Allianz Türkiye, Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle düzenlenen ECHO Awards’ta, halk oylamasıyla, müşterilerine en iyi e-ticaret deneyimini sunan sigorta şirketi seçildi.
Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle gerçekleştirilen ve halk jürisiyle e-ticaretin en iyi markalarının belirlendiği ECHO Awards ödülleri sahiplerini buldu. ECHO Awards’da e-ticaret siteleri 45 kategoride değerlendirildi. Kapsamlı metodolojisiyle dikkat çeken ECHO Awards’ta iki aşamalı bir ölçüm yapıldı. Değerlendirmeler sektör ve süreç bazlı gerçekleşti. Jürisi halk olan ECHO Awards’ta e-ticaretin en iyileri nihai tüketicilerin değerlendirmeleri sonucunda belirlendi. Türkiye temsili bir örneklemle 1200 kişinin katıldığı kapsamlı bir araştırmaya dayanan ECHO Awards’da e-ticaretin en iyileri nihai tüketicilerin değerlendirmeleri sonucunda belirleniyor. Araştırma süreci “Sektör Bazlı Değerlendirme” ve “Deneyim Bazlı Değerlendirme” olmak üzere iki bölümden oluşuyor. Başta Otomobil, Ayakkabı, Küçük Ev Aletleri, Online Bankacılık, Teknoloji Perakendecisi, Kitap, Araç Kiralama, Kişisel Bakım, Emlak, Yemek Sipariş, Hediyelik Eşya, Sigorta, Kargo, Saat, Güneş Gözlüğü, Kadın Giyim, Erkek Giyim, Çocuk Giyim, Beyaz Eşya, Market, Ofis & Kırtasiye, Yapı Market, Mobilya, Lüks Giyim, Sadakat Programları, Ev Tekstili, Bilet ve Telekomünakasyon kategorileri olmak üzere birçok kategoride en başarılı e-ticaret siteleri belirleniyor. Allianz Türkiye de ECHO Awards’ta, halk oylamasıyla, müşterilerine en iyi e-ticaret deneyimini sunan sigorta şirketi seçildi.