Allianz Türkiye, pazarlama ekiplerinin başarısını ölçümleyen ilk ödül organizasyonu The Hammers Awards’da yenilikçi projeleriyle bu yıl 10 ödülün sahibi oldu.
Allianz Türkiye, Türkiye’nin en başarılı pazarlama ekiplerinin belirlendiği The Hammers Awards 2024’te 10 ödül aldı.
Dijital Kanallar Büyüme Hikayesi ile En İyi Growth Ekibi, Allianz’ım Mobil Uygulama Satış Çalışmaları ile En İyi Mobil Pazarlama Ekibi ve Bireysel Emeklilik Online Satış Kurgusu ve Kampanyaları ile En İyi Search Marketing Ekibi üç adet Gümüş Ödül’e layık görülen Allianz Türkiye’nin yaşam ve eğitim hakkı risk altındaki kız çocuklarının yaşam boyu destekçisi olma hedefiyle yürüttüğü “Bir Kız Gelecek” kurumsal sosyal sorumluluk programı, The Hammers’tan iki ödül aldı. Allianz Türkiye’nin Koruncuk Vakfı iş birliğinde yürüttüğü program, Nitelikli Eğitimi ve Gençleri En İyi Destekleyen Ekip kategorisinde bronz ve Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Alanında En İyi Ekip kategorilerinde gümüş ödül kazandı. Bir Kız Gelecek programı, 6 Şubat depremlerinden etkilenen kız çocuklarının da dahil olduğu yaşam ve eğitim hakkı risk altındaki koruncukların haklarının bilincinde, özgüvenli, değer yaratan sorumlu bireyler olarak toplumda yer almalarına destek sunuyor.
Allianz Türkiye, organizasyonda bir diğer ödülü, sokak hayvanlarının sahiplenilmesini ve yuvaya kavuşmalarını teşvik etmeyi amaçlayan SemtPati ile iş birliği yaptığı projesiyle kazandı. İBB Geçici Hayvan Bakımevleri’ndeki köpeklerin sahiplendirilmesini sağlayan SemtPati Vakfı ile iş birliği yapan Allianz Türkiye, SemtPati mobil uygulaması üzerinden köpek sahiplenen herkese bir yıl süreyle geçerli olan Sevimli Dostum sigortası hediye ettiği projesiyle, Hayvan Hakları Alanında En İyi Ekip kategorisinde bir Bronz Ödül’ün sahibi oldu.
Şirket, paralimpik milli yüzücü ve dünya yüzme şampiyonu Sümeyye Boyacı, Olimpiyat ve dünya şampiyonu milli okçu Mete Gazoz, dünya ve Avrupa şampiyonu milli tekvandocu Merve Dinçel’in ana sponsorluğunu üstlenerek yürüttüğü Umudun Şampiyonları projesi ile En İyi Sponsorluk ve Marka İş birlikleri Ekibi Altın Ödül’ü almaya hak kazandı. Kültür, Sanat ve Spor Sektöründe En İyi Pazarlama Ekibi ve En İyi Video Pazarlama Ekibi ile iki “Gümüş Ödül’e layık görülen Allianz Türkiye, En İyi Spor İletişimi Ekibi’yle de bir Bronz Ödül’ layık görüldü.
Türkiye sınırları içerisindeki tüm şirketlerin pazarlama ve pazarlamayı kapsayan tüm alt bölümlerindeki ekip başarısını, Türkiye’nin jüri üyelerinin değerlendirmesiyle ödüllendiren ve bu yıl beşinci kez gerçekleştirilen The Hammers’da markalar 6 ana kategori etrafında şekillenen 89 alt kategoride değerlendirildi.