Reklam ve pazarlama çalışmaları ile Kristal Elma Ödülleri’nden iki gümüş ödüle layık görülen Allianz Türkiye, The Hammers’tan da iki gümüş ve iki bronz ödül alarak toplam altı ödül kazandı.
Allianz Türkiye, reklam ve pazarlama alanında yaptığı çalışmalarıyla Kristal Elma ve The Hammers’tan toplamda altı ödüle layık görüldü.
Kristal Elma Ödülleri’nde “Hayat nasıl gelirse gelsin Allianz bugün, yarın seninle” mesajını verdiği son reklam kampanyası “İşimiz Yaşamak” filmiyle “Film, TV ve Sinema” bölümü altındaki “Banka, Sigorta ve Finansal Hizmetler” kategorisinde ve “Çisilsu Nine” radyo spotuyla “Radyo ve Ses” bölümü altındaki “Sektörel” Kategorisinin “Hizmet” alanında iki gümüş ödülün sahibi olurken The Hammers Ödülleri’nde de “Sigorta Sektöründe En İyi Pazarlama Takımı” ve “En İyi CX Takımı” kategorisinde gümüş ödül, “En İyi Video İçerik Pazarlama Takımı” ve “Optimum Bütçe ile Harikalar Yaratanlar” kategorisinde bronz ödüle layık görüldü.
Aldığımız ödüller daha iyisini ortaya koymak bizi motive ediyor
Çalışmalarının böylesi önemli ödüllere layık görülmesinden mutluluk duyduklarını dile getiren Allianz Türkiye Pazarlama ve Dijital Sigortalar Genel Müdür Yardımcısı Onur Kırcı, “Markamızın yenilikçi ve vizyoner yapısından güç alarak tüm faaliyet alanlarımızın merkezine müşteri odaklılık yaklaşımını koyuyor, müşterilerimizin hayatları boyunca ihtiyaç duydukları her an yanlarında olabilmeyi önemsiyoruz. Ortaya koyduğumuz yaratıcı projelerin ve müşteri odaklı yaklaşımımızın takdir görmesi bizler için büyük bir gurur. Hayata geçirdiğimiz projelerimiz ve kampanyalarımızla aldığımız bu ödüllerle, çabalarımızın karşılıksız kalmadığını görüyor, daha iyisini ortaya koymak için ekip olarak motive oluyoruz.” diye konuştu.