Allianz Türkiye, Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar (Koruncuk) Vakfı ile birlikte başlattığı “Bir Kız Gelecek” adlı programı için yeni bir reklam yayınladı.
Allianz Türkiye, yaşam ve eğitim hakkı risk altındaki kız çocuklarını desteklemek amacıyla Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar (Koruncuk) Vakfı ile başlattığı kurumsal sosyal sorumluluk programı “Bir Kız Gelecek” için özel bir reklam kampanyası hazırladı. Yeni bir yıla başlarken “Birlikte, Umutla” söylemiyle toplumsal umudu tazelemeyi amaçlayan filmde, Koruncuk Vakfı çatısı altındaki tüm kız çocuklarının program sayesinde çocukluklarını yaşamalarının amaçlandığına vurgu yapıyor. Allianz Türkiye, “Bir Kız Gelecek” programıyla Koruncuk kızlarına vereceği yurt, üniversite bursu ve istihdam gibi desteklerle geleceğe umutla bakmalarını sağlıyor.
Kampanya, eğitime erişimleri başta deprem felaketleri olmak üzere çeşitli ailevi, coğrafi ve ekonomik sorunlar nedeniyle risk altında olan kız çocuklarının öncelikle çocukluklarını yaşayabilmelerinin sağlanması gerektiği fikrine odaklanıyor. Kampanyanın filminde vakıf çatısı altındaki tüm koruncuklara yaşam boyu destekçi olma vizyonuyla yurt, üniversite bursu ve istihdam gibi alanlarda Allianz Türkiye’nin katkı sağlayacağına; çocuklarınsa sadece gelişim, paylaşım ve öğrenim gibi çocukken yapmaları gereken şeylere odaklanabileceklerine vurgu yapılıyor.
Yeni yıla umutla girmeyi simgeleyen reklam 20 kişiden oluşan bir çocuk korosu tarafından seslendirildi.