sağlık alanı üzerinden kullanıcılar, gerekli görülmesi halinde uzman hekimlerden randevu alarak online muayene olabiliyor. Böylece müşteriler, bulundukları yerden tamamen dijital bir sağlık deneyimine erişebiliyor.
Veri güvenliği sertifikalarla garanti altında
Allianz Türkiye, bu yeni çözümde kullanıcıların kişisel verilerini korumaya özel önem veriyor. HIPAA, ISO 27001 ve ISO 13485 sertifikalarıyla güvenlik standartlarını karşılayan Semptom Kontrol Aracı, anonim veri akışıyla tasarlandı. Allianz sağlık sigortası sahipleri, poliçeleri boyunca bu hizmetten sınırsız ve ücretsiz şekilde yararlanabiliyor.
Tüm dijital sağlık hizmetleri tek platformda
Allianz Türkiye, dijital sağlık çözümlerini Allianz’ım uygulamasındaki “Dijital Sağlık” bölümünde bir araya getiriyor. Müşteriler bu alanda Semptom Kontrol Aracı’nın yanı sıra 7/24 Dr. Allianz sağlık danışmanlığına erişebiliyor, poliçe kapsamındaki uzman doktorlarla görüntülü görüşme yapabiliyor. Ayrıca psikolog, diyetisyen ve fizyoterapist desteği de yine bu alandan sağlanabiliyor.
Şirket, dijital hizmetlerine ek olarak uygulama içinde yer alan Sağlıklı İçerikler blog sayfasıyla da kullanıcılarını bilgilendiriyor. Uzman doktorlar tarafından hazırlanan kısa ve anlaşılır içerikler, sağlık konusunda merak edilen konulara hızlıca erişim imkânı sunuyor.


